Web Analytics Made Easy - Statcounter

حیدر نعمتی عصر یکشنبه در آیین تودیع و معارفه مدیرکل آب و فاضلاب استان ایلام و در ارتباط ویدیو کنفرانس با مدیرعامل مهندسی آب و فاضلاب کشور اظهار داشت: اکنون پروژه های بسیار خوبی در زمینه کشاورزی، گردشگری و خدمات در حال اجرا هستند که انتظار داریم شرکت آب و فاضلاب با تامین آب این طرح ها در روند بهره برداری از آنها همکاری کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خواستار تامین آب شهر ایلام به ویژه در ایام پیک تابستان شد و افزود: شرکت آب و فاضلاب می تواند با ارتقای خط لوله از سد چم گردلان دغدغه تامین آب شهروندان ایلامی را به عنوان خواسته بحق آنان برطرف کند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام با تاکید بر تامین آب پایدار پایانه مرزی مهران و شهر مهران از محل سامانه گرمسیری و همچنین تسریع در اجرای خط انتقال آب شهر ملکشاهی به عنوان انتظاری که بین مردم این شهرستان ها ایجاد شده است، گفت: با تزریق به موقع اعتبار می توان این طرح ها را به سرانجام رساند.

نعمتی همچنین از مدیرعامل آب و فاضلاب کشور خواست با توجه به اینکه آب ۱۲۲ روستای ایلام قبل از دولت تدبیر و امید به صورت سیار تامین می شد و اکنون شمار این روستاها به ۲۲ روستا رسیده است اعتبار لازم برای رفع مشکل تامین آب این روستاها را اختصاص دهد.

وی از حسن اعتماد به افراد بومی قدردانی کرد و گفت: امیدواریم شرکت آبفای کشور توجه ویژه ای به استان ایلام از نظر تامین اعتبار برای اتمام طرح های این شرکت را داشته باشد.

در راستای یکپارچه سازی شرکت های آب و فاضلاب شهری و روستایی طی حکمی از سوی حمیدرضا جانباز مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور، نوراله تیموری به عنوان مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام منصوب شد.

در این آیین، مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور با قدردنی از  عملکرد مطلوب شرکت های آب و فاضلاب روستایی و شهری استان ایلام گفت: خوشبختانه استان ایلام از جمله استان هایی بود که با وجود تمامی مشکلات از جمله سیل، زلزله و همچنین بحث اربعین کمترین چالش را در زمینه تامین آب داشته اند که جای تشکر دارد.

جانباز افزود: در ساختار جدید یکپارچه سازی شرح وظایف در لایه های مختلف تفکیک و تعریف شده است و با توجه به اهمیت آبرسانی و توان افزایی مدیریت واحد شاهد اتفاقات خوب در تسریع خدمات رسانی و عرضه آب سالم و بهداشتی و همینطور پایدار به شهروندان عزیز خصوصا حوزه روستایی باشیم.

مدیرعامل آب و فاضلاب ایلام نیر گفت: یکپارچه سازی شرکت های شهری و روستایی باعث خواهد شد روند خدمت رسانی بهبود یافته و با این طرح با هدف یکپارچگی تاسیسات، کوچک سازی دولت و مدیریت صحیح تاسیسات و تجهیزات انجام شده، هیچ وقفه ای برای خدمت رسانی نخواهد داشت.

تیموری با تاکید بر اینکه واحدهای ارتباط مردمی به منطور پاسخگویی مناسب و بموقع به خواسته های مردم در اولویت قرار دارد، تصریح کرد: افزایش و ارتباط دوسویه و رعایت حقوق شهروندی  از مهمترین برنامه های این شرکت است.

وی یادآور شد: مدیریت توامان عرضه و تقاضا و استفاده از  همه پتانسیل و ظرفیت از اهم برنامه های این شرکت است که با توجه به گسترش خدمات بخصوص در شرایط کنونی ناشی از کرونا باید سطح وسیعتری از همکاری با مردم ایجاد وبا کسب تجربه از گذشته به آینده بهتر امیدوار باشیم.

نوراله تیموری  پیش از این و از سال ۹۳ مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان ایلام بود.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا خدمت رسانی زلزله سرمایه گذاری شرکت آب و فاضلاب کشاورزی بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی آب و فاضلاب کشور شرکت آب و فاضلاب مدیرعامل شرکت استان ایلام تامین آب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۷۶۶۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حل معضل پسماند در استان نیازمند هم افزایی مردم و مسئولان مرتبط است

حسن بهرام نیا استاندار ایلام در نشست ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان با حضور نامی، معاون وزیر و رییس سازمان مدیریت بحران کشور، اظهار کرد: معضل پسماند در استان ظرف یک بازه زمانی کوتاه مدت در شهر ایلام و استان رفع شود.

استاندار ایلام با اشاره به اینکه پسماند امروز به منزله طلای سیاه در سطح جهان است، گفت:هر فردی در این حوزه سرمایه گذاری کند هم به حوزه حفاظت از محیط زیست کمک می‌کند و هم در حوزه سرمایه گذاری، از حاشیه سود برخوردار خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه به مسئولان مربوطه در حوزه پسماند اعلام اخطار می‌کنم که باید این موضوع در استان حل شود، ابراز کرد: این زیبنده استان نیست که موضوع پسماند در استان به یک مشکل تبدیل شود.

بهرام نیا خاطرنشان کرد: حل این معضل باید حتما در دستور کار شهردار‌ها و فرمانداری‌های ایلام، مهران و ملکشاهی قرار گیرد که در یک بازه زمانی کوتاه مدت این معضل در استان حل شود.

استاندار ایلام با تاکید بر اینکه در بحث پسماند نیاز به یک هم افزایی است، مطرح کرد: سرمایه گذاری، هم افزایی و تعامل مردم و جدیت مدیران دستگاه‌های مرتبط در این حوزه لازم است.

بهرام‌نیا تصریح کرد: به معدود افرادی که حقوق شهروندی مردم را رعایت نکنند و پسماند‌های خود را در حاشیه جاده‌ها و اطراف شهر رها می‌کنند اخطار می‌دهیم که طبق قانون با این قانون شکنان برخورد خواهد شد.

وی با قدردانی از مشارکت اقشار مختلف مردم برای داشتن شهری زیبا و لزوم فرهنگ‌سازی در این حوزه، ابراز کرد: برای جلوگیری از رها شدن پسماند توسط برخی افراد، در بسیاری از بلوار‌های اطراف شهر ایلام نیوجرسی نصب شد.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • پروژه فاضلاب مسکن ملی خلخال با عدم تامین اعتبار روبرو است
  • کارواش های منطقه یک تهران زیر ذره بین بازرسان
  • بهره‌مندی ۳۰۰ خانوار روستای سرپله آبدانان از نعمت آب شرب سالم و پایدار
  • انتصاب مدیرعامل جدید شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی
  • اشتراک‌پذیری بیش از ۱۰ هزار مشترک جدید در مناطق شهری و روستایی ایلام
  • حل معضل پسماند در استان نیازمند هم افزایی مردم و مسئولان مرتبط است
  • بازدید مدیر عامل شرکت آبفای استان یزد از تصفیه خانه آب شهر میبد
  • آب شرب ۹۰ درصد روستا‌های سیل زده سیستان و بلوچستان وصل شد
  • آب شرب ۹۰درصد روستاهای سیل‌زده سیستان و بلوچستان وصل شد
  • آب شرب ۹۰ درصد روستاهای مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان وصل شد