Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهید محمود نادری‌عفیف در وصیت‌نامه خود آورده است: ای برادرانی که در پشت جبهه هستید باید بدانید که ماندن در دنیا خیلی مشکل‌تر از رفتن است و اکنون رسالت شهدا بر دوش شماست.

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، «شهید»؛ شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

می‌خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره‌ها،‌ شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت... «برگ سبزی، تحفه درویش»، «تا چه قبول افتد و چه در نظر آید».

تبرک لحظاتمان با شهید محمود نادری‌عفیف:

بسمه تعالی
حلقه  حلقه عشاق را شمع شبستانی شهید                                             مژده صبحی گل باغ جمارانی  شهید

با سلام بر مهدی موعود یگانه منجی عالم بشریت و نایب برحقش خمینی بت شکن و با درود بر شب زنده‌داران صحنه‌های نور علیه ظلمت.

من با اگاهی کامل به جبهه آمدم و اعتقادم این بود تا برای جهاد با کفار بشتابم زیرا جهاد یکی از درهای بهشت است و تنها بر روی بندگان خاص گشوده می‌شود و امیدوارم پدر و مادر مهربان و برادران و خواهرانم از فقدان اینجانب هیچ گونه یاس و ناامیدی به خود راه ندهند بلکه از کوه استوارتر و از گل‌های شاداب بانشاط‌تر باشند تا خدایی ناکرده دشمنان و منافقین انقلاب اسلامی فکر نکنند که در مکتب ما نابودی وجود دارد؛‌ شما باید نشان‌دهید که شهادت آغاز زندگی است.

اگر قابل شهادت بودم و به فیض شهادت نایل آمدم در عزایم ناراحت نباشید چون افتخاری بزرگ است برای من که در این زمان یاور امام  عزیز شده‌ام و امر ایشان را گوش فراداده‌ام و شما هم گوش به فرمان باشید تا خداوند از شما راضی شود.

به پدر و مادرم وصیت می‌کنم در عزایم گریه نکنند و برای غریبی امام حسین گریه کنند که مظلومانه شهید شد، برادران اسلحه من را به زمین  نگذارید، خواهرانم زینب‌گونه باشید و مبادا بگویید ما شهید داده‌ایم و از خون شهید خود سوء‌استفاده کنید.

پدرجان وقتی راه کربلا باز شد و به زیارت اباعبدالله‌الحسین(ع) مشرف شدید به جای من و همه شهدا زیارت کنید و زیارت عاشورا بخوانید.

چند کلمه‌ای هم با آنهایی که با این انقلاب اسلامی لجاجت می‌کنند دارم، ای کسانی که دوستدار آمریکا هستید مگر زمان سابق به شما چه داده جز اینکه نامو‌س‌ها را به آن وضع درآوردند و عفت و حجاب را له کردند. مگر جز این بود که ما را نوکر شرق و غرب شده بودیم، مگر جز این بود که سرمایه این مملکت را به غارت بردند، من به شما می‌گویم توبه کنید که خداوند می‌پذیرد.

و ما برادرانی که در پشت جبهه هستید باید بدانید که ماندن در دنیا خیلی مشکل‌تر از رفتن است و اکنون رسالت شهدا بر دوش شماست.

انتهای پیام/89001/  

منبع: فارس

کلیدواژه: كربلا آمريكا جبهه ولايت فقيه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۷۸۲۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

7 شهید در حمله به نمازگزاران مسجد امام زمان (عج) در هرات

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما از کابل، امشب در حمله افراد ناشناس به نمازگزاران مسجد امام زمان در شهرک محمدیه شهرستان گذره هرات هفت نفر شهید شدند.

براساس گزارش‌های مردمی، شهدا شامل، دو زن، یک بچه و چهار مرد هستند تعدادی نیز مجروح و به بیمارستان منتقل شده اند که وضعیت برخی از آنان وخیم گزارش شده است. جاوید نبی زاده امام جماعت مسجد نیز در بین شهدا است.

 

دیگر خبرها

  • دشمنان نظام و ملت ایران مرعوب تربیت یافتگان مکتب شهدا هستند
  • اکرم عفیف: رونالدینیو قطری می‌تواند به اروپا برود
  • تفکرات شهید مطهری قابلیت پاسخگویی به شبهات جامعه امروز را دارد
  • هویت ۸ شهید در استان فارس شناسایی شد
  • حمله افراد مسلح به نمازگزاران در هرات افغانستان؛ هفت نفر به شهادت رسیدند
  • ۷ شهید در حمله به نمازگزاران مسجد امام زمان (عج) در هرات
  • 7 شهید در حمله به نمازگزاران مسجد امام زمان (عج) در هرات
  • گلستان شهدای جروکان ساماندهی شد
  • شهادت جانباز ۷۰ درصد سیلاوی در اهواز
  • تجدید میثاق جامعه کارگری و کارفرمایی گناوه با آرمان های شهدا