Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-05-02@17:39:32 GMT

ستاره سابق پرسپولیس به دنبال رکورد شکنی

تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۷۸۰۷۱

ساعت24 -محمد نوری تاکنون ۳۶۹ بار در لیگ برتر برای تیم های مختلف به میدان رفته و از نظر تعداد بازی در لیگ در رده نهم قرار دارد.

محمد نوری کاپیتان سابق پرسپولیس که حالا سومین فصل حضورش در پارس جنوبی را سپری می کند، در ۳۷ سالگی یکی از مهره های تاثیرگذار این تیم به شمار می رود و تا اینجای فصل توانسته ۸ گل هم برای تیمش به ثمر برساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 محمد نوری حالا در تاریخ رقابت های لیگ برتر ۶۷ گل زده وبهترین هافبک گلزن تاریخ لیگ به شمار می رود. از این رو او از نظر تعداد بازی در لیگ برتر هم شانس خوبی برای رسیدن جمع ۴ تیم برتر دارد. کاپیتان پارس جنوبی تاکنون ۳۶۹ بار در لیگ برتر برای تیم های مختلف به میدان رفته و از نظر تعداد بازی در لیگ در رده نهم قرار دارد.

در جدول بیشترین تعداد بازی در تاریخ لیگ برتر سیدجلال حسینی با ۴۹۰ بازی صدرنشین است و سیدمهدی رحمتی با ۴۸۲ بازی در تعقیب او است. ابراهیم صادقی کاپیتان سابق و سرمربی کنونی سایپا با ۴۳۸ بازی سوم است و رتبه چهارم به مهدی رجب زاده با ۳۸۱ بازی اختصاص دارد. از این رو نوری می تواند با انجام ۱۳ مسابقه دیگر در لیگ برتر به رکورد رجب زاده برسد.

محمد نوری کاپیتان پارس جنوبی در واکنش به این موضوع که در این سن و سال رکوردهای زیادی را جابه جا کرده گفت:«واقعیت این است که من دنبال رکوردزنی و این مسائل نیستم. باعث افتخارم است که توانستم این تعداد بازی در لیگ برتر انجام دهم و بیشتر این مسابقات برای پرسپولیس بوده است. البته من یکسال در قطر حضور داشتم که اگر به این کشور نمی رفتم تعداد بازی هایم بیشتر هم می شد. امیدوارم تا جایی که می توانم برای تیمم خوب بازی کنم و موثر باشم.»

وی افزود:«من دوست دارم همیشه کیفیت بالایی داشته باشم و خدای ناکرده شرایط اینطور نباشد با کیفیت پایین بازی کنم. تمام تلاشم را انجام می دهم تا در آینده هم مثمرثمر باشم و بتوانم برای پارس جنوبی مثمرثمر واقع شوم.»

منبع: ساعت24

کلیدواژه: اخبار پرسپولیس تعداد بازی در لیگ لیگ برتر پارس جنوبی محمد نوری برای تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۷۸۰۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هفته بیست و پنجم لیگ برتر| تساوی یک نیمه‌ای پرسپولیس و سپاهان

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، تیم‌های پرسپولیس و سپاهان در چارچوب هفته بیست و پنجم لیگ برتر از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند و در انتهای ۴۵ دقیقه اول به تساوی بدون گل رسیدند.

داور: بیژن حیدری

اخطار: ژوزه مورایس (سرمربی) (سپاهان)

گل: --------

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، گئورگی گولسیانی، محمدحسین کنعانی‌زادگان، عبدالکریم حسن، وحدت هنانوف، مسعود ریگی، سروش رفیعی، امید عالیشاه، مهدی ترابی، اوستون اورونوف و عیسی آل‌کثیر.

ترکیب سپاهان: پیام نیازمند، هادی محمدی، برایان دابو، محمد کریمی، رامین رضاییان،  سیاوش یزدانی، فرشاد احمدزاده، میلاد زکی‌پور، امید نورافکن، شهریار مغانلو و محمد شکاری.

دو تیم احتیاط را در اولویت قرار دادند و منتظر اشتباه یکدیگر بودند تا در ضدحملات سریع به دروازه رقیب برسند. تیمی که بیشتر توانست در نیمه اول خلق موقعیت سپاهان بود، اگرچه پرسپولیس هم فرصت‌های گلزنی به دست آورد اما در نهایت توپی از خط دروازه‌ها عبور نکرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حمله نکونام به رکورد تاریخی پرسپولیس
  • نکونام به دنبال یک رکورد جدید
  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر| تساوی یک نیمه‌ای پرسپولیس و سپاهان
  • ستاره کره ای تاتنهام در راه عربستان
  • رکوردشکنی جذاب ستاره رئال: بالاتر از پوشکاش!
  • ایلکای گوندوعان و تبدیل شدن به بهترین نسخه پاسور خودش / عکس
  • عکس روز؛ دورهمی پرسپولیسی‌های سابق با رضا مالدینی!
  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر| تراکتور به دنبال انتقام از استقلال/ نبرد گلادیاتور‌های پرسپولیس و سپاهان در ال‌کلاسیکوی ایران
  • شمس‌ آذر به دنبال طلسم‌شکنی مقابل پیکان
  • ستاره یونایتد: بکام منبع الهام من است