Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-02@21:24:58 GMT

ضدعفونی ۴۵۰ شهر و روستای گیلان توسط ارتش

تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۷۶۴۹۶

ضدعفونی ۴۵۰ شهر و روستای گیلان توسط ارتش

امیر علیپور با اشاره به اینکه تاکنون تعداد ۴۵۰ شهر، دهستان و روستا توسط نیروی زمینی ارتش در گیلان ضدعفونی شده است، گفت: ارتش همچنین حدود ۴۵ هزار ماسک و دستکش بین مردم استان توزیع کرده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از رشت، امیر سرتیپ «حسن علیپور» عصر امروز (یکشنبه، ۲۴ فروردین) در دیدار با نماینده ولی‌فقیه در گیلان، با اشاره به استقرار سه تیپ قزوین، زنجان و همدان از لشکر زرهی ۱۶ قزوین از ۲۶ روز گذشته در گیلان، اظهار کرد: تاکنون تعداد ۴۵۰ شهر، دهستان و روستا توسط نیروی زمینی ارتش در گیلان ضدعفونی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون آماد و پشتیبانی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه این اقدامات با مصرف حدود ۲ میلیون لیتر مواد ضد عفونی کننده انجام شده است، افزود: ارتش همچنین حدود ۴۵ هزار ماسک و دستکش بین مردم استان توزیع کرده است.

 

وی با بیان اینکه تعداد ۲۵۰ هزار نفر توسط نیروی زمینی ارتش در گیلان غربالگری شدند، تصریح کرد: آمادگی دایر کردن نقاهتگاه با ۵۰۰ تا یک هزار تخت در گیلان را داریم.

 

امیر علیپور به وضعیت مطلوب و امیدبخش گیلان نسبت به استان‌های دیگر اشاره کرد و گفت: ۲۹ فروردین ماه سال جاری، رژه خدمت توسط نیروی زمینی ارتش در رشت برگزار می‌شود.

 

همچنین در حاشیه این دیدار، امیر سرتیپ «کیومرث حیدری» در گفت‌وگوی تلفنی با نماینده ولی فقیه در گیلان با قدردانی از حمایت‌های آیت‌الله فلاحتی در استقرار ارتش در این استان، اظهار کرد: نیروی زمینی ارتش به عنوان فدایی ملت برای مبارزه با ویروس کرونا در جامعه ولایی گیلان حضور پیدا کرده تا در عمل نشان دهیم فدایی مردم هستیم و از اینکه نیروهای ارتش را مانند فرزندان خود می‌دانید جای افتخار دارد.

 

فرمانده نیروی زمینی ارتش به اصول نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و افزود: ولایتمداری، نخستین اصل در نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران است.

 

وی، عدالت‌محوری را دومین اصل در نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران دانست و بیان کرد: شایسته سالاری سومین اصل مهم در نیروی زمینی ارتش محسوب می‌شود.

 

امیر حیدی اذعان کرد: چشمان نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به سخنان ولی فقیه دوخته شده و هر امری بیان کنند، انجام آن برای ما واجب است.
 

پایان پیام/164

منبع: شبستان

کلیدواژه: ضدعفونی در گیلان ارتش جمهوری اسلامی ایران نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران توسط نیروی زمینی ارتش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۷۶۴۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید امیر عبداللهیان بر لزوم تفاهم احزاب و گروه‌های لبنانی برای انتخاب رئیس‌جمهور

مجتبی امانی سفیر جمهوری اسلامی ایران در لبنان با حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه دیدار و تبادل نظر کرد.

به گزارش ایسنا، مجتبی امانی در این دیدار گزارشی از آخرین تحولات محل ماموریت و وضعیت روابط دو جانبه جمهوری اسلامی ایران و لبنان، همچنین تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه لبنان و مقاومت و مردم این کشور ارائه کرد.

وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در این دیدار ضمن قدردانی از تلاش های سفیر کشورمان، بر لزوم تداوم تلاش برای پیگیری توسعه روابط دو کشور بخصوص در زمینه های مختلف سیاسی و اقتصادی، همچنین اهمیت جایگاه لبنان و نقش آن در محور مقاومت‌ علیه رژیم متجاوز صهیونیستی تأکید کرد.

 امیرعبداللهیان بار دیگر بر لزوم تفاهم احزاب و گروه‌های  لبنانی برای انتخاب رئیس جمهور لبنان تأکید و آنان را به  تسریع در  این کار دعوت کرد.

وزیر امور خارجه تاکید کرد:به نظر می رسد کشورهای منطقه نیز به این مهم توجه داشته و در صدد کمک به حل این موضوع هستند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • برگزاری دوره توانمندسازی مربیان و اساتید قرآن و عترت ارتش جمهوری اسلامی ایران
  • برگزاری دوره توانمندسازی مربیان و اساتید قرآن و عترت ارتش جمهوری اسلامی ایران در مشهد
  • ارتش به خودکفایی در ساخت تجهیزات و ادوات رسیده است
  • تاکید امیر عبداللهیان بر لزوم تفاهم احزاب و گروه‌های لبنانی برای انتخاب رئیس‌جمهور
  • واکنش ایران به بیانیه امیر کویت در سفر به مصر درباره میدان آرش
  • دیدار فرمانده گروه ۹۹ پدافند هوایی نیروی زمینی ارتش با خانواده جانباز متوفی اکبری خندابی
  • امیر الهامی: پدافند هوایی ارتش در آمادگی بالای رزمی قرار دارد
  • بازدید امیر الهامی از سایت پدافند هوایی شهید علایی گناباد
  • سپاه و ارتش بازوان قدرتمند نظام جمهوری اسلامی اند 
  • نیروی دریایی امنیت شاهرگ اقتصادی کشور را تضمین کرده