Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیرو بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر رزمایش کمک مؤمنانه، روحانی شهر مرزی باجگیران به همراه گروه‌های داوطلب جهادی و خیرین پای‌کار آمده و ۱۰ تن مواد غذایی برای کمک به نیازمندان تهیه کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس از قوچان، پیرو بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر رزمایش کمک مؤمنانه، روحانی شهر مرزی باجگیران به‌همراه گروه‌های داوطلب جهادی و خیرین و باجگیرانی‌های مقیم شهرهای دیگر کشور، پای‌کار آمده و ۱۰ تن مواد غذایی برای کمک به نیازمندان و آسیب‌دیدگان از کرونا تهیه کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روحانی و امام جماعت مستقر در شهر مرزی باجگیران در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با اشاره به اینکه این منطقه دارای یک شهر با ۲۶ روستا است، گفت: از سال گذشته با عده‌ای از خیرین کار کمک به نیازمندان در این منطقه محروم آغاز و ۴۰۰ بسته موادغذایی برای توزیع آماده شد.

حجت‌الاسلام احمد آخوندی با تأکید بر اینکه هر ماه ۲ عدد گوسفند و ۶۰ مرغ برای کمک به نیازمندان و توزیع میان آن‌ها در این منطقه کشتار می‌شود، تصریح کرد: بیماری کرونا سبب شد دوباره گروه‌های جهادی، خیرین و مردم این منطقه دوباره پای‌کار بیایند، همچنین، از ابتدای سال جاری و هم‌زمان با ولادت امام علی(ع) ۴۳۰ بسته مواد غذایی جمع‌آوری و میان روستاها و افراد آسیب‌دیده توزیع شد.

وی با اشاره به‌فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر رزمایش همدلی و مهربانی و کمک مؤمنانه، بیان کرد: بعد از سخنان رهبر معظم انقلاب هم خیرین پای‌کار آمدند و ۱۰ تن مواد غذایی برای توزیع میان نیازمندان و افراد آسیب‌دیده از این ویروس تهیه شد که ۵۰۰ بسته موادغذایی هر کدام به ارزش ۳۵۰ هزار تومان در حال حاضر آماده‌ شده است.

روحانی و امام جماعت مستقر در شهر مرزی باجگیران یادآور شد: هر بسته شامل ۱۳ قلم کالا همچون برنج، حبوبات، گوشت مرغ، رب، روغن مایع و ماکارونی بوده که با مشاوره از کارشناس موادغذایی تهیه‌ شده است.

آخوندی با بیان اینکه تاکنون ۵ هزار ماسک و یک هزار ژل ضدعفونی‌کننده نیز در این منطقه توزیع‌ شده است، تأکید کرد: همدلی و هماهنگی مردم این منطقه و پای‌کار بودن بسیج، گروه‌های جهادی و روحانیون سبب شده، تاکنون هیچ مورد مثبت ابتلا به کرونا در این منطقه مرزی مشاهده نشود.

انتهای پیام/ ۷۰۰۴۳

منبع: فارس

کلیدواژه: رزمایش همدلی شهر مرزی باجگیران قوچان کمک به نیازمندان مواد غذایی شهر مرزی باجگیران کمک به نیازمندان مواد غذایی پای کار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۷۷۷۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز چهارمین جشنواره گل و گلاب در بوستان آب و آتش

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، چهارمین جشنواره گل و گلاب همزمان با فصل گلاب‌گیری کاشان در گذر گردشگری بوستان آب و آتش آغاز شد.

روابط عمومی منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد اعلام کرد: این جشنواره تا ۲۵ خرداد هر روز از ساعت ۱۶ تا ۲۲ در گذر گردشگری این منطقه همراه با برنامه‌های شاد و متنوع برگزار می‌شود.

نمایش عروسک‌های غول‌پیکر و تن‌پوش‌های گل، آیین گل غلتان نوزادان، عرقی گیری گلاب، دارچین و هل، همچنین گریم کودک از جمله برنامه‌های چهارمین جشنواره گلابگیری در بوستان آب و آتش است.

محصولات بدست آمده در این جشنواره از جمله گلاب، عرق هل و دارچین به صورت مستقیم عرضه و به فروش می‌رسد. علاقمندان برای حضور در چهارمین جشنواره گل و گلاب گذر گردشگری می‌توانند به بزرگراه حقانی (شرق به غرب)، خیابان شهیدی، بوستان آب و آتش مراجعه کنند.

دیگر خبرها

  • سقوط تراتسفورماتور در منطقه پردیس اهواز
  • آغاز تعمیر کولر‌های گازی نیازمندان در روستا‌های آبادان
  • توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان شاهرود
  • کشف مواد افیونی در مرز‌های جنوبی سیستان و بلوچستان
  • آغاز چهارمین جشنواره گل و گلاب در بوستان آب و آتش
  • توزیع ۵۰۰ بسته پوشاک در میان فقرا و نیازمندان کردستانی
  • ۱.۶ میلیارد ریال بسته معیشتی در شاهرود توزیع شد
  • توزیع ۵۰۰ بسته پوشاک در بین فقرا و نیازمندان کردستانی
  • پیش‌بینی استحصال ۱۰ تُن گُلاب از مزارع گل‌محمدی در شهر مرزی کُرَند
  • ایجاد دهکده لجستیکی مرزی سرخس