Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-30@01:03:21 GMT

آمادگی پلیس مازندران برای اجرای طرح فاصله‌گذاری هوشمند

تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۷۶۲۱۶

آمادگی پلیس مازندران برای اجرای طرح فاصله‌گذاری هوشمند

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی مازندران از آمادگی پلیس برای اجرای طرح فاصله‌گذاری هوشمند، برای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری به نقل از پایگاه خبری پلیس، سیدجعفر ساداتی از اجرای طرح فاصله‌گذاری هوشمند به جای فاصله‌گذاری اجتماعی یا فیزیکی به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در استان خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با بیان این که این طرح با تدابیر مسؤولان بهداشتی کشور و با تصویب ستاد ملی مقابله با کرونا برای مهار اپیدمی این بیماری به اجرا درآمده است، افزود: در این طرح افراد، مشاغل و گروه‌های جمعیتی کم‌خطر از نظر ابتلا به این بیماری شناسایی و به تدریج فعالیت خود را آغاز خواهند کرد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مازندران با اشاره به لازم‌الاجرا شدن این طرح از 23 فروردین ماه با اشاره به این که سایر افراد و گروه‌ها کماکان ملزم به رعایت فاصله‌گذاری فیزیکی هستند، خاطرنشان کرد: در اجرای این طرح اصناف پرخطر همچنان مجاز به فعالیت نخواهند بود.

ساداتی بیان کرد: این واحدهای صنفی شامل فروشگاه‌های بزرگ و زنجیره‌ای غیر از فروشگاه‌های مواد غذایی و پروتئینی، پاساژها، مجتمع‌های تجاری و بازارهای مرکزی مسقف، آرایشگاه‌ها و سالن‌های زیبایی، آموزشگاه‌های رانندگی، رستوران‌ها، اغذیه‌فروشی، طباخی و فست‌فود، گرمابه، سونا و مراکز ماساژ، روزبازارها و نمایشگاه‌ها، مراکز بازی، گیم‌نت و تفریحی، باشگاه‌های ورزشی و بدنسازی، تالارهای پذیرایی و مراسمات، قهوه‌خانه، چایخانه و تریا است.

وی بیان کرد: در اجرای این طرح مدارس و آموزشگاه‌ها، مراکز پیش‌دبستانی و مهدکودک ها، مراکز فرهنگی مانند فرهنگ‌سرا، سینما و تئاتر ، مراکز ورزشی سرپوشیده، اماکن مذهبی، آستانه‌ها، مساجد و حسینیه‌ها، پارک‌ها، فضای سبز و مبلمان شهری و همچنین مراکز تفریحی و گردشگری شامل، موزه‌ها، خوابگاه‌ها، پانسیون‌ها و ... نیز تا اطلاع بعدی تعطیل خواهند بود.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مازندران با اشاره به این که سایر اصناف کم‌خطر با مراجعه به سایت وزارت بهداشت و با دریافت کد فعالیت و رعایت کامل نکات بهداشتی مجاز به فعالیت خواهند بود، بیان کرد: در این راستا پلیس برابر با قانون با واحدهای صنفی متخلف برخورد خواهد کرد.

ساداتی از تشکیل 141 تیم نظارتی متشکل از ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی، ماموران اداره صمت و کارشناسان مراکز بهداشت استان و شهرستان‌های تابعه خبر داد و افزود: از ابتدای اجرای طرح‌های فاصله‌گذاری اجتماعی و محدودیت‌های فعالیت اصناف در استان، تاکنون از 6 هزار و 169 واحد صنفی، مراکز اقامتی و پذیرایی و ویلاهای استیجاری در سطح استان بازدید شد که 2 هزار و 592 واحد صنفی و 240 واحد اقامتی و پذیرایی و ویلاهای استیجاری استان به دلیل عدم رعایت دستورالعمل‌های صادره پلمب شدند.

وی با اشاره به ادامه محدودیت‌های تردد در محورهای ورودی و خروجی استان مازندران به شهروندان توصیه کرد برای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا ضمن رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی و توجه به توصیه‌های پزشکان از ترددهای غیرضرور جدا خودداری کرده و در حفظ امنیت و سلامت خود و سایر افراد جامعه با پلیس همکاری کنند.

انتهای پیام/86041/ع

منبع: فارس

کلیدواژه: مازندران پلیس بیماری شهرستان ساری فاصله گذاری اجرای طرح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۷۶۲۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰۵ مرکز خرید تضمینی گندم در گلستان آماده فعالیت هستند

روح الله مهری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در حال حاضر ۱۰۵ مرکز خرید تضمینی گندم در استان آماده فعالیت است که این رقم در سال گذشته ۹۴ مورد بود.

وی افزود: با برنامه ریزی های که در حال انجام است سعی داریم تا زمان برداشت محصول گندم تعداد مراکز خرید در استان را افزایش دهیم.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان گلستان با اشاره به اینکه سال گذشته ۵۵۰ هزار تن گندم از طریق مراکز خرید اداره کل غله در استان خریداری شد، گفت: پیش بینی می‌شود این رقم امسال افزایش یابد.

وی یادآور شد: امسال حدود ۱۵۲ هزار هکتار کشت قراردادی گندم در استان انجام شد.

مهری اظهار کرد: طبق برآوردهای جهاد کشاورزی پیش بینی می‌شود امسال بیش از یک میلیون تن گندم از مزارع استان برداشت شود.

وی خاطرنشان کرد: امسال مسؤولیت خرید دانه‌های روغنی با سازمان جهاد کشاورزی است.

کد خبر 6089913

دیگر خبرها

  • افزایش آسیب‌های اجتماعی در دانش‌آموزان / چرا طرح نماد ناقص اجرا شد؟
  • آمادگی کامل مازندران برای برگزاری دور دوم انتخابات نمایندگی مجلس در قائمشهر
  • ترجیح آزمایشگاه‌های تشخیص طبی به تعطیلی مراکز تا ادامه فعالیت
  • آمادگی استان مازندران برای برگزاری مرحله دوم انتخابات
  • ۱۰۵ مرکز خرید تضمینی گندم در گلستان آماده فعالیت هستند
  • برپایی انتخابات سمن جوانان در مازندران
  • انتخابات شبکه‌های تخصصی سمن‌های مازندران برگزار می‌شود
  • بهره مندی بیش از ۳۶۰ هزار نفر از خدمات روانشناختی و مشاوره بهزیستی مازندران
  • طرح پایش هوشمند سارقان سابقه‌دار با پابند الکترونیکی در گفت و گو با رئیس پلیس آگاهی پایتخت | ماجرای سرقت دو سارق با پابند الکترونیکی چه بود
  • فرزام: باید شرایط آمادگی استاندارد را در روئینگ داشته باشیم