Web Analytics Made Easy - Statcounter

سنجری گفت: 80 طلبه خواهر کرمانی در کارگاه های تولید ماسک فعالیت می کنند و به مناسبت اعیاد شعبانیه به مدت سه روز 3 هزار و 500 خودرو در سطح شهر کرمان ضدعفونی شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام و المسلمین محسن سنجری در گفتگو با راه آرمان؛ در خصوص فعالیت های بسیج اساتید، طلاب و روحانیون استان کرمان در راستای مبارزه با شیوع بیماری کرونا گفت: از ابتدای اسفند ماه سال گذشته اقدامات خود را آغاز کرده ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول بسیج اساتید، طلاب و روحانیون استان کرمان ادامه داد: یکی از فعالیت های در زمینه تولید ماسک در سطح استان بوده است و به ویژه در شهرستان جیرفت روزانه بین 2 هزار و 800 تا 4 هزار تولید ماسک انجام شده است.

وی با اشاره به فعالیت 80 طلبه خواهر کرمانی در کارگاه های تولید ماسک ابراز کرد: در راستای ضدعفونی کردن معابر و مراکز درمانی در سطح کل استان به صورت مستقل، همراه با گروه های جهادی و مردمی اعزام روحانی انجام صورت گرفته است.

حجت الاسلام و المسلمین سنجری با بیان اینکه به مناسبت اعیاد شعبانیه ضدعفونی کردن 3 هزار و 500 خودرو در سطح شهر به مدت سه روز در خیابان شهید بهشتی کرمان صورت گرفته است، اظهار کرد: اطلاع رسانی خودرویی در نقاط مختلف سطح شهر کرمان از دیگر فعالیت هایی است که توسط بسیج اساتید، طلاب و روحانیون استان اتخاذ شده است.

مسئول بسیج اساتید، طلاب و روحانیون استان کرمان عنوان کرد: در برخی از شهرستان ها ستادهایی با حضور رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان، مدیر حوزه علمیه، بسیج طلاب تشکیل شده است.

وی افزود: در مرکز استان این ستاد به فرماندهی نماینده ولی فقیه در استان و با حضور مدیر حوزه علمیه استان، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی، مسئول مرکز خدمات حوزه های علمیه، مسئول امور حوزه علمیه نمایندگی ولی فقیه و مسئول شورای سیاست گذاری ائمه جمعه  جلسات هفتگی برگزار و تصمیمات مد نظر اتخاذ می شود.

حجت الاسلام و المسلمین سنجری تصریح کرد: در زمینه مبارزه و پیشگیری از شیوع بیماری کرونا 10 تن از روحانیون بسیجی به منظور انجام مسائل مربوط به متوفیان، کفن و دفن اعلام آمادگی انجام کار کرده اند و همچنین 100 نفر از روحانیون در زمینه آموزش بهیاری و امور درمانی به منظور حضور در بیمارستان های استان اعلام آمادگی کرده اند تا در صورت نیاز شبکه بهداشت استان به کارگیری شوند.

مسئول بسیج اساتید، طلاب و روحانیون استان کرمان ادامه داد: با توجه به عدم برگزاری نماز جماعت و جلسات به منظور عدم شیوع بیماری کرونا، ائمه جماعات و روحانیون اقدام به تولید محتوا، یادداشت، سخنرانی های کوتاه و پاسخ به شبهات در فضای مجازی کرده اند و میزان فعالیت روحانیت با توجه به شیوع این بیماری در فضای مجازی بیشتر شده است.

وی با تأکید بر اینکه روحانیون و طلاب استان کرمان فعالیت خود را تا اتمام شیوع این بیماری انجام خواهند داد، خاطر نشان کرد: تأمین هزار سبد کالا برای نیازمندان در سطح شهرستان کرمان در دستور کار قرار دارد.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: طلاب و روحانیون استان کرمان بسیج اساتید تولید ماسک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۷۸۸۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کبد جوان ۲۲ ساله کرمانی به یک بیمار در شیراز زندگی بخشید

به گزارش خبرنگار مهر، رضا جعفری، صبح جمعه به خبرنگاران گفت: کبد زنده یاد امیرحسین ربیعی جوان ۲۲ ساله اهل و ساکن کرمان که در اثر حادثه تصادف دچار مرگ مغزی شده بود، صبح امروز جمعه هفتم اردیبهشت ماه برای پیوند به شیراز منتقل و به یک بیمار نیازمند دریافت عضو اهدا شد.

وی افزود: امیرحسین چهار روز قبل در اثر سانحه تصادف به بیمارستان شهید باهنر منتقل و متأسفانه علیرغم تلاش‌های کادر درمان دچار مرگ مغزی شده بود که پس از تأیید مرگ مغزی و رضایت اهدا عضو از خانواده، کبد وی جهت پیوند به شیراز منتقل شد.

جعفری، با بیان اینکه تاکنون ۲۲۰ اهدای عضو در استان کرمان انجام شده است، تصریح کرد: باید از زحمات و تلاش‌های مسئول و هماهنگ کنندگان واحد فراهم آوری اعضای پیوندی کرمان، کادر جراحی، ارتوپدی و بیهوشی و کادر پرستاری بخش‌های جراحی و آی سی یو و همکاران اتاق عمل بیمارستان شهید باهنر تقدیر و تشکر کرد.

وی افزود: علاوه بر کبد، قسمتی از استخوان زانو وی نیز جهت ترمیم مشکل حرکتی زانو سه بیمار برداشته شد تا به این عزیزان پیوند زده شود.

کد خبر 6088976

دیگر خبرها

  • کبد جوان ۲۲ ساله کرمانی به یک بیمار در شیراز زندگی بخشید
  • اهدای عضو جوان ۲۲ ساله کرمانی
  • کدام نهاد مسئول گرانی خودرو است؟
  • رقابت بیش از ۴۵ هزار داوطلب کرمانی در کنکور
  • دستگیری سارق، نوجوانان کرمانی را خوشحال کرد
  • ۲۳۰ مربی در سپاه و بسیج استان سمنان فعالیت می‌کنند
  • درخشش کاراته‌کاهای کرمانی با پنج مدال
  • فعالیت بزرگترین واحدِ تولید شویندهِ جنوبشرق با همت کارآفرینِ کرمانی
  • گردهمایی طلاب و روحانیون شهرستان چرام
  • باران تا پایان هفته مهمان کرمانی‌هاست