Web Analytics Made Easy - Statcounter

حشمت الله عسگری روز یکشنبه در حاشیه بازدید از کارخانه تولید لباس ایزوله در منطقه صنعتی عباس آباد علاقمند شهرستان ری اظهار داشت: تولید کنندگان اقلام بهداشتی نباید دغدغه فروش محصولات خود را در دوره پساکرونا داشته باشند.

وی با بیان اینکه از زمان شیوع ویروس کرونا در کشور سیاست ها به سمت افزایش تولید اقلام بهداشتی سوق پیدا کرد، افزود: تولید کنندگان در این مدت به خوبی به یاری دولت و مردم شتافتند باید دانشگاه های علوم پزشکی حدالمقدور تولیدات این واحدهای تولیدی را خریدار نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عسگری در ادامه به وضعیت برخی واحدهای تولیدی استان تهران که در مدت شیوع ویروس کرونا تعطیل و متضرر شده اند اشاره کرد و یادآور شد: دولت و استانداری تهران برای این واحدها برنامه های متنوع حمایتی از جمله تقسیط مالیات و هزینه های آب، برق و گاز پس از اردیبهشت ماه را در دستور کارخونه دارد.

این مسئول خاطر نشان کرد: دولت از محل صندوق توسعه ملی و منابع بانک ها اعتبارات خوبی برای تامین نقدینگی واحدهای تولیدی تعطیل شده در نظر گرفته است.

به گزارش ایرنا، حشمت الله عسگری معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران به همراه   پرنیان مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان تهران و جمعی از مسئولان استان تهران امروز یکشنبه از کارخانه تولید لباس ایزوله با ظرفیت روزانه سه هزار دست لباس در منطقه صنعتی عباس آباد علاقمند بخش خاوران شهرستان ری بازدید و از نزدیک در جریان روند تولید و مشکلات این کارخانه قرار گرفتند.

شهرستان ری با جمعیتی در حدود یک میلیون نفر در جنوب استان تهران واقع شده است. 

برچسب‌ها شهرستان ری ویروس کرونا تولید داخلی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرستان ری ویروس کرونا تولید داخلی شهرستان ری ویروس کرونا تولید داخلی استان تهران شهرستان ری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۷۵۳۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیب و زنجیره تولید وابسته به آن از ویژگی‌های منحصر به فرد سمیرم است

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان گفت: یکی از ویژگی‌های منحصربه‌فرد شهرستان سمیرم که شهره جهانی دارد، محصول سیب و زنجیره تولید وابسته به این محصول است.

مهران زینلیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در اصفهان، ضمن بازدید از پروژه سردخانه و سرتینگ قائم اظهار کرد: یکی از ویژگی‌های منحصربه‌فرد شهرستان سمیرم که شهرت جهانی دارد، محصول سیب و زنجیره تولید وابسته به این محصول است.

وی افزود: امروز از مراحل احداث یک واحد تولیدی در شهرستان که در حوزه محصول سیب فعالیت خواهد کرد بازدید کردیم که برنامه‌ریزی شده تا پایان تابستان سال‌جاری به بهره‌برداری برسد، امیدواریم این واحد تولیدی منشأ خیر و برکت در منطقه باشد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان تصریح کرد: با راه‌اندازی این واحد به لحاظ ذخیره سازی محصول سیب و تکمیل زنجیره تولید در شهرستان شاهد ارزآوری بیشتر و اشتغالزایی خواهیم بود از این رو با همراهی فرماندار شهرستان، درصدد رفع و کاهش چالش‌های این واحد تلاش خواهیم کرد.

کد خبر 751233

دیگر خبرها

  • خشک شدن دریاچه ارومیه چالش جدی در شهرستان شبستر است
  • احداث سرویس بهداشتی در پارک حجاج تبریز
  • پرداخت ۱۷۰۰ همت تسهیلات به واحدهای تولیدی کشور
  • احداث سرویس بهداشتی پارک حجاج تبریز
  • واکسنی که ویروس‌های ظهور نکرده کرونا را از بین می برد!
  • سیب و زنجیره تولید وابسته به آن از ویژگی‌های منحصر به فرد سمیرم است
  • مشارکت گسترده در پای صندوق های رای قوام بخش نظام است
  • تمرکز دولت بر اتمام پروژه‌های نیمه تمام سیستان و بلوچستان
  • واردات میوه های گرمسیری زمینه رشد تجارت خارجی را فراهم می کند
  • حاکمیت کنونی افغانستان زمینه بازگشت مهاجران از ایران را فراهم کند