Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-28@20:38:32 GMT

تمجید مدافع سابق یونایتد از کارلوس کی روش

تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۷۶۷۰۱

تمجید مدافع سابق یونایتد از کارلوس کی روش

مایکل سیلوستره، مدافع سابق منچستریونایتد در مورد دستیاران سرالکس فرگوسن صحبت کرد.


به گزارش "ورزش سه"، کارلوس کی روش، سرمربی سابق تیم ملی ایران و فعلی کلمبیا در اوایل هزاره جدید در دو مقطع دستیار سرالکس فرگوسن در روزهای طلایی منچستریونایتد بود و مایکل سیلوستره مدعی شد حضور دستیاران جدید نقش مهمی در موفقیت های یونایتد در آن مقطع داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مایکل سیلوستره گفت: "یونایتد الگوی متفاوتی است و در گذشته عادت به کار کردن با سر الکس داشت، او نیز بعضی اوقات دو الی سه روز به تمرین نمی آمد و احتمالا با مدیر برنامه ها یا استعدادیاب ها جلسه داشته یا نقش های دیگری ایفا می کرد. در روزهای غیبت فرگوسن، استیو مک کلارن، برایان کید، و کارلوس کی روش مسئولیت تمرینات را برعهده می رفتند و معمولا حتی اگر فرگوسن در تمرینات نبود نیز اتفاقات به شکل معمول پیش می رفت."

 

 

سرالکس فرگوسن اغلب در طول 27 سال حضور در یونایتد دستیارانش را تغییر می داد. سیلوستره در این باره گفت: "حضور چهره جدید در رختکن باعث آمادگی بازیکنان می شد. من از بازی کردن در زیر نظر همه دستیاران او لذت بردم زیرا همه آنها با ایده های مختلف همراه بوده و به ما طراوت می دادند.

 

به همین دلیل نیز سر الکس مرد خاصی بود، زیرا او باهوش بوده و دستیار مناسب و باهوش انتخاب می کرد تا کارهای روزمره را به او واگذار کند. برای بازیکنان نیز این کار تازگی داشت، زیرا حضور یک دستیار جدید به معنای یک چالش جدید بوده و فکر می کنم روش های مختلف فعالیت بخش اصلی موفقیت در یونایتد است.

 

به خصوص ما با حضور کارلوس کی روش کار تاکتیکی بسیار بیشتری انجام دادیم و برای بازیکنان یونایتد دشوار بود که قبول کنیم که بعضی اوقات ما 15 دقیقه توپ را لمس نکرده و کارهای تاکتیکی انجام دهیم."

کلمبیا کارلوس کی روش(سرمربی) تیم ملی کلمبیا میکاییل سیلوستره آرسنال

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کلمبیا کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی کلمبیا آرسنال کارلوس کی روش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۷۶۷۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمجید سخنگوی دولت از بانوی ورزشکار ایرانی بابت رکوردشکنی در آسیا

علی بهادری جهرمی، سخنگو و دبیر هیأت دولت با اشاره به کسب مدال طلای قهرمانی آسیا توسط خانم نازنین فاطمه عیدیان در مسابقات دوی ۴۰۰ متر نوشت:

«پارسال در جلسه‌ای خدمت خانم نازنین فاطمه عیدیان و خانوادهٔ محترمش بودم.

این دختر قهرمان، نمونهٔ جوان ایرانی موفقی است که با انگیزه و تلاش، توکل و ایمان، و حمایت خانواده، یکی پس از دیگری موانع را پشت‌سر گذاشت و حالا در قلهٔ قهرمانی پرچم پرافتخار ایران اسلامی را به اهتزاز درآورده است…

تبریک به خانم عیدیان عزیز بخاطر قهرمانی و رکوردزنی در آسیا.

قهرمانی المپیک ان‌شاءالله

تا باد چنین بادا»

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دولت

دیگر خبرها

  • مدافع استون ویلا نمک به زخم چلسی پاشید!
  • 5 گل برتر اینتر مقابل تورینو؛ از روبرتو کارلوس تا ایکاردی / فیلم
  • تمجید جالب مویس از کلوپ: یورگن سریع‌تر از لیورپول برو!
  • مدافع موردعلاقه نکونام آماده حضور مقابل آبی پوشان
  • تمجید سخنگوی دولت از بانوی ورزشکار ایرانی بابت رکوردشکنی در آسیا
  • مدافع موردعلاقه نکونام آماده حضور مقابل آبی‌پوشان!
  • مدافع سابق استقلال غایب سپاهان برابر پرسپولیس/ یک خودی در ابهام
  • نادال: با آلکاراس می‌توانیم در المپیک بازی کنیم
  • مدافع سابق پرسپولیس غایب مقابل سرخ‌ها
  • (عکس) سلفی ستاره ایرانی با بلاگر مشهور ژاپنی