Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، انوشیروان محسنی بندپی در جمع خبرنگاران در خصوص حذف طرح ترافیک اظهار داشت: با توجه به فعالیت دو سوم ظرفیت کارکنان در دستگاه‌های اداری و فعالیت برخی بنگاه‌های اقتصادی و تولیدی اگر طرح ترافیک حذف نشود فاصله گذاری اجتماعی در حمل و نقل عمومی به درستی رعایت نمی‌شود.

محسنی بندپی با بیان اینکه ۲۶ درصد بار بیماری در حمل و نقل عمومی وجود دارد افزود: در این زمینه هرچه پروتکل‌های بهداشتی رعایت و نظارت دقیق‌تر باشد می‌تواند بار انتقال ویروس را کمتر کند که یکی از عمده‌ترین موارد حذف طرح ترافیک بود که حجم بار ترافیکی را کمتر می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از هماهنگی لازم با فرمانداران شرق استان تهران خبر داد و بیان داشت: اقدامات اولیه برای غربالگری اتباع انجام و در این راستا به عمل آمده و طی این هفته اجرایی می‌شود.

استاندار تهران گفت: تا پایان اردیبهشت ظرفیت ناوگان حمل و نقل عمومی در تهران به ۵۰۰ اتوبوس به این بخش افزوده خواهد شد.

محسنی بندپی عنوان داشت: نگهداری معتادین متجاهر ماده ۱۶ در مراکز نگهداری به لحاظ قانونی به مدت سه ماه و قابل تمدید برای سه ماه دیگر بوده که حداکثر ۶ ماه را شامل می‌شود، از آنجا که اجازه ادامه نگهداری این افراد نیازمند مصوبه بود این مصوبه در ستاد ملی مقابله با کرونا مطرح شد که مقرر شد نسبت به نگهداری و جمع آوری معتادینی که بیرون از این مراکز هستند اقدام شود تا در یک مرکز جداگانه به صورت قرنطینه باشند و پس از غربالگری، تست و طی دوره قرنطینه به مراکز ماده ۱۶ منتقل شوند.
 


 

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا اتوبوس ترافیک حمل و نقل عمومی شرق استان تهران ویروس بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۷۹۰۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

الحاق ۴۳ دستگاه خودرو و موتورسیکلت به ناوگان فرماندهی مرزبانی خراسان رضوی

به گزارش قدس خراسان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرماندهی مرزبانی استان خراسان رضوی ، سردار مجید شجاع در مراسم الحاق خودرویی به ناوگان ترابری مرزبانی استان اظهار کرد: در راستای عملکرد بهتر در انجام مأموریت‌های سازمانی تعداد ۷ دستگاه لندکروز عملیاتی، ۶ دستگاه هایلوکس، یک دستگاه آمبولانس، یک دستگاه لندکروز شیلتر با تجهیزات فاوایی، یک دستگاه سمند و ۲۶ دستگاه موتورسیکلت به ناوگان ترابری فرماندهی مرزبانی استان واگذار شد.

فرمانده مرزبانی خراسان رضوی افزود: همچنین با انجام مکاتبات و پیگیری‌های لازم با شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر، تعداد ۲ دستگاه اتوبوس نیز به این ناوگان ملحق و مورد استفاده سازمانی قرار گرفت.

وی بیان کرد: تعداد یک دستگاه مینی بوس بنز و یک دستگاه وانت کاپرا که از چرخه خدمتی خارج شده بود، بازسازی کامل و به چرخه خدمتی برگشت داده شد.

دیگر خبرها

  • کنترل ۱۸۰۰ دستگاه ناوگان حمل و نقل عمومی در سیستان و بلوچستان
  • رشته شیلات به رشته های تحصیلی محقق اردبیلی افزوده می شود
  • به زودی؛ آغاز خدمات دهی اتوبوس‌های عمومی به شهروندان کارون+فیلم
  • نظارت و کنترل بیش از ۱۸۰۰ دستگاه ناوگان حمل و نقل عمومی در سیستان و بلوچستان
  • راه‌اندازی سیستم پرداخت بدون تماس در حمل‌ونقل عمومی آتن
  • الحاق ۴۳ دستگاه خودرو و موتورسیکلت به ناوگان فرماندهی مرزبانی خراسان رضوی
  • بهره برداری از فاز سوم کمربندی نسیم شمال قزوین
  • چرایی برقی سازی ناوگان حمل و نقل عمومی پایتخت از منظر مسئولان و صاحبنظران
  • تحلیل کارشناسی بحران مسافربری جاده‌ای؛«واردکننده راننده اتوبوس می‌شویم!» | ثبت ساعت یک روش بی‌فایده و پرهزینه است
  • ناوگان حمل‌ونقل عمومی جدید تهران چگونه خواهد بود؟ | تغییرات جدید در اتوبوس، مترو و موتورسیکلت ها