Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید مدیران پیشین این باشگاه به خاطر اشتباه‌های خود بدهی‌های سنگینی را ایجاد کردند.

فرشاد پیوس در گفت‌وگو با ایسنا، درباره وضعیت مدیریت باشگاه پرسپولیس هم گفت: متاسفانه باشگاه ثبات مدیریتی ندارد. در همه جای دنیا اولین اصل برای موفقیت ثبات مدیریتی است. درست است که انصاری‌فرد اشتباهاتی داشت اما باید اجازه می‌دادند کارش را انجام دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در هیچ کشور صاحب فوتبالی تا این حد مدیران باشگاه را تغییر نمی‌دهند. انصاری‌فرد مدیر ورزشی بود و فوتبال را به خوبی می‌شناخت و می‌توانست مشکلات را حل کند.

پیوس به بدهی‌های سنگین باشگاه پرسپولیس اشاره کرد و گفت: این همه بدهی چگونه به وجود آمده است؟ پرسپولیس الان بدهی‌های سنگین خارجی دارد که حاصل اشتباهات مدیران پیشین است. وقتی مدیر غیر ورزشی سر کار بیایید و از مباحث فوتبالی اطلاعی نداشته باشد، همین می‌شود که بدهی‌های سنگین ایجاد می‌شود. الان چه کسی می‌خواهد این بدهی‌ها را پرداخت کند؟ وقتی مدیر غیر ورزشی به سر کار می‌آید حداقل باید یک مشاور ورزشی کنار خود بگذارد تا از او مشورت بگیرد و اشتباه نکند. این ضعف‌ها باعث شده در سال‌های اخیر دلالان زیادی از کنار پرسپولیس‌ به نان‌ و نوا برسند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: به اعتقاد من وزارت ورزش باید تلاش کند تا هرچه زودتر پرسپولیس را به بخش خصوصی واگذار کند تا افرادی که باشگاه را تحت اختیار می‌گیرند بتوانند با برنامه‌ریزی اقتصادی این باشگاه را اداره کنند.

او همچنین درباره وضعیت تیم فوتبال چوکای تالش که هدایت آن را بر عهده دارد، اظهار کرد: شرایط خوبی داریم و از نظر نتیجه توانستیم نتایج خوبی به دست بیاوریم و الان با اختلاف شش امتیازی در صدر جدول باشیم. در حال حاضر به خاطر شرایط کرونا تمرینات گروهی ما تعطیل است اما تمرین اختصاصی بازیکنان در منزل پیگیری می‌شود و ما آنها را از طریق اینترنت زیر نظر داریم. البته از نظر مالی باشگاه ما هم مشکلاتی دارد و فعلا توانسته ۵٠ درصد مطالبات بازیکنان را پرداخت کند. با این حال ما به عشق هواداران با جان دل کار می‌کنیم تا ان‌شاءالله با شروع بازی‌ها باشگاه هم بتواند مطالبات بازیکنان را بپردازد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تيم فوتبال پرسپوليس فرشاد پیوس بدهی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۷۷۷۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نامه سازمان خصوصی‌سازی به فدراسیون فوتبال

سرپرست سازمان خصوصی‌سازی با ارسال نامه‌ای به رئیس فدراسیون فوتبال از فروش رسمی سهام باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس خبر داد.

به گزارش تابناک ورزشی و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، ابراهیم بازیان سرپرست سازمان خصوصی‌سازی در نامه‌ای به مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال، اعلام فروش سهام کنترلی متعلق به دولت در شرکت‌های فرهنگی - ورزشی استقلال ایران و پرسپولیس را اعلام کرد.

در نامه بازیان آمده است:

به استحضار می‌رساند در اجرای مصوبه هیئت محترم واگذاری بلوک سهام کنترلی شرکت‌های فرهنگی - ورزشی استقلال ایران و پرسپولیس متعلق به دولت (وزارت ورزش و جوانان) در تاریخ 1403/2/3 توسط این سازمان به فروش رسید.

دیگر خبرها

  • واکنش باشگاه پرسپولیس به درگذشت مسعود اسکویی
  • واکنش وزیر ورزش و جوانان به تغییر نام باشگاه های استقلال و پرسپولیس
  • نامه سازمان خصوصی‌سازی به فدراسیون فوتبال
  • عالیشاه به بازی مقابل سپاهان رسید
  • اوسمار: امیدوارم هواداران فردا مثل همیشه کنار پرسپولیس باشند/دلیل باخت به آلومینیوم تعویض‌های من نبود
  • اوسمار: امیدوارم هواداران فردا مثل همیشه کنار پرسپولیس باشند
  • تکلیف قهرمان لیگ همین فردا معلوم می‌شود!
  • لیموچی: پرسپولیس تمام شد، فردا بازی داریم!
  • پیوس: تعویض‌های اشتباه، پرسپولیس را خلع سلاح کرد
  • آقای گل پرسپولیس و پیش‌بینی جالب تیم قهرمان!