Web Analytics Made Easy - Statcounter

جوکار به صورت تلفنی از خانواده شهید مدافع سلامت و خانواده داوطلب ضد عفونی محلات به دليل عدم امكان ديدار حضوري در منازل دلجویی کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد؛ «محمد صالح جوکار» در تماس تلفنی با خانواده شهید مدافع سلامت، محمود شمس الدینی؛ ضمن عرض تسلیت به خانواده این مجاهد عرصه بهداشت و درمان کشور، عروج این انسان وارسته را جانسوز دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: خدمات ارزشمند شهید شمس الدینی به ویژه در بسیج جامعه پزشکی برای همیشه در خاطره مردم قدرشناس استان یزد و همکاران وی باقی می ماند و اجری عظیم برایش نزد خدای سبحان محفوظ خواهد بود.

خدمات و تلاش های متمادی و دلسوزانه شهید محمود شمس الدینی در بیمارستان های صحرایی در راستای خدمت به مردم محروم آن مناطق، مشارکت در کمک به سیل زدگان غرب کشور، همکاری در اعزام پزشکان به مناطق محروم و ده ها خدمات ارزنده دیگر از این مدافع سلامت به یادگار مانده است.

منتخب مردم شهرستان های یزد، اشکذر، بخش ندوشن و دهستان سورک در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در گفتگوی تلفنی دیگر با خانواده مرحوم محمد صادق ایلات منش که در عملیات ضد عفونی محلات، داوطلبانه فعالیت داشت و به دلیل ابتلا به ویروس کرونا آسمانی شد، ضمن ابراز تأسف و تأثر، از خداوند منان برای این مرحوم؛ عُلوّ درجات و حشر با ائمه معصومین و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل را خواستار شد.

پایان پیام/680

منبع: شبستان

کلیدواژه: شهدای مدافع سلامت مقابله با کرونا ویروس کرونا شبستان یزد کرونا مدافع سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۷۹۴۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرستان اشکذر میزبان شهید گمنام

افزونی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان اشکذر در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت:مراسم وداع با شهید گمنام، این نامدار تاریخ نیز امشب در شهرستان اشکذر انجام می‌شود.

او بیان کرد: مراسم وداع با شهید گمنام، این نامدار تاریخ نیز امشب در شهرستان اشکذر انجام می‌شود.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان اشکذر گفت: صبح روز شنبه نیز مراسم تشییع شهید گمنام از مسجد الرضا تا پارک بزرگ شهر این شهرستان انجام می‌شود.

افزونی ادامه داد:  یادواره شهدا فیروزآباد با عنوان علما و شهدا فیروزآباد در شهرستان اشکذر برگزار می‌شود.

او تصریح کرد: به مناسبت هفته پهلوانی از جانباز دهقانی در زورخانه قمر بنی هاشم حکیم آباد شهرستان اشکذر از طرف بنیاد شهید تجلیل می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • برخورد بدون اغماض با ترک فعل‌ها درباره خدمات‌دهی سلامت به والدین شهدا
  • آغاز عملیات احداث زمین چمن مصنوعی در خضرآباد
  • مجلس آینده نقاط قوت مجلس یازدهم را تقویت کند
  • شهرستان اشکذر میزبان شهید گمنام
  • همه سلایق سیاسی در مجلس دوازدهم حضور دارند
  • برخورد با ترک فعل‌ها درباره خدمات دهی سلامت به والدین شهدا
  • میزبانی مردم دارالعباده یزد از لاله خوشنام
  • دیدار امیرحسین صادقی با خانواده شهید مدافع حرم
  • دیدار فرمانده گروه ۹۹ پدافند هوایی نیروی زمینی ارتش با خانواده جانباز متوفی اکبری خندابی
  • طرح «دختران حاج قاسم» نمونه یک کار فرهنگی موثر است