Web Analytics Made Easy - Statcounter

رفیعی گفت: به مناسبت نیمه شعبان ۲ هزار و ۵۳۰ سبد غذایی و بهداشتی در اختیار اقشار محروم و کم بضاعت خراسان جنوبی قرار گرفت.

«احمد رفیعی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاري شبستان در بیرجند با اشاره به برگزاری پویش «نذر قربانی» و «صدقه سلامتی امام زمان(عج)» در ماه پر خیر و برکت شعبان به ویژه میلاد باسعادت یگانه منجی بشریت امام زمان(عج) و روز برات از سوی اداره کل کمیته امداد خراسان جنوبی با همکاری مراکز نیکوکاری جهت کمک به نیازمندان، گفت: در مجموع 938 میلیون تومان کمک مردمی جمع آوری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی افزود: از این میزان 381 میلیون تومان نقدی و 557 میلیون تومان غیرنقدی بوده است.

 

وی ادامه داد: 499 میلیون تومان توسط کمیته امداد و 439 میلیون تومان نیز توسط مراکز نیکوکاری جمع آوری شده است.

 

رفیعی با بیان اینکه تاکنون 2 هزار و 530 سبد غذایی و بهداشتی در بین نیازمندان توزیع شده است، افزود: همچنین 193 رأس گوسفند و چهار نفر شتر در نیمه شعبان قربانی و گوشت آن بین خانواده های نیازمند توزیع شد.

 

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی تاکید کرد: در نیمه شعبان امسال 107 نیکوکار در قالب طرح حامیان ایتام و طرح محسنین یاری‌گر نیازمندان خراسان‌ جنوبی شدند.

 

رفیعی در پایان گفت: مردم نیکوکار استان می توانند از طریق تلفن همراه با شماره‌گیری کد دستوری کد دستوری #3*056*8877* ، شماره کارت 6037991899958890، نرم افزارهای سنا، بام و بله و مراجعه به شعب کمیته امداد در سراسر استان مراجعه و کمک‌های نقدی خود را پرداخت کنند.

پایان پیام/375

منبع: شبستان

کلیدواژه: پویش نذر قربانی توزیع بسته غذایی نیمه شعبان میلیون تومان خراسان جنوبی کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۷۹۴۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱.۶ میلیارد ریال بسته معیشتی در شاهرود توزیع شد

حجت‌الاسلام محمد رضا بخشی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، از توزیع بسته‌های معیشتی در بین نیازمندان شاهرود خبر داد و ابراز کرد: این بسته‌ها در راستای اجرای امینانه نیات واقفان توزیع شده است.

وی با بیان اینکه بسته‌های معیشتی در راستای اجرای طرح قرار دوازدهم به نیت امام زمان (عج) به تعداد ۱۱۴ عدد بسته معیشتی توزیع شده است، افزود: ارزش هر بسته ۱۳ میلیون ریال برآورد شده است.

رئیس اوقاف شاهرود گفت: در مجموع یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال بسته معیشتی در بین نیازمندان شهرستان توزیع شده است.

بخشی با بیان اینکه بسته‌های معیشتی و کمک به نیازمندان یکی از نیات واقفان نیک اندیش شهرستان شاهرود است، بیان کرد: مردم نیک اندیش می‌توانند در این زمینه کمک حال اداره اوقاف باشند تا بتوانیم جامعه هدف بیشتری را پوشش دهیم.

وی افزود بسته‌های معیشتی توزیع شده بین نیازمندان شامل ماکارونی، رب، روغن، چای، برنج و.... است.

کد خبر 6094732

دیگر خبرها

  • هم اندیشی برای تولید آثاری فاخر و در خور دو هزار شهید استان
  • ۱.۶ میلیارد ریال بسته معیشتی در شاهرود توزیع شد
  • توزیع ۳۶۲۷ دستگاه لوازم سرمایشی وگرمایشی میان مددجویان کمیته امداد
  • مددجویان خراسان‌جنوبی هزار و ۳۶۲ متر مربع فرش به بازار عرضه کردند
  • توزیع 40 هزار اقلام توانبخشی بین معلولان خراسان جنوبی
  • توزیع ۵۰۰ کیسه آرد در بخش گافر و پارامون بشاگرد
  • توزیع 180 بسته لبخند مادری در خراسان جنوبی
  • تولید ۱۳۶۲ مترمربع فرش توسط مددجویان امداد خراسان جنوبی
  • توزیع رایگان تخم نوغان بین مددجویان کمیته امداد گیلان
  • ۱۱۰ دندانپزشک آماده ارائه خدمات به نیازمندان زنجانی