Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-28@13:54:27 GMT

سیل در داورزن تلفات جانی نداشت/ برق روستاها وصل شد

تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۷۴۳۸۰

سیل در داورزن تلفات جانی نداشت/ برق روستاها وصل شد

فرماندار داورزن با اشاره به اینکه خوشبختانه سیل در روستاهای این شهرستان تلفات جانی نداشت، گفت: برق روستاها وصل شد.

حسین اسداللهی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در داورزن، اظهار کرد: جاری شدن سیلاب در شب گذشته از لحاظ وسعت شدت و خسارات وارده در تمام نقاط این شهرستان بی‌سابقه بوده و تمام مراکز جمعیتی و تأسیسات زیرساختی داورزن را فرا گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرماندار داورزن با بیان اینکه خسارات زیادی به باغات و مزارع و واحد‌های مسکونی وارد کرده است، ادامه داد: با اقدامات اطلاع‌رسانی، تخلیه چاه‌های در معرض سیل و جلوگیری از تردد خودروها از خسارت مالی و جانی جلوگیری شد.

وی بیان کرد: خسارات در بخش‌های مختلف فراوان و تقریبا تمامی راه‌های اصلی و فرعی خسارت دیده، همچنین، اراضی کشاورزی و باغات و برخی روستاها مانند بهانگر و ابرود تخلیه شده‌اند. 

اسداللهی با اشاره به اینکه خوشبختانه تلفات جانی نداشتیم، متذکر شد: بهانگر در محاصره سیل بود که شب گذشه راه دسترسی انتقال جمعیت انجام شد. 

فرماندار داورزن متذکر شد: در روستای مهر اسکان اضطراری مردم انجام شد، همچنین، محور شاهرود ـ سبزوار در ساعت ۶:۳۰ پاکسازی و بازگشایی شد.

وی افزود: تمام راه‌ها روستاها باز شده و تماس‌های اضطراری برقرار است، همچنین، اکیپ برقرار خدمات گاز برق و آب تشکیل و به محل‌های مورد نظر اعزام شده‌اند.

اسداللهی با اشاره به اینکه خوشبختانه به جز ۴ روستا برق تمام روستاها که قطع شده بود وصل شد، تأکید کرد: در ۹ روستا هنوز آب شرب برقرار نشده که با تانک آبرسانی انجام می‌شود.

فرماندار داورزن اضافه کرد: به جز روستای بهانگر که خسارت جدی دیده و جمعیت هم منتقل شده تا فردا دوباره برقراری تمام خدمات آب و برق و گاز تمام روستاها انجام می‌شود.

وی بیان کرد: اکیپی برای برآورد خسارات تشکیل شده، تا فردا اخر وقت خسارات به بخش‌های مختلف را برآورد می‌شود و ارزیابی خسارات وارده از سیل را به دستگاه‌های ذیربط اعلام می‌کنیم.

 

اسداللهی تصریح کرد: تلاش می‌کنیم نقاط آسیب‌پذیر مشخص و اماکن آسیب‌پذیری زیاد را .اطلاع‌رسانی و تخلیه کنیم تا از برخی خسارات جانی و مالی جلوگیری شود انتهای پیام/ ۷۰۰۳۱

 

منبع: فارس

کلیدواژه: فرماندار داورزن حسین اسداللهی سیل بارندگی داورزن خراسان رضوی فرماندار داورزن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۷۴۳۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقی معمولی، ستاره میدان اراک!

به گزارش ورزش سه ایرالکو در شرایطی مقابل پرسپولیس قرار گرفت که در روز مصدمیت اسماعیل شریفات و مرتضی تبریزی ، علیرضا نقی زاده به عنوان یکی دیگر از باتجربه های خود را در اختیار نداشت.
در شرایطی که به نظر می رسید نقی زاده مصدوم است و شرایط بازی ندارد اما در وقت های اضافه به میدان رفت و گل چهارم تیمش را در وقت های تلف شده به ثمر رساند تا بازی را به پنالتی ببرد.
نقی زاده همچنین  آخرین پنالتی تیمش را هم در ضربات پنالتی با مهارت بالا تبدیل به گل کرد تا نقش اول پیروزی تیمش باشد آن هم در شرایطی که دقایق زیادی در زمین نبود.

نقی زاده که بازیکنی ساکت و در خدمت تیم است پیش تر هم در یکی از بردهای آلومینیوم در اراک مقابل پرسپولیس نیز موفق شده بود دروازه سرخ ها را باز کند.
جالب اینکه  نقی زاده در شروع مسابقه با محمدحسین کنعانی زادگان مدافع ملی پوش حریف دیدار گرمی داشت چرا که این دو بازیکن در تیم ماشین سازی تبریز همبازی بودند.
البته برخلاف نقی زاده ، کنعانی زادگان که 120 دقیقه در زمین بود روز خوبی نداشت و با وجود اینکه پنالتی اول تیمش را در ضربات پنالتی تبدیل به گل کرد اما در خط دفاعی تیم که چهار گل خورد  نتوانست در کنار دیگر اعضای خط دفاع تیمش دو بار پیش افتادن با دو گل برتری را حفظ کند.

دیگر خبرها

  • وحید اسداللهی رِنگ‌های آذربایجانی را به تالار وحدت می‌آورد
  • بیش از 543 میلیارد تومان برآورد اولیه خسارت سیل به بخش کشاورزی
  • گردباد ویرانگر در آمریکا + فیلم
  • جانی دوباره درتالاب هامون جازموریان سیستان وبلوچستان
  • داورزن خراسان رضوی هزار و ۷۰۰ نفر شتر دارد
  • نقی معمولی، ستاره میدان اراک!
  • بازدید فرماندار تفتان از خسارات بارندگی و سیل بخش گوهر کوه، تفتان جنوبی
  • داورزن هزار و ۷۰۰ نفر شتر دارد
  • پرورش هزار و ۷۰۰ نفر شتر در داورزن
  • (ویدئو) ملکی: مورد مصدوم و تلفات جانی تا این لحظه نداشتیم