Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-03@16:47:35 GMT

حکم جالب کرونایی یک قاضی برای یک متهم

تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۷۵۰۲۱

حکم جالب کرونایی یک قاضی برای یک متهم

خبرگزاری تسنیم: در اقدامی جالب قاضی دادگاه اصلاندوز یک متهم را به ضدعفونی کردن مساجد در جهت مقابله با ویروس کرونا محکوم کرد.

ناصر اسکندری رئیس دادگاه عمومی شهرستان اصلاندوز در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در پارس‌آباد اظهار داشت: این دادگاه در راستای اختیارات قانون مجازات اسلامی و ماده 688 قانون تعزیرات و مجازات‌های بازدارنده، حکم فرد متهم را بجای 6 ماه حبس تعزیری به ضدعفونی اماکن عمومی صادر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: طبق این حکم فرد متهم باید به مدت 540 ساعت به صورت روزانه 3 ساعت خدمات عمومی رایگان ضدعفونی کردن مساجد سطح شهر اصلاندوز با مواد شوینده و ضد عفونی کننده انجام دهد.

رئیس دادگاه عمومی شهرستان اصلاندوز کرد: دادگاه عمومی شهرستان اصلاندوز ارتکاب بزه اقدام این متهم را موجب تهدید علیه بهداشت عمومی و خطرساز بودن سلامت جامعه از طریق عرضه قلیان در بحبوحه شیوع ویروس کرونا محرز تشخیص داده بود.

منبع: فردا

کلیدواژه: حکم جالب کرونایی قاضی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۷۵۰۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۳ تن چوب قاچاق در سوادکوه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، سرهنگ سعید مهدوی فرمانده انتظامی سوادکوه گفت: ماموران پلیس این فرماندهی در حین گشت زنی به فردی که با اسب در حال حمل چوب بود مشکوک شدند.

وی افزود: کارآگاهان با همکاری ماموران منابع طبیعی، متهم را در حین حمل چوب که بصورت غیر مجاز از جنگل‌های این شهرستان برداشت کرده بود دستگیر کردند.

سرهنگ مهدوی از کشف ۳ تن چوب جنگلی قاچاق توسط متهم خبر داد و افزود: چوب‌های کشف شده به اداره منابع طبیعی شهرستان تحویل و متهم نیز پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه در پایان از عزم راسخ پلیس برای برخورد با پدیده قاچاق کالا خبرداد و به شهروندان توصیه کرد: در صورت مشاهده هرگونه قاچاق کالا، مراتب را سریعاً به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

دیگر خبرها

  • اصرار قاضی تورین: ستاره یووه محاکمه می‌شود
  • نمایشگاه توانمندی های صادراتی فرصت رشد و تعمیق روابط اقتصادی کشور
  • اقدام ویژه دستگاه قضایی زرند در حمایت از طرح عفاف و حجاب
  • کشف ۳ تن چوب قاچاق در سوادکوه
  • صدور کیفرخواست برای‌ متهم قتل پزشک ماهشهری
  • ترامپ ۹ هزار دلار جریمه شد
  • کیفرخواست متهم قتل یک پزشک در بندرماهشهر صادر شد
  • ماجرای قتل غزاله و اعدام آرمان؛ رابطه‌ای بی فرجام
  • دادگاه نیویورک ترامپ را ۹۰۰۰ دلار جریمه کرد
  • قاضی آمریکایی ترامپ را برای توهین به دادگاه جریمه کرد