Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-03@08:46:06 GMT

فعالیت صنوف کم ریسک در ملایر بر اساس فاصله گذاری هوشمند

تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۷۵۲۳۱

فعالیت صنوف کم ریسک در ملایر بر اساس فاصله گذاری هوشمند

ولدی گفت:بر اساس طرح فاصله گذاری هوشمند در شهرستان ملایر نیز صنوف کم ریسک بر اساس پروتکل اجازه فعالیت خواهند داشت.

به گزارش خبرنگار شبستان از ملایر «قدرت اله ولدی »امروز در جلسه  ستاد مقابله با کرونا گفت:  بر اساس طرح فاصله گذاری هوشمند در شهرستان ملایر نیز صنوف کم ریسک بر اساس پروتکل اجازه فعالیت خواهند داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرماندار ملایر افزود: پیشنهاد می شود به اکیپ های کنترل و نظارت که در مبادی ورودی شهرها فعالیت شبانه‌روزی دارند توجه ویژه صورت پذیرد و اعتباری هم برای این عزیزان در نظر گرفته شود.


وی تاکید کرد: بسته های حمایتی که بنیاد برکت تخصیص می‌دهد با همکاری فرمانداران و بخشداران و بر اساس اولویت ها هزینه شود.


وی با بیان اینکه از  ابتدای ورود ویروس کرونا صنعت، معدن و تجارت، اتاق اصناف و صنوف مختلف در شهرستان همکاری و تعامل بسیار خوبی داشته اند که قابل تقدیر است گفت: با دستگاه‌های متولی در تهران رایزنی شود تا تسهیلاتی که بر اساس پروتکل به اصناف داده خواهد شد مشمول زمان نگردد.


وی ضمن تقدیر از همه دست اندکاران مقابله با کرونا در شهرستان گفت:با پیگیری هایی که آزادیخواه، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی از مرکز داشتند کمک های خوبی برای شهرستان ملایر گرفته شده است. 

 

«کامران زنگنه »نیز گفت: با استناد به مکاتبات ارسالی از وزارت صمت و هماهنگی صورت گرفته با رئیس ستاد پیشگیری از کرونا ویروس لیست اصناف و مشاغل مجاز به فعالیت از روز شنبه مورخ ۹۹/۱/۲۳ مشروط به رعایت موازین و پروتکل‌های بهداشتی و همچنین مشاغلی که بایستی تا اطلاع ثانوی تعطیل باشند، اعلام شده است.


 رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت ملایر گفت: لیست مذکور به اتاق اصناف، اتحادیه‌ها، واحدهای صنفی و واحد بازرسی و نظارت ابلاغ شده است.

 

وی اظهار داشت: با پیگیری‌ها و درایت فرماندار ویژه ملایر، رئیس اداره صمت و رئیس اتاق اصناف شهرستان ملایر در راستای حمایت از بازاریان و اصناف مقرر شد مراکز خرید، بازارها، پاساژها و مجتمع‌های تجاری با رعایت نکات و دستورالعمل بهداشتی مشغول به فعالیت شوند.


وی تاکید کرد: موضوع رعایت نکات و دستورالعمل‌های بهداشتی به صورت مستمر توسط بازرسان و همچنین گشت های مشترک  مورد بررسی قرار خواهد گرفت

 

پایان پیام/579

منبع: شبستان

کلیدواژه: جلسه مقابله با کرونا شهرستان ملایر فرماندار شهرستان ملایر بر اساس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۷۵۲۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نصب ۱۰ ایستگاه هوشمند آب و هواشناسی در شهرستان زرند

به گزارش خبرنگار مهر، محمد مهدی قاسمی صبح پنجشنبه در مراسم افتتاح ١٠ ایستگاه هوشمند آب و هواشناسی در شهرستان زرند گفت: خوشبختانه حرکت‌های خوبی درجهت کاهش خطرات طبیعی ازجمله سرمازدگی با نصب ۱۰ ایستگاه هوشمند آب و هواشناسی کشاورزی در پهنه‌های مختلف شهرستان زرند انجام شده است.

وی با بیان اینکه برای اینکه کشاورزی اقتصادی داشته باشیم ناگزیر به استفاده از شیوه‌ها و روش‌های دانش بنیان هستیم، افزود: مدیریت بهتر، بهره‌وری بالاتر، اقتصادی شدن محصول و تولیدات و کاهش ریسک‌های بخش کشاورزی از مزایای استفاده از طرح‌های دانش بنیان است.

معاون سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی اظهار کرد: با پیگیری‌های فرماندار و جهاد کشاورزی این اتفاق خوب در شهرستان زرند افتاده است و امیدواریم در همه عرصه‌های کشاورزی بتوانیم با استفاده از دانش، بهره وری را بهبود ببخشیم.

وی افزود: مسائل و مشکلات کشاورزان و درخواست‌های آنان برای استمهال وام‌ها به دلیل سرمازدگی محصول در سه سال اخیر و نبود درآمد کافی پیگیری می‌شود.

معاون سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشور همچنین در خصوص غرامت‌های صندوق بیمه کشاورزی خواستار تسریع در روند پرداخت‌ها شد.

کد خبر 6095123

دیگر خبرها

  • کمبود آرد در اسدآباد وجود ندارد
  • افتتاح ۱۰ ایستگاه هوشمند آب و هواشناسی در زرند
  • نصب ۱۰ ایستگاه هوشمند آب و هواشناسی در شهرستان زرند
  • هیچ‌گونه کمبود آردی در اسدآباد نداریم
  • توسعه پایدار با مولدسازی سرمایه‌های مردمی رقم می‌خورد
  • شهرک صنفی در رزن احداث می‌شود
  • ◄ انتقاد رانندگان کامیون با سابقه از حذف مدرک دیپلم برای دریافت کارت هوشمند رانندگی
  • راهنمای سفر به بافق شهری در قلب کویر ایران
  • «مردم‌محور بودن» اساس و پایه فعالیت در جمعیت هلال‌احمر است
  • اتفاقی که «تانیا» از پشت صحنه «نون خ» فاش کرد