Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی استان فارس از دستگیری عوامل قتل فرمانده یگان حفاظت امور اراضی استان فارس خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سردار رهام‌ بخش حبیبی با اعلام جزئیات این خبر گفت: هفته گذشته در پی درگیری بین دو طایفه بر سر مراتع چراگاه دام در یکی از روستاهای شهرستان ممسنی، فرمانده یگان حفاظت امور اراضی استان فارس به همراه برادرش به قتل رسیده و 2 نفر دیگر نیز مجروح و راهی بیمارستان می‌شوند که موضوع شناسایی و دستگیری عوامل درگیری در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار حبیبی خاطر نشان کرد: ماموران انتظامی با انجام رصدهای اطلاعاتی و تحقیقات فنی و تخصصی موفق شدند در این خصوص 2 نفر از عوامل درگیری را شناسایی و دستگیر کنند.

وی با بیان اینکه قاتل در همان لحظات اولیه درگیری متواری شده بود، افزود: پلیس با برنامه‌ریزی عملیاتی و پوشش امنیتی مناسب در سطح استان فارس عرصه را بر متهم اصلی درگیری تنگ کرد و بدین‌ترتیب قاتل چون هیچ راهی برای فرار از چنگال قانون نداشت صبح روز جاری خود را به مقر انتظامی معرفی کرد.

فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه قاتل پس از بازجویی اولیه و تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شد، اظهار کرد: پلیس با کسانی که بخواهند در نظم و امنیت استان فارس اخلال ایجاد کنند برابر قانون به شدت با آنان برخورد می‌کند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان فارس سردار حبیبی قاتل فرمانده یگان حفاظت قتل در استان فارس یگان حفاظت امور اراضی استان فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۷۹۰۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عاملین نزاع و درگیری خیابانی در میاندوآب دستگیر شدند

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان میاندوآب گفت: عوامل نزاع و درگیری با سلاح سرد در میاندوآب دستگیر شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، جهانگیر مسعودی شامگاه _شنبه هشتم اردیبهشت_ در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در پی وقوع نزاع و درگیری در خیابان امام و اخلال و ایجاد ناامنی در بازار و انتشار کلیپ آن در فضای مجازی، بنا به حساسیت موضوع، تمامی عوامل نزاع شناسایی و رسیدگی سریع و خارج از نوبت به آن در دستور کار قرار گرفت.

وی با اشاره به دستگیری متهمان افزود: در این رابطه دو نفر از عوامل اصلی نزاع دستگیر شدند که یکی از آنها نیز از اراذل و اوباش باسابقه است.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان میاندوآب گفت: دو نفر دیگر این نزاع نیز شناسایی شده و در دستور کار پلیس برای بازداشت سریع قرار گرفته است.

کد خبر 748566

دیگر خبرها

  • اراذل و اوباش سابقه‌دار در اهر دستگیر شدند
  • از دستگیری عامل تیراندازی تا کشف ۱۶ هزار لیتر سوخت قاچاق در فارس
  • ۱۰ حفار غیرمجاز در منطقه تاریخی ارومیه دستگیر شدند
  • دستگیری عوامل نزاع دسته‌جمعی در چالوس
  • حفاظت از اراضی کشاورزی با مشارکت مردم و دستگاه‌های ذی‌ربط امکان‌پذیر است
  • حفاظت از اراضی کشاورزی با مشارکت مردم و دستگاه‌های ذیربط امکان‌پذیر است
  • ۵ حفار غیر مجاز در شهرستان نیشابور دستگیر شدند
  • دستگیری ۲۲ نفر از عوامل درگیری و تیراندازی در هویزه خوزستان
  • دستگیری اعضای باند ۴ نفره سارقان به عنف/نوشابه‌های قاچاق به بازار نرسید
  • عاملین نزاع و درگیری خیابانی در میاندوآب دستگیر شدند