Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@17:44:38 GMT

باشگاه‌های بدنسازی زنجان در انتظار ناجی و حامی هستند

تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۷۹۵۶۲

باشگاه‌های بدنسازی زنجان در انتظار ناجی و حامی هستند

مهران زرگری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: اگر وضع به همین منوال پیش رود به حتم شاهد ورشکستگی باشگاه‌داران و فروپاشی باشگاه‌های ورزشی خواهیم شد.

وی اظهار داشت: تعطیلی باشگاه‌های بدنسازی و پرورش اندام استان زنجان موجب بروز مشکلات مالی، نارضایتی و سردرگمی باشگاه‌داران شده است.

زرگری تصریح کرد: با توجه به مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا، باشگاه‌های بدنسازی و پرورش اندام نیز در این روزهای کرونایی در ردیف مشاغل پرخطر قرار گرفته‌اند و این موجب دغدغه و نگرانی باشگاه‌داران و خانواده آنان شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از متولیان ورزش زنجان درخواست می‌شود با بانک‌های این استان در خصوص اعطای تسهیلات کم بهره، رایزنی کنند تا باشگاهداران با دریافت وام قرض الحسنه بتوانند بخشی از اجاره بهای باشگاه ها را پرداخت کرده و هزینه معیشتی خود را تهیه و تامین کنند.  

زرگری با بیان اینکه باشگاه های بدنسازی و پرورش اندام استان زنجان به عنوان مکان های تندرستی و سلامتی به شدت نیازمند حمایت هستند و از مسوؤلان ذیربط انتظار می‌رود در رابطه با رفع مشکل فعالان این عرصه اعم از موسسین، مدیران و مربیان و همچنین جلوگیری از ضرر و زیان هرچه بیشتر باشگاه‌ها، حرکتی جدی بکنند تا از این مرحله سخت که به خاطر بیماری کرونا اتفاق افتاده است به سلامت عبور کنیم.      

رییس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان زنجان، تعداد باشگاه های بدنسازی و پرورش اندام این استان را قریب ۱۷۰ باب اعلام کرد و گفت: حداقل ۸۰۰ نفر در باشگاه های بدنسازی مشغول به فعالیت بوده و از این طریق ارتزاق می‌کنند.  

درب باشگاه‌های بدنسازی و پرورش اندام برابر مصوبه قرارگاه زیستی پدافند غیرعامل از هفتم اسفند ماه سال ۹۸ به دلیل پیشگیری از شیوع ویروس کرونا بسته شده است.  

برچسب‌ها ویروس کرونا فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام زنجان پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام زنجان ویروس کرونا فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام زنجان باشگاه های بدنسازی و پرورش اندام باشگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۷۹۵۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقال میزبانی مچ‌اندازی آسیا از کیش به تاشکند!

به گزارش "ورزش سه"، با اینکه قرار بود در هفته اول اردیبهشت مسابقات مچ‌اندازی قهرمانی آسیا 2024 در جزیره کیش و به میزبانی ایران برگزار شود، اما برخی اتفاقات مانع برگزاری این رویداد شد. 
حالا کنفدراسیون آسیا بعد از چند روز خبر از برگزاری مسابقات در کشور ازبکستان داده است. 

فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در این خصوص آورده است: 

فدراسیون بدنسازی ایران بر اساس تصمیم مجمع کنفدراسیون مچ‌اندازی آسیا در سال 2023، می‌بایست از تاریخ 31 فروردین تا 8 اردیبهشت در جزیره کیش از بیست و دومین دوره مسابقات قهرمانی آسیا در تمامی رده‌های سنی میزبانی می‌کرد. با اینکه تمامی امکانات برای برگزاری این رویداد فراهم شده بود و حتی پروازی از سوی فدراسیون ایران جهت سهولت رفت و آمد تیم‌های خارجی از دوبی به کیش و از کیش به دوبی چارتر شده بود، اما در تاریخ 30 فروردین ماه کنفدراسیون آسیا در نامه‌ای به فدراسیون ایران از تعویق این میزبانی به دلیل سیل بی‌سابقه در امارات و لغو شدن پروازهای کشورهای مختلف از جمله قزاقستان به دوبی خبر داد.

در این نامه صراحتا ذکر شده که کنفدراسیون آسیا نیز از این اتفاق ناراحت بوده و میزبانی ایران را به زمان مساعدتری موکول کرده است.

بعد از این اتفاق و در حالی که فدراسیون ایران به دلیل آماده کردن شرایط جهت میزبانی متحمل هزینه‌های بسیاری شده بود، بار دیگر در مذاکرات شفاهی و مکاتبات رسمی، فدراسیون ایران اعلام کرد آماده برگزاری این رویداد در تاریخ جدید است.

متاسفانه کنفدراسیون آسیا در یک اقدام غیرحرفه‌ای امروز میزبان جدیدی را برای مسابقات معرفی کرده و از ازبکستان به عنوان میزبان مسابقات آسیایی نام برده است.

فدراسیون بدنسازی ایران ضمن اعتراض به تصمیم کنفدراسیون آسیا، در اولین جلسه کمیته فنی مچ‌اندازی در خصوص چگونگی اعزام تیم ملی به مسابقات آسیایی ازبکستان تصمیم‌گیری خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • تاثیر ورزش شدید بر سرطان
  • نیمی از بازماندگان تحصیل در زنجان توانایی ذهنی و جسمی ندارند
  • نیمی از بازماندگان تحصیلی در زنجان توانایی ذهنی و جسمی ندارند
  • آموزش و پرورش کارخانه انسان‌سازی است
  • مدارس کانکسی در زنجان به حداقل ممکن رسیده است
  • ۱۴۰ نیروی فنی جذب هنرستان‌های زنجان می‌شوند
  • بدنسازان زنجان سال گذشته ۵۰ نشان کشوری کسب کردند
  • انتقال میزبانی مچ‌اندازی آسیا از کیش به تاشکند!
  • ۱۶۸۹ حامی معلم با کمیته امداد زنجان همکاری دارند
  • ۴۰ نفر از معلمان زنجانی با رهبر انقلاب دیدار می‌کنند