Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-30@19:21:47 GMT

تردد در محورهای مسدود شده شیروان برقرار شد

تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۷۵۳۱۴

تردد در محورهای مسدود شده شیروان برقرار شد

بخشدار سرحد شیروان شامگاه یکشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: بارش شدید و جاری شدن سیلاب موجب ریزش سنگ و رسوب سطح جاده ها شده بود که امروز با کمک عوامل راهداری شهرستان این بارگذاری ها برطرف و محورهای روستای بیک به سمت سد بارزو و نامانلو به سمت گلیل بازگشایی شد.
علی قویدل گفت: بر اثر بارندگی های دیشب دهنه پل های روستاهای پالکانلو علیا و سفلی نیز به دلیل رسوب گذاری مسدود و در روستای پالکانلو سفلی آب به داخل روستا نفوذ کرده بود که البته خسارتی به بار نیاورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: همچنین جاده روستای نامانلو به گلیل، بیک، پالکانلو، توپکانلو، برزو و کلاته جعفری در این بخش آسیب دیده است که هنوز میزان خسارت آن برآورد نشده است.
بخش سرحد شیروان با گستره هزار و ۴۴ کیلومتر مربع، ۳۳ روستا و آبادی و ۲۶ دهیاری دارد که ۲ هزار و ۷۵۰ خانوار مشتمل بر ۱۳ هزار نفر جمعیت در آن سکونت دارند.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا مسدود تردد شیروان برقرار محورهای بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۷۵۳۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روستاهای آبپخش نیازمند توجه بیشتر مسؤولان هستند

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی سلیمی مفرد ظهر سه شنبه در بازدید از روستاهای سطح بخش آبپخش اظهار داشت: برخی از روستاهای بخش آب‌پخش از جمله چم‌درواهی با توجه به نداشتن دهیاری و اعتبار کم روستا نیازمند توجه بیشتر مسئولان شهرستان هستند.

وی افزود: ۲ روستای چم دوراهی و میاندشت در مسیر اصلی ورودی و خروجی بخش آب‌پخش قرار گرفته‌اند و این موضوع نیازمند توجه بیشتر به ورودی‌های این روستاها به منظور جذب گردشگر است.

سرپرست بخشداری آب‌پخش ابراز داشت: آسفالت بریدگی‌های مسیر اصلی روبروی روستای میاندشت و ورودی این روستا از مهم‌ترین دغدغه‌ها و مطالبات مردم از اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان دشتستان است.

کد خبر 6093283

دیگر خبرها

  • زندگی لک‌لک‌ها در کنار مردم روستا +عکس
  • روستاهای آبپخش نیازمند توجه بیشتر مسؤولان هستند
  • گذر از میانه تاریخ با سفر به روستای انجدان اراک
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ادامه ممنوعیت تردد در جاده کرج - چالوس
  • توسعه خط انتقال آب روستای آبخورده شهرستان پیرانشهر
  • روستایی که سهم لک‌لک‌ها شد
  • ثبت بیش از ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار تردد بین استانی در خوزستان
  • تردد در بندر شهید ذاکری قشم مجدد برقرار شد
  • محور کرج -چالوس مسدود شد
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت / تردد روان در محورهای شمالی