Web Analytics Made Easy - Statcounter

اجرای رزمایش کمک مومنانه با رمز "یامهدی" در سپاه استان قزوین از روز شنبه هفته جاری آغاز شده‌ است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ محسن شیخ حسنی در گفت‌وگو با صبح‌قزوین؛ با اشاره به بیانات اخیر رهبر انقلاب و تاکید ایشان بر رزمایش «کمک مومنانه» در جامعه، اظهار کرد: رزمایش کمک مومنانه با رمز "یامهدی" در ناحیه امام حسن(ع) از شنبه ۲۳ فروردین ماه آغاز شده‌ و تا آغاز ماه مبارک رمضان ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: باتوجه به بیانات مقام معظم رهبری در روز میلاد ولیعصر(عج)، سپاه ناحیه امام حسن(ع) رزمایش "کمک مومنانه" را با استفاده از ظرفیت‌های بسیج محلات، حوزه‌های مقاومت، بسیج اقشار مختلف و قرارگاه‌های ستادی و اجرایی، برای شناسایی آسیب‌دیدگان ویروس کرونا آغاز کرد.

فرمانده سپاه ناحیه امام حسن مجتبی(ع) شهرستان قزوین اذعان کرد: سپاه ناحیه امام حسن(ع) در تلاش است تا با مشارکت بهزیستی و کمیته‌ی امداد از ظرفیت‌های شهرستان‌ها برای اجرای این رزمایش و همچنین با ایجاد قرارگاه در منطقه از ظرفیت‌های روحانیون، گروه‌های جهادی و فرماندهان پایگاه‌ها استفاده کند.

این مقام مسئول ابراز کرد: در تلاشیم تا با شناسایی و سازمان‌دهی خیرین، شبکه‌ای را برای کمک‌های مالی و نقدی محرومان و آسیب‌دیدگان ایجاد کرده و همچنین عملیات اهدای بسته‌های معیشتی را که بیش از یک ماه از تهیه‌ی و توزیع آن می‌گذرد ادامه دهیم.

وی گفت: سپاه شهرستان قزوین با رایزنی‌های انجام شده در تلاش است تا با ایجاد شرایط تخفیف و یا عدم دریافت اجاره‌‌ی خانه و مغازه‌ها گامی در راستای حل مشکلات مردم بردارد و با توکل به خدا و اقدامات خدماتی خود، بتواند ماه رمضان خوبی را در سال جاری برای مردم و شهروندان رقم بزند.

فرمانده‌ی سپاه شهرستان بوئین زهرا 

توزیع ۲ هزار بسته‌ی معیشتی/ اجرای طرح "کمک مومنانه" گامی در مسیر حل مشکلات مردم است

سرهنگ علیرضا مهرعلیان  با اشاره به برگزاری رزمایش "کمک مومنانه" اظهار کرد: سپاه ناحیه‌ی امام‌حسین(ع) در راستای اجرایی نمودن فرمان مقام معظم رهبری باعنوان طرح رزمایش "کمک مومنانه" که در واقع کمک به افراد کم‌درآمد، بی‌بضاعت و افراد آسیب‌دیده شغلی و معیشتی از شیوع ویروس کرونا است، وارد عمل شد.

وی افزود: سپاه ناحیه‌ی امام حسین(ع) با همکاری تمام نیروهای بسیج در سطح شهرستان، پایگاه‌های مقاومت بسیج، روحانیون شهرستان، حوزه‌های بسیج، بسیج اقشار، نیروهای جهادی و همچنین با حضور خیرین موفق به تهیه‌ی دو هزار بسته‌ی معیشتی به ارزش هر بسته ۲۵۰ هزار تومان شد.

فرمانده‌ی سپاه شهرستان بویین زهرا اذعان کرد: سپاه ناحیه‌ی امام حسین(ع) در تلاش است تا در اسرع وقت اقلام معیشتی تهیه شده را بسته بندی کرده و پیش از شروع ماه مبارک رمضان در اختیار خانواده‌های شناسایی شده با رعایت شان و منزلت قرار دهد.

این مقام مسئول ابراز کرد: سپاه ناحیه‌ی امام حسن(ع) علاوه بر اهدای کالاهای معیشتی در نظر دارد، هزینه‌ی درمان افرادی که دچار مشکل درمانی شده و توانایی انجام مراحل درمانی ندارند را تامین کند.

وی گفت: استفاده از ظرفیت بسیج جامعه‌ی پزشکی برای درمانی بیماران کم‌بضاعت، حل مشکلات مردمی در حوزه‌ی تامین اجاره‌ی منزل و مغاز‌ه‌ی مردم و اهدای نان رایگان توسط نانوانی‌ها در روز میلاد امام حسن مجتبی(ع) از دیگر فعالیت‌هایی است که سپاه امام حسین (ع)در برنامه‌های عملی خود قرار داده‌است.

مهرعلیان در پایان بیان کرد: تلاش ما این است که تا با توکل به خدا و ارائه‌ی خدمات در قالب کمک مومنانه، ماه رمضان خوبی را برای مردم و شهروندان رقم بزنیم و در برقراری شرایط رفاهی و معنوی این ایام سهیم باشیم.

فرمانده سپاه شهرستان آوج

۱۲۶۱ بسته‌ی معیشتی در بین خانواده‌های نیازمند توزیع می‌شود

سرهنگ عیسی ربیعی در گفت‌وگو با خبرنگار ما؛ با اشاره به بیانات اخیر رهبر انقلاب و تاکید ایشان بر اجرای رزمایش "کمک مومنانه" اظهار کرد: سپاه شهرستان آوج، بنا به ابلاغ رزمایش "کمک مومنانه" در ماه مبارک رمضان، در راستای کمک به خانواده‌های زحمت‌کشی که به دلیل شیوع ویروس کرونا دچار مشکل شدند ماموریت خود را با استعداد ۶۰ پایگاه مقاومت بسیج از امروز آغاز کرده‌است.

وی افزود: سپاه ناحیه‌ی آوج تعداد هزار و ۲۶۱ سبد معیشتی به کمک خیرین تهیه کرده و از طریق پایگاه‌های مقاومت بسیج به خانواده‌های شناسایی شده اهدا می‌کند.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) آوج اذعان کرد: در کنار اهدای بسته‌های معیشتی مقرر شده تا جلسه‌ای با حضور خیرین ساکن شهرستان و استان‌های دیگر با محوریت روحانیت معزز در شهرستان و ائمه جمعه برگزار کرده و در این جلسه برنامه‌ریزی‌های لازم برای ماه مبارک رمضان در سطح شهرستان انجام ‌شود.

این مقام مسئول در پایان گفت: "یامهدی(عج)" رمز اجرای عملیات رزمایش "کمک مومنانه" است که از امروز آغاز می‌شود و ما امیدواریم همه اقدامات برنامه‌ریزی شده مورد قبول حضرت ولیعصر(عج) قراربگیرد.

فرمانده سپاه شهرستان تاکستان:

رزمایش کمک مومنانه در ۱۲۷ پایگاه بسیج تاکستان آغاز شد

سرهنگ علیرضا حیدری در گفت‌و‌گو با خبرنگار اجتماعی با اشاره به برگزاری رزمایش کمک مومنانه اظهار کرد: رزمایش کمک مومنانه با رمز "یا صاحب‌الزمان(عج)" در راستای بیاناتی که رهبری در روز نیمه شعبان داشتند، همزمان با سراسر کشور در شهرستان تاکستان آغاز شد.

وی افزود: این رزمایش به منظور کمک به افراد نیازمند، بی‌بضاعت و افرادی که در شیوع کرونا در سطح شهرستان تاکستان آسیب جدی دیده‌اند، ۲۳ فروردین همزمان با سراسر کشور در ۱۲۷ پایگاه مقاومت بسیج و ۱۴ حوزه مقاومت شهرستان آغاز شد.

این مقام مسئول عنوان کرد: امیدواریم با همکاری تمام دستگاه‌ها، خیرین، ائمه جماعت، مردم شهرستان و بسیجیان عزیز که همیشه در عرصه‌های مورد نیاز نظام جمهوری اسلامی پای کار هستند حماسه دیگری را در سطح شهرستان خلق کنیم.

فرمانده سپاه شهرستان تاکستان در پایان گفت: از تمام دستگاه‌ها، مردم شهرستان تاکستان و خصوصا بسیجیان عزیز تقدیر می‌کنم و از همه دعوت می‌کنم تا در این کمک مومنانه گام مهمی برداریم و زمینه‌ساز ظهور امام زمان(عج) باشیم.

فرمانده سپاه ناحیه امام رضا(ع)   شهرستان البرز آماده اجرای طرح "کمک مومنانه" است   سرهنگ طاهرخانی دربارا اجرای طرح "کمک مومنانه" اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب در سخنرانی عید نیمه شعبان بر ضرورت ایجاد رزمایش گسترده مواسات در ماه مبارک رمضان برای یاری رساندن به افراد کم بضاعت تاکید داشتند.    وی در ادامه اضافه کرد: در راستای عمل به منویات معظم له و همچنین کمک به اقشار نیازمند و کم درآمد، رزمایش سراسری کمک مومنانه در شهرستان البرز برگزار می‌شود.   فرمانده سپاه ناحیه امام رضا(ع) شهرستان البرز تصریح کرد: در ادامه بیانات معظم له سپاه تصمیم به برگزاری رزمایش سراسری کمک مومنانه گرفت و ما در مجموعه سپاه و بسیج شهرستان با همکاری و مشارکت مردم گروه‌های جهادی و معتمدین  رزمایش کمک مومنانه را از نیمه شعبان آغاز کردیم و تا پایان ماه رمضان ادامه خواهد داشت.   این مقام مسئول اذعان کرد: کمک‌های مردمی در رزمایش سراسری «کمک مومنانه» که به صورت کالا و نقدی خواهد بود که در همان محل و جغرافیا به افراد نیازمند آسیب دیده از ویروس کرونا اعطا می‌شود و به دست نیازمندان همان منطقه خواهد رسید.

مسئول بسیج سازندگی و محرومیت زدایی استان قزوین ابراز کرد: در راستای تولید ماسک از ابتدا تاکنون 37 کارگاه وارد چرخه تولید شده که در هر یک از آن‌ها 25 چرخ خیاطی فعال وجود دارد.

وی افزود: تاکنون در این کارگاه‌ها توسط جهادگران بسیجی 650 هزار عدد ماسک، هزار عدد گان و 31 هزار و 500 عدد دستکش تولید شده است.

این مقام مسئول با اشاره به تعداد افراد بکارگیری شده در طرح غربالگری سامانه 4030 گفت: 300 نفر در سامانه 4030 در کنار کادر بهداشت و درمان دانشگاه علوم پزشکی درحال خدمت رسانی هستند که در این طرح در مجموع طی تماس با یک میلیون و 100 هزار نفر از هم استانی‌ها وضعیت آن‌ها از نظر ابتلا به کرونا بررسی شده‌ است.
انتهای پیام/

 

منبع: دانا

کلیدواژه: رزمایش کمک مومنانه سپاه ناحیه ی امام شهرستان تاکستان سپاه ناحیه امام ماه مبارک رمضان مقام مسئول ناحیه امام حسن سطح شهرستان فرمانده سپاه سپاه شهرستان مقاومت بسیج ویروس کرونا امام حسن ع امام حسین اجرای طرح ی معیشتی آغاز شد ی مردم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۷۴۵۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آب‌رسانی به ۶۰۰ روستای کم‌برخوردار با اختصاص اعتبار هزار میلیاردتومانی

معاون هماهنگ کننده سپاه شهدا آذربایجان‌غربی گفت: برای پروژه آب‌رسانی به روستاهای کم‌برخوردار استان هزار میلیارد تومان جهت حفاری، لوله‌گذاری و همچنین لوله‌کشی هزینه خواهد شد که ۵۰۰ میلیاردتومان آن در شهرستان بوکان است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، تقی نجمی، امروز _شنبه شانزدهم اردیبهشت_ در نشست خبری اعلام برنامه‌های هفته بسیج سازندگی اظهار کرد: مأموریت بسیج سازندگی در سپاه یکی از مأموریت‌های مهم این مجموعه و همواره مورد تأکید فرماندهان است و آذربایجان‌غربی در بحث محرومیت‌زدایی و بسیج سازندگی از استان‌های پیشرو در سطح کشور است.

وی افزود: پروژه‌های بسیج سازندگی جز پروژه‌های کوتاه مدت است و در کمترین زمان به نتیجه می‌رسید و مردم شیرینی این خدمت را احساس می‌کنند.

معاون هماهنگ کننده سپاه شهدا آذربایجان‌غربی گفت: امروزه در تمام عرصه‌ها گروه‌های جهادی فعال هستند و ۶ هزار و ۱۰۰ گروه جهادی در مناطق مختلف استان فعالیت می‌کنند.

نجمی با اشاره به اقدامات سپاه در هفته بسیج سازندگی تصریح کرد: غبارروبی مزار شهدا، دیدار با ائمه جمعه استان، افزایش حضور گروه‌های جهادی در مناطق محروم، دیدار با خانواده شهدا توسط جهادگران بسیجی، برگزاری رزمایش جهادگران فاطمی در سراسر استان و افتتاح ۷۰ طرح با اعتباراتی بالغ بر ۱۲ میلیارد تومان در حوزه اقتصاد مقاومتی از جمله این موارد است.

وی عنوان کرد: برپایی غرفه‌های اقتصاد مقاومتی در سراسر استان، مرمت و بازسازی ۶۵ واحد منازل مناطق محروم، اعزام اکیپ‌های متخصص پزشکی و دامپزشکی به مناطق محروم، دیدار جهادگران با استاندار آذربایجان‌غربی، توزیع ایزوگام رایگان برای خانواده‌های بی بضاعت، افتتاح راه‌های روستایی به طول ۹ کیلومتر در شهرستان شوط و شش کیلومتر در شهرستان ارومیه از جمله دیگر اقدامات است.

نجمی با اشاره به پروژه بزرگ آب‌رسانی به بیش از ۶۰۰ روستای استان آذربایجان‌غربی که توسط قرارگاه امام حسن (ع)، قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) و بسیج سازندگی سپاه شهدا آذربایجان‌غربی در دست اقدام است، ادامه داد: برای این پروژه هزار میلیارد تومان جهت حفاری، لوله‌گذاری و همچنین لوله‌کشی به روستاهای کم‌برخوردار هزینه خواهد شد که ۵۰۰ میلیاردتومان آن در شهرستان بوکان خواهد بود.

معاون هماهنگ کننده سپاه شهدا آذربایجان‌غربی در خصوص اقدامات سال گذشته نیز خاطرنشان کرد: توزیع ۶۴۰ بسته توزیع کیف و کفش، برپایی ایستگاه‌های جمع‌آوری کمک‌های مردمی به تعداد ۲۳ ایستگاه جهت کمک به مردم مظلوم غزه، برپایی نمایشگاه اقتصاد مقاومتی در تمامی شهرستان‌های استان به جز چهاربرج و باروق جهت فروش تولیدات فعالان این حوزه، احداث ۲۲۰ کیلومتر افتتاح پروژه آسفالت بین مزارع در قالب ۱۰ پروژه در سطح استان و ایجاد هزار و ۶۰۶ فرصت شغلی از جمله این موارد است.

نجمی مهمترین فرصت‌های شغلی را تسهیلات در حوزه دامداری، قالیبافی، کشاورزی، چرم‌دوزی عنوان کرد و ادامه داد: تسهیلات ارائه شده در حوزه اقتصاد مقاومتی در سال گذشته ۲۲۰ میلیارد تومان بود که این رقم ۶۰ درصد اعتبارات تخصیص پیدا کرده بود که ۴۰ درصد به علت مشکلات مربوط به دریافت‌کنندگان تسهیلات پرداخت نشد.

وی با اشاره به تخصیص ۵۰ هزار بسته معیشتی طی سال گذشته گفت: هر بسته یک یا یک‌ونیم میلیون تومان ارزش داشت که به نیازمندان اهدا شد.

کد خبر 750735

دیگر خبرها

  • ارائه ۹میلیاردی خدمات بسیج سازندگی در اردستان
  • ایجاد بیش از یکهزار و 600 فرصت شغلی توسط بسیج سازندگی آذربایجان‌غربی
  • تدارک ۳۰ ویژه برنامه در هفته بسیج سازندگی/ فعالیت ۶۰۰ گروه جهادی در گرگان
  • صنعت و دانشگاه دغدغه فرماندهان دفاع مقدس را رفع کردند
  • چرا سردار زاهدی نمی خواست لباس سپاه را بپوشد؟
  • آب‌رسانی به ۶۰۰ روستای کم‌برخوردار با اختصاص اعتبار هزار میلیاردتومانی
  • ایجاد ۱۶۰۶ فرصت شغلی توسط بسیج سازندگی سپاه آذربایجان‌غربی
  • فعالیت ۵ هزار گروه جهادی در آذربایجان‌شرقی
  • توزیع بیش از ۴ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در میامی
  • اجرای قریب به ۱۲۰۰ برنامه در سیستان و بلوچستان