Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-29@09:21:31 GMT

راه اندازی شبکه اجتماعی دانش‌آموزان (شاد) در کردستان

تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۷۵۷۶۱

راه اندازی شبکه اجتماعی دانش‌آموزان (شاد) در کردستان

قربانی، از راه اندازی شبکه اجتماعی دانش‌آموزان (شاد) در کردستان خبرداد.

رشید قربانی مدیرکل آموزش و پرورش کردستان به خبرنگارخبرگزاری شبستان درسنندج، اظهار داشت: همزمان با سراسر کشور، شبکه اجتماعی دانش‌آموزان دوره ابتدایی (شاد ) از 21 فروردین در مدارس استان آغاز و در حال انجام است.

وی افزود: با پیگیری‌های مستمر وزیر آموزش و پرورش و همکاری وزارت ارتباطات، دبیرخانه شورای عالی فضای مجازی، مساعدت دانشگاه صنعتی شریف و تلاش شبانه‌روزی تیم فنی، اقدامات اجرایی و حقوقی پلت فرم اختصاصی آموزش و پرورش بنام SHADAP  با مالکیت و مدیریت وزارت آموزش و پرورش در مرحله بهره‌برداری قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: از ۲۱فروردین ورود مدیران، معلمان و دانش‌آموزان دوره ابتدایی به پلت فرم اختصاصی آموزش و پرورش امکان پذیر و فراهم شده است.

 

این مقام مسئول اظهار بیان کرد: مدیران، معلمان و دانش‌آموزان دوره ابتدایی، می‌توانند اپلیکیشن شاد را با مراجعه به آدرس‌‏http://Shaddl.medu.ir   دریافت و نصب کنند.

 

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان افزود: راهنمای استفاده از شبکه اجتماعی شاد، توسط معاونت آموزش ابتدایی به شهرستان‌ها و مناطق تابعه ابلاغ و بر اساس اطلاعیه‌های صادر شده مراحل اجرایی کار در حال انجام است.

 

وی افزود: در طی دو روز گذشته مدیران مدارس ابتدایی استان ضمن نصب اپلیکشن شاد، اقدامات لازم را انجام داده‌اند.

 

قربانی تصریح کرد: زمان و نحوه ورود و بهره‌برداری مدارس متوسطه در شبکه اجتماعی دانش‌آموزان (شاد) متعاقبا اعلام و اجرایی خواهد شد.

 

وی در پایان سخنانش خاطرنشان کرد: این شبکه متعلق به آموزش و پرورش و تحت مالکیت و مدیریت وزارتخانه است و امنیت آن از جنبه‌های اخلاقی، حفظ داده‌ها، اطلاعات و محتواهای تولید شده بسیار بالاتر است و کیفیت این شبکه از حیث سرعت نقل و انتقال داده‌ها در حد شبکه های اجتماعی خارجی ولی بسیار ارزانتر از آنها و دسترسی به آن نیز آسان تر است.

 

 

پایان پیام/181

منبع: شبستان

کلیدواژه: دانش آموزان شاد راه اندازی شبکه اجتماعی شبکه اجتماعی دانش آموزان آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۷۵۷۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ هزار مشاور در آموزش و پرورش جذب می شوند

به گزارش تابناک، علی فرهادی، سخنگوی وزارت آموزش و پرورش در پاسخ به خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو _ فاطمه قدیری پیرامون سلامت روان معلمان اظهار داشت: در حال حاضر تنبیه بدنی دانش آموزان بسیار اندک است. در پذیرش معلمان جدید به صورت کانون‌های ارزیابی، معلمان را بررسی کردیم و مهارت گفتاری، رفتاری، روحیات مورد نیازبرای معلمان و شخصیت و... بررسی می‌شود.

وی افزود: ۶۰ درصد نمره آزمون استخدامی به مبحث سلامت روان تعلق گرفته است تا با ضریب دادن به آن معلم با شخصیتی وارسته، آرام و صبور وارد آموزش و پرورش شود.

وی بیان داشت: معلمان شاغل در نظام تعلیم تربیت شور ما، به حق جزو بهترین‌ها هستند و ما کمترین مسائل نامطلوب را داریم.

فرهادی تصریح کرد: در گروه کیفیت بخشی، ۱۹ هزار نفر جذب خواهد شد که بیش از ۲ هزار نفر آن‌ها مشاور مراکز مشاوره هستند.

گفتنی است هنوز ما در کلاس‌های درس شاهد رفتار خشن و بعضا کتک زدن دانش آموزان توسط معلمان و آموزگاران هستیم. همچنین قرار است در قانون استخدامی آموزش و پرورش سلامت روان معلمان را لحاظ کند.

دیگر خبرها

  • ۱۰ هزار و ۲۰۸ معلم جدید در خراسان رضوی جذب می‌شوند
  • ۲ هزار مشاور در آموزش و پرورش جذب می شوند
  • تاکید استاندار بر پیشگیری و کاهش آسیب‌های اجتماعی دانش آموزی
  • مسابقات فوتسال دانش آموزان ابتدایی جنوب فارس
  • برپایی نمایشگاه خوداتکایی دانش‌آموزان مدارس شبانه‌روزی کردستان
  • آغاز طرح آموزش شنا به دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد
  • ۳۰۲ نفر جذب آموزش و پرورش قزوین خواهند شد
  • نمایشگاه خوداتکایی دانش‌آموزان کردستان برپا شد
  • مهارت‌آموزی دانش‌آموزان به تصویب رسید‌
  • برپایی نمایشگاه خوداتکایی دانش‌آموزان کردستان در سنندج