Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- مارکینیوش از پاسخ کوبنده بازیکنان پاری سن ژرمن به ارلینگ هالند می گوید.
به گزارش آریا، همان لحظه ای که مشخص شد دو تیم دورتموند و پاری سن ژرمن به باید در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف یک دیگر بروند، می شد پیش بینی کرد که شاهد 2 مصاف جذاب خواهیم بود و همینطور هم شد. دورتموند در ایدونا پارک توانست با درخشش هالند تیم توخل را شکست دهد، اما کامبک پاری سن ژرمن در دیدار برگشت، سبب شد نیمار و یارانش به مرحله یک چهارم نهایی صعود کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خوشحالی بازیکنان پاری سن ژرمن ، پاسخی به خوشحالی بعد از گل ارلینگ هالند بود.
به نقل از As، مارکینیوش، مدافع برزیلی پاری سن ژرمن در مورد این جدال حرف های جالبی را مطرح کرد:
نیمار از اینجور چیز ها خوشش می آید. او فقط یک فوتبالیست معمولی نیست و بدون ترس، همیشه به چنین تحرکاتی واکنش نشان می دهد. پس از اینکه گل زد به او گفتم: مگر بازی تمام شده که اینجوری خوشحالی می کنی؟ نی من را پس زد. به او گفتم که باید تا آخر بازی صبر کند و جوابی که او داد این بود: جلوی مرا نگیر.  
مارکینیوش ادامه داد:
بازیکنان دورتموند پس از پایان بازی رفت، حرف هایی زده بودند. آنها پس از پیروزی، در تونل رختکن فریاد می کشیدند و به ما طعنه می زدند.  

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: مارکینیوش نیمار هالند پاری سن ژرمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۷۷۵۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فصل رویایی امباپه: رئال منتظر فوق ستاره

به گزارش "ورزش سه"، پاری سن ژرمن شب گذشته در چهارچوب رقابت‌های هفته بیست و نهم لیگ یک فرانسه روبروی لوریان به میدان رفت و موفق شد این تیم را با نتیجه 1-4 شکست دهد و ۳ امتیاز دیگر را هم در این فصل به دست آورد.

امباپه ستاره بی‌چون و چرای تیمش در این بازی بود و موفق شد دو گل از چهار گل تیمش را وارد دروازه حریف کند و یک پاس گل هم برای عثمان دمبله ارسال کرد که دو گل دیگر پاری سن ژرمن را در این بازی به ثمر رساند.

این ستاره فرانسوی با دو گلی که در این بازی به ثمر رساند موفق شد تعداد گل‌های زده‌اش را به ۴۳ گل برساند و این بدین معناست که او از بهترین رکوردش که به ثمر رساندن ۴۲ گل در فصل 21-2020 بود عبور کرد

این بازیکن در این فصل در ۴۳ بازی در تمامی رقابت‌ها با پیراهن پاری سن ژرمن به میدان رفته و موفق شده ۴۳ گل به ثمر برساند که آماری بسیار درخشان به حساب می‌آید و به نظر می‌رسد که حالا کادر فنی، مدیران و هواداران رئال مادرید بی صبرانه منتظر حضور و درخشش او در این تیم هستند.

دیگر خبرها

  • انریکه: فردا با شرایط ایده‌آل قهرمان می‌شویم
  • انریکه: من را با کسی مقایسه نکنید
  • خلاصه بازی لوریان ۱ - ۴ پاری‌سن‌ژرمن + ویدئو
  • فصل رویایی امباپه: رئال منتظر فوق ستاره
  • آتش بازی دمبله و امباپه در لوشامپیونه؛ پاریس به قهرمانی نزدیک و نزدیک ‌تر شد
  • پاری‌سن‌ژرمن برد و در آستانه قهرمانی قرار گرفت
  • گل های بازی لوریان ۱-4 پاری سن ژرمن (لوشامپیونه فرانسه 2023/24)
  • آتش‌بازی پاری سن ژرمن به‌سمت قهرمانی
  • پاری سن ژرمن با آتش بازی دمبله و ام‌باپه به قهرمانی نزدیک‌تر شد
  • ساعت پخش زنده بازی پاری سن ژرمن و لوریان + پخش آنلاین