Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-07@06:58:55 GMT

جذب ۱۰۰ درصدی اعتبارات عمرانی زرند در سال ۹۸

تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۷۶۵۶۲

جذب ۱۰۰ درصدی اعتبارات عمرانی زرند در سال ۹۸

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، علی صادق زاده فرماندار زرند و رضا نورالدینی معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرماندار در دیدار با جعفر رودری، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمان، گفت: تمامی پروژه‌های عمرانی زرند بر اساس اعتبار تخصیصی به صورت ۱۰۰ درصد تکمیل و یا با پیشرفت فیزیکی بالای ۹۰ درصدی همراه بوده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 او در این دیدار ضمن تقدیر و تشکر از حمایت‌ها و نگاه ویژه رودری به شهرستان زرند و افزایش ۳۰ درصدی اعتبارات سال گذشته زرند نسبت به سال ۹۷، از تخصیص بالای ۶۰ درصدی اعتبارات این شهرستان در سال گذشته خبر داد.

 

صادق زاده به اجرای برخی از پروژه‌های عمرانی شهرستان زرند در سال گذشته که جذب ۱۰۰ درصدی اعتبارات داشته اند، از جمله، ایمن سازی و بهسازی نقاط باقی مانده حادثه خیز محور گردنه ده علیرضا و کمربندی شرقی و دیگر محور‌های مواصلاتی شهری و روستایی، بیمارستان ۱۴۶ تختخوابی سینا، مجتمع‌های آبرسانی غربی و شرقی، پروژه آب آشامیدنی و کمربندی غربی زرند، قطعه پایانی محور زرند کرمان و باند دوم پل مطهرآباد که ۱۰۰ درصد تکمیل شده اند، اشاره کرد و افزود: با تخصیص به موقع اعتبارات در سال گذشته گام‌های اساسی در عمران و آبادانی شهرستان زرند برداشته شده است که قدردان حمایت‌های رییس و عوامل سازمان برنامه و بودجه استان می باشیم.

 

او همچنین به برخی از پروژه‌های در دست اقدام، نیمه تمام و یا در آستانه بهره برداری و تکمیل از جمله باقی مانده باند دوم کمربند غربی، کمربند شرقی، ساختمان دادگستری، مصلا بزرگ پیامبر اعظم (ص) و ساختمان پزشک قانونی زرند و محور زرند ـ سیریز ـ بافق اشاره کرد و خواستار تخصیص بموقع اعتبارات در سال جاری برای اتمام این پروژه‌ها شد.

 

 رودری، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمان نیز به وضعیت حساس موجود و شیوع کرونا در سطح کشور و محدودیت‌ها در تامین اعتبارات اشاره کرد و گفت: تاکنون هیچ گونه دستورالعمل ابلاغی بودجه‌ای سال جدید از مرکز به استان‌ها ارسال نشده است.

 

او با اشاره به موافقت مقام معظم رهبری برای برداشت مبلغ یک میلیون یورویی از صندوق توسعه ملی و راهکار‌های بند ۱۱ مصوبه ستاد کرونا کشور و استفاده از ظرفیت‌های موجود داخلی استان‌ها از جمله ظرفیت‌های دهیاری ها، گفت: در مواقع ضروری و بحرانی همچنان در بحث بیماری‌های واگیردار، مجوز تصمیمات ویژه و مستقیم از سوی استانداران و فرمانداران داده شده است.

 

رودری از سفر به زرند در آینده‌ای نزدیک و بازدید از پروژه‌های تکمیل شده، نیمه تمام و در دست اقدام این شهرستان خبر داد و ابراز امیدواری کرد: امسال نیز بتوانیم همچون سال گذشته نگاه ویژه‌ای به زرند داشته باشیم.

انتهای پیام /ب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فرمانداری تهران ویروس کرونا درصدی اعتبارات پروژه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۷۶۵۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۲۰۰ میلیاردتومان مالیات و حق آلایندگی به شهرداری های استان

به گزارش خبرنگار مهر، علی محمد روستا ظهر شنبه در نشست با شهرداران شهرهای یاسوج، دهدشت و گچساران افزود: همه شهرهای استان در مسیر آلایندگی نفت جنوب هستند و شامل دریافت عوارض آلایندگی شدند.

وی بیان داشت: وصول عوارض آلایندگی کار سخت و طاقت فرسایی است و مسئولان شهرداری‌ها باید در حوزه عمرانی و مبلمان شهری این اعتبارات را هزینه کنند.

روستا تصریح کرد: دغدغه ما مصرف بهینه این تخصیص‌ها و جهت دهی به سمت طرح‌های عمرانی است و انتظار می‌رود شهرداری‌های سه شهر بزرگ استان، فهرستی از طرح‌های عمرانی برای بهبود فضای شهری ارائه دهند.

وی افزود: از محل آلایندگی، اعتبارات برای طرح‌های عمرانی در راستای بهبود فضای شهری اختصاص خواهد یافت.

کد خبر 6096278

دیگر خبرها

  • عقب ماندگی اجرای پروژه محور خورموج _ لاور جبران شود
  • بررسی از پروژه تأمین‌کننده آب آشامیدنی منطقه جنوب استان در سمیرم
  • مشهد شهری فرا ملی اما با اعتبارات محلی است
  • اعتبارات طرح‌های عمرانی استان‌ها در بودجه ۱۴۰۳ سی درصد افزایش یافت
  • بهره‌برداری از ۴۰۶ پروژه عمرانی در روستا‌های کرمانشاه
  • هزینه ۳۰۰ میلیارد تومانی بسیج سازندگی استان برای اجرای هزار و ۳۰۰ پروژه عمرانی
  • هزینه ۳۰۰ میلیارد تومانی بسیج سازندگی استان برای اجرای یک‌هزار و ۳۰۰ پروژه عمرانی
  • پروژه های مهم عمرانی شهرستان تا پایان دولت تکمیل شود
  • پروژه های عمرانی شهرستان دشتی شتاب می گیرد
  • پرداخت ۲۰۰ میلیاردتومان مالیات و حق آلایندگی به شهرداری های استان