Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده شاهین شهر، برخوار و میمه در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار الف با انتقاد از عملکرد فرهاد دژپسند وزیر اقتصاد و درایی، خطاب به این وزیر گفت: عدم اجرای بند سه ماده 37 قانون مدیریت خدمات کشوری در وزارت تحت امر جنابعالی مبنی بر حذف مراجعه حضوری مردم و ارائه خدمات به آنها بصورت الکترونیک باعث ابتلای بیش از سه هزار کارمند شریف بانک ها به ویروس کرونا و متاسفانه فوت 42 نفر از آنها شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: به موجب بند سه ماده 37 قانون مدیریت خدمات کشوری، وزارتخانه متبوع شما موظف بوده است مراجعه حضوری مردم را حذف و خدمات خود را بصورت الکترونیکی ارائه کند.

عضو فراکسیون اصولگرایان ولایی مجلس تاکید کرد: متاسفانه عدم اجرای این قانون در شرایط کنونی کشور و شیوع کرونا ضررهای زیادی به شبکه بانکی وارد کرد.

حاجی دلیگانی خطاب به وزیر اقتصاد گفت: لازم است پیگیری نمایید با توجه به ضرورت های جدید و به منظور جلوگیری از اخلال در زندگی مردم، ضمن حفظ سلامت کارکنان عزیز شبکه بانکی کشور هر چه سریعتر نسبت به اجرای قانون اقدام و با متخلفان برخورد شود.

وی تصریح کرد: اینجانب در همین زمینه به وزیر اقتصاد تذکر کتبی دادم.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۷۴۴۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه همکاری های بانکی ایران و افغانستان

هدایت‌الله بدری، رئیس بانک مرکزی افغانستان با حسن کاظمی قمی، سفیر و نماینده ویژه جمهوری اسلامی ایران در افغانستان، دیدار و گفتگو کرد.

براساس اطلاعیه بانک مرکزی افغانستان، در این دیدار درباره موضوعات مختلف از جمله توسعه همکاری‌های تجاری و بانکی بین دو کشور گفتگو شده است.

گفتنی است هیاتی دیپلماتیک از ایران به ریاست سفیر ایران در کابل امروز با ملا عبدالغنی برادر معاون اقتصادی نخست وزیر طالبان دیدار و گفتگو کرده است.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • رمزگشایی از علنی شدن اختلاف دولت و مجلس /آصفری: حذف قالیباف؟ بعید است /حاجی دلیگانی: تا روز آخر بر مجلس نظارت خواهیم کرد
  • حضور مقامات بین‌المللی در ریاض برای گفتگو پیرامون غزه
  • برات الکترونیکی رونمایی شد | جزئیات و اعلام آمادگی دو بانک برای استفاده از برات الکترونیکی
  • عملکرد دستگاه‌ها در اجرای اعتبارسنجی هماهنگ بانکی بررسی شد
  • رونمایی از برات الکترونیکی زنجیره تأمین مالی با حضور وزیر اقتصاد
  • سفته الکترونیکی بانک کشاورزی، نسل جدید خدمات بانکی
  • نارضایتی کاربران از ارسال نشدن پیامک بانکی برای تراکنش‌های کمتر از ۳۰ هزار تومان
  • طرح‌های اجرا شده در حوزه عفاف و حجاب در چارچوب قانون است
  • بررسی روند اجرای مصوبات سفر استاندار به باروق
  • توسعه همکاری های بانکی ایران و افغانستان