Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-01@08:27:25 GMT

افزایش اعتبارات سد نرماب گلستان

تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۷۸۵۹۸

افزایش اعتبارات سد نرماب گلستان

ایسنا/گلستان معاون طرح و توسعه شرکت آب منطقه‌ای گلستان از افزایش اعتبارات سد نرماب و پیشرفت ۹۵ درصدی خاکریزی بدنه سد تا انتهای سال جاری خبرداد.

داوود گیلک در دیدار با فرماندار ویژه گنبدکاووس اظهار کرد: با پیگیری مدیریت شرکت و حمایت‌های مدیریت استان توانستیم اعتبار ۲۰ میلیارد تومانی این سد را به ۱۰۰ میلیارد تومان برسانیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین توانستیم ۱۰۰ میلیارد دیگر از اعتبارات محل مواد قانونی ۱۰ و ۱۲ به آن اضافه کنیم.

وی با اشاره به پیشرفت ۹۵ درصدی خاکریزی بدنه تا انتهای امسال، افزود: امیدواریم از سال بعد بتوانیم با کنترل سیلاب توسط سد نرماب به استان کمک کنیم، همچنان که سال گذشته این سد با وجود ناتمام بودن، توانست در حوضه رودخانه نرماب سیلاب ۴۴۰ مترمکعب در ثانیه را به حدود ۲۴۰ مترمکعب در ثانیه برساند.

معاون طرح و توسعه شرکت آب منطقه‌ای گلستان خاطرنشان کرد: یکی دیگر از پروژه‌های زیربنایی و مهم استان، آبرسانی از سد نرماب به ۴ شهر شرق استان، به‌خصوص شهر گنبدکاووس و نوار مرزی است که این کار به‌صورت سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در حال انجام است.

گیلک با بیان اینکه این طرح آب شرب حدود ۵۵۰ هزار نفر از مردم شرق استان را تأمین می‌کند، تصریح کرد: ان‌شاء‌الله مرحله دوم و سوم این طرح که قسمتی از مجتمع‌های ۱ و ۲ و ۳ فجر روستایی را در بر می‌گیرد، در سال بعد آغاز می‌کنیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی گلستان شرکت آب منطقه ای گلستان سد نرماب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۷۸۵۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعمال محدودیت‌های تردد در جاده چالوس

رئیس پلیس راه البرز از اعمال محدودیت در مسیرهای منتهی به شمال از جاده چالوس در روزهای آخر هفته خبر داد. - اخبار استانها -

سرهنگ‌ پیمان کرمی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرج اظهار داشت: تردد موتورسیکلت از ساعت 12ظهر امروز چهارشنبه تا ساعت 6 روز یکشنبه مورخ 1403/02/16 از محورهای کرج ـ چالوس و بالعکس ممنوع است.

وی با اشاره به ممنوعیت تردد برای انواع وسایل نقلیه در روز پنجشنبه 13 اردیبهشت از ساعت  8.30 از مرزن آباد به سمت تهران انسداد به صورت کامل اعمال می‌شود، افزود: از ساعت 10.30 از ابتدای پل زنگوله (انتهای دهانه شمالی تونل البرز به سمت چالوس) یکطرفه  بوده واز سادات 24 این ممنوعیت لغو می شود.

‌کرمی عنوان کرد: در صورت پرحجم بودن ترافیک در روزهای  چهارشنبه و جمعه تاریخ‌ 12 و 14 اردیبهشت 1403 ممنوعیت تردد برای انواع وسایل نقلیه از ساعت 10 صبح  از مرزن آباد به سمت تهران انسداد به صورت کامل اعمال می شود و از ساعت از ساعت 1200 از ابتدای پل زنگوله (انتهای دهانه شمالی تونل البرز به سمت چالوس) یکطرفه اعمال می‌شود.

رئیس پلیس راه استان البرز عنوان کرد: روز شنبه تاریخ‌ 15 اردیبهشت 1403 ممنوعیت تردد برای انواع وسایل نقلیه از ساعت 8.30 از ابتدای آزادراه تهران ـ شمال اعمال محدودیت تردد به مقصد چالوس انجام شده  و از ساعت 9.30 از ابتدای پل زنگوله (انتهای دهانه شمالی تونل البرز به سمت چالوس) ممنوعیت تردد اعمال می‌شود.

وی با بیان‌ اینکه از ساعت 10.30 از مرزن‌آباد به سمت تهران جاده یک طرفه بوده است، افزود: تردد از مسیر جاده قدیم کرج ـ چالوس تا محدوده تونل کندوان برای ساکنین و افراد محلی آزاد بوده، ولی تردد خودروهایی که قصد عزیمت به چالوس در روزهای اعمال محدودیت جنوب به شمال را دارند از ساعت 7 صبح از میدان امیرکبیر به سمت چالوس ممنوع است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اعمال محدودیت‌های تردد در جاده چالوس
  • پرداخت تسهیلات پروژه‌های خودمالکی مسکن متوقف نشده است
  • تراکتور در جام‌حذفی مقابل ما فقط زیر توپ زد / بازی مقابل نساجی انتهای‌جدولی سخت است
  • تغییرات بودجه شهرداری تهران در این دو سال | اعتبارات نسبت به دو سال گذشته ۵۰ درصد افزایش یافته است
  • مجلس با جدول اعتبارات «طرح‌های عمرانی» موافقت کرد
  • تصویب جدول اعتبارات طرح‌های عمرانی
  • برنامه ریزی جهاد کشاورزی برای افزایش ۳۰ درصدی کشت پنبه در گلستان + فیلم
  • برنامه ریزی جهاد کشاورزی برای افزایش ۳۰ درصدی کشت پنبه در گلستان
  • رسمی؛ دارمشتات به بوندسلیگای 2 سقوط کرد
  • پایداری جوی همراه با افزایش دما در گلستان تا چهارشنبه