Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: طرح فاصله گذاری هوشمند و آغاز فعالیت پلکانی برخی صنوف و فعالیت های اقتصادی به هیچ وجه به مثابه کنترل و یا غلبه بر بیماری کرونا نیست و چنانچه مردم و بازاریان رعایت مسائل و اصول بهداشتی و پروتکل های مورد نظر نظام سلامت را عمل نکنند بدون شک باید منتظر بروز فاجعه و آمار خیره کننده مبتلایان باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

"حسین کلانتری" افزود: رعایت طرح فاصله گذاری هوشمند در حقیقت ادامه طرح فاصله گذاری اجتماعی است.
وی اظهار کرد: مردم به همان میزان که در طرح فاصله گذاری اجتماعی با نهایت همکاری و رعایت اصول بهداشتی همراه و همگام مسئولان بودند در این مرحله نیز همچنان همراه و یاری گر متولیان امر باشند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: همچنان در مرحله مدیریت و تلاش برای تثبیت روند بیماری هستیم.
کلانتری خاطرنشان کرد: موفقیت و پیروزی و غلبه بر این ویروس به میزان همکاری و  همراهی مردم گره خورده است.
وی ادامه داد: همچنان بیماریابی فعال و غربالگری گسترده از سیاست های پیش روست.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: استان کهگیلویه وبویراحمد همواره یکی از اولویت های اساسی خود را علاوه بر اجرای سیاست ها و راهبردهای ستاد ملی مبارزه با کرونا و اجرای طرح های کنترلی و مقابله ای، بر انجام بیماری یابی فعال و غربالگری گسترده متمرکز کرده است.
کلانتری عنوان کرد: تاکید و رویکرد ستاد مدیریت کرونا در استان باید بر همین روند یعنی بیماریابی فعال، انجام بیشتر تست های آزمایشگاهی و غربالگری مرتب و منظم و توام با راستی آزمایی مداوم استوار باشد.
وی با بیان اینکه اطلاع رسانی دقیق، شفاف و به موقع به مردم و افکار عمومی از اولویت‌هاست، گفت: همچنان اطلاع رسانی شفاف، دقیق و به موقع آمار مبتلایان از سوی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج و کادر بهداشت و درمان مورد تاکید است.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه صنوف دارای مجوز فعالیت تنها با دریافت کد بهداشتی اجازه فعالیت دارند، افزود: برخی صنوف که مجوز فعالیتشان از طریق ستاد ملی پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا اعلام شده تنها با دریافت کد بهداشتی و نام نویسی در سامانه وزارت بهداشت اجازه فعالیت دارند.
کلانتری تصریح کرد: نظارت دقیق و مستمر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی و متولیان امور بهداشتی و همچنین اداره صنعت، معدن و تجارت برای فعالیت صنوف دارای مجوز با هدف رعایت مسائل و اصول بهداشتی و شاخص های ارایه شده از سوی نظام سلامت مورد تاکید است.
وی با اشاره به تلاش برای افزایش نمونه گیری و تست در آزمایشگاه ویروس شناسی استان، اظهار کرد: با راه اندازی و بهره برداری از آزمایشگاه مولکولی و تشخیص ویروس کرونا در استان مراحل تست گیری در گستره وسیع تری باید انجام گیرد و در آینده نزدیک باید این نمونه گیری ها باید به ۱۰۰ مورد در روز برسد.
استاندار کهگیلویه و بویراحمدبا اشاره به ضرورت نگهداری، مراقبت و رصد افراد مبتلا به ویروس کرونا که نیاز به قرنطینه در منزل دارند، عنوان کرد: چنانچه افرادی که ناقل بیماری هستند شرایطی برای قرنطینه در خانه داشته باشند باید در خانه قرنطینه شوند و از رها شدن در اجتماع و تردد آنها جلوگیری شود و در صورت رعایت نکردن این افراد برابر مقررات با آنان برخورد می‌شود. 
کلانتری ادامه داد: افراد ناقل بیماری که شرایط نگهداری در خانه نداشته باشند، در نقاهتگاه های در نظر گرفته شده تحت درمان قرار می گیرند.
وی تاکید کرد: چنانچه افرادی شناسایی شوند که تست آنها مثبت و ناقل هستند اما از درمان شدن سرباز می زنند اجبارا قرنطینه می شوند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: مراقبت های فردی، رعایت پروتکل های بهداشتی، توجه به هشدارها و توصیه های متخصصان و کارشناسان و رعایت فاصله گذاری اجتماعی و فاصله گذاری هوشمند بهترین راه حل قطع زنجیره انتقال ویروس و ریشه کنی آن است.
به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، کلانتری در حاشیه نشست ویدئو کنفرانس با رئیس جمهور و اعضای ستاد ملی و استانی مدیریت پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا گفت: موفقیت اجرای طرح فاصله ‌گذاری هوشمند نیز مبتنی بر رعایت اصول از سوی صاحبان طرح های تولیدی، کسب و کار و کسبه و در نهایت همراهی، تعامل و همکاری همه مردم است.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی ویروس کرونا فاصله گذاری هوشمند كهگيلويه و بويراحمد استاندار استاندار کهگیلویه و بویراحمد فاصله گذاری هوشمند طرح فاصله گذاری ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۷۷۴۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادعای عجیب تن‌هاخ: ما جذاب‌‌ترین تیم لیگ هستیم!‏

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد امروز بازی 1-0 برده مقابل ‏برنلی را با اشتباهات فردی با تساوی 1-1 عوض کرد تا امیدهایش به ‏کسب سهمیه چمپیونزلیگ عملا به پایان برسد.‏

سرمربی یونایتد در پایان بازی ادعایی عجیب مطرح کرد و گفت ‏تیمش جذاب‌ترین تیم حال حاضر لیگ برتر است و خوب فوتبال ‏می‌کند و فقط نمی‌تواند از آنها استفاده کند. او که در پایان بازی ‏توسط هواداران هو شده بود به آنها هم تاخت و گفت هوادار نباید ‏درباره تیم تصمیم بگیرد و مسئولیت فقط به عهده سرمربی است. ‏

سوت زدن هواداران بعد از تعویض و بیرون کشیدن ماینو؟
آنها هوادار هستند ولی من باید تیم را مدیریت کنم. وقتی می‌بینم ‏بازی به چیزی نیاز دارد و متوجه می‌شوم که باید تازگی به تیم تزریق ‏کنم این کار را می‌کنم و خواهم کرد. این تصمیم تاکتیکی هم بود. از ‏نظر تاکتیکی عاقلانه این بود که مک‌تامینی را به زمین بفرستم که ‏می‌تواند توپ را نگه دارد و در بازی‌های گره‌خورده خلاق است. ‏

علت از دست دادن این همه فرصت توسط یونایتد؟
هر تیمی فرصت از دست می‌دهد. ولی ما وقتی فرصت از دست ‏می‌دهیم انگار اتفاق عجیبی افتاده. فقط از این حرف می‌زنند ‏درحالیکه ما خیلی فرصت هم ساختیم. در حال حاضر ما یکی از ‏دینامیک‌ترین و جذاب‌ترین تیمهای لیگ هستیم. خوب بازی می‌کنیم ‏و فرصت‌های زیادی ایجاد می‌کنیم. ‏

صعود به لیگ اروپا محتمل‌ترین گزینه است؟
واقعیت‌ها این را می‌گوید. وقتی اینقدر فاصله داریم خیلی سخت ‏است که چهارم بشویم. باید این بازی را می‌بردیم. در چند هفته اخیر ‏خودمان را در موقعیت برد قرار دادیم ولی بعد خراب کردیم و خودمان ‏از دستش دادیم. حالا فاصله آنقدر زیاد شده که در این بخش از ‏فصل نمی‌شود جبران کرد. ‏

دیگر خبرها

  • اجرای نوبت اول طرح ایمن‌سازی تکمیلی فلج اطفال
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • پلمب یک واحد قصابی به دلیل عدم رعایت ضوابط بهداشتی در رامهرمز
  • روستای رودریش شهرستان کهگیلویه درگیر اپیدمی بیماری تب مالت است
  • ادعای عجیب تن‌هاخ: ما جذاب‌‌ترین تیم لیگ هستیم!‏
  • دستورالعمل فواصل بین کسب و کار‌های کشاورزی اصلاح می‌شود
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • روش‌های جدید در تبلیغات دین به معنای کمرنگ شدن روش‌هایی سنتی تبلیغ نیست
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!