Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- دخالت‌های عجیب و دنباله‌دار عضو کمیته فنی فوتسال در کار‌های تیم ملی، صدای ملی‌پوشان را هم درآورده است. تاریخ انتشار: 09:47 - 25 فروردين 1399 - کد خبر: ۶۱۲۱۴۷

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، مدت‌ها است که حسین شمس عضو کمیته فنی فوتسال و فوتبال ساحلی به هر بهانه‌ای علیه تیم ملی فوتسال و کادرفنی تیم ملی صحبت می‌کند که این مسئله باعث ناراحتی کادرفنی تیم ملی و حتی بازیکنان تیم ملی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدرضا سنگ‌سفیدی، حمید احمدی، علیرضا صمیمی و مهدی جاوید بازیکنانی بودند که در چند روز گذشته با انجام مصاحبه‌هایی به صورت مستقیم و غیرمستقیم علیه صحبت‌ها و دخالت‌های شمس موضع‌گیری کردند. در این بین حتی رئیس هیئت مدیره باشگاه ستارگان ورامین هم در مصاحبه‌ای علیه دخالت‌های تمام نشدنی شمس موضع‌گیری کرد.

در همین خصوص شنیده شده که اصرار عجیب شمس برای تشکیل تیم ملی «ب» زیر نظر مستقیم خودش نه ناظم‌الشریعه هم در این شرایط بی‌تاثیر نبوده است. شمس به شکلی جالب اصرار دارد تیم ملی «ب» تشکیل شود و یک سرمربی لیگ برتری هم که با انتخاب خودش خواهد بود، سرمربی این تیم شود تا شمس روی تیم «ب» نظارت مستقیم داشته باشد.

تشکیل تیم «ب» به خودی خود کار خوبی است، اما در شرایطی که انتخاب سرمربی، تمرینات و تمام برنامه‌ها زیر نظر مستقیم سرمربی تیم ملی باشد نه یک مربی دیگر تا خللی در برنامه‌های تیم ملی ایجاد نشود.

در نهایت باید شرایط طوری شود تا تیم ملی مثل همیشه دور از حاشیه کارش را انجام بدهد و کسی هم در کارها، برنامه و وضعیت تیم ملی دخالتی نداشته باشد.

بیشتر بخوانید: پرهیزکار: برای حمایت از تیم ملی، تیم «ب» را تشکیل می‌دهیم و دنبال تخریب تیم ملی نیستم

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فوتسال فوتسال حسین شمس تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۷۹۷۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور سرمربی سابق استقلال در کنار آبی پوشان (+عکس)

 سرمربی و بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال امروز میهمان آبی‌پوشان بود و با سرمربی این تیم دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش رسانه باشگاه استقلال، امروز (دوشنبه) محمود فکری کاپیتان و سرمربی سابق استقلال در کمپ زنده یاد ناصر حجازی حضور یافت و با جواد نکونام سرمربی استقلال دیداری یک ساعته داشت و با یکدیگر درباره مسایل مختلف به گفت‌‌وگو کردند.

سیدحسین حسینی کاپیتان استقلال نیز در این نشست دوستانه و صمیمی حضور داشت.  فکری در پایان ضمن حمایت از نکونام و استقلال، برای تیم آرزوی موفقیت کرد‌.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: اخراج محمود فکری از آلومینیوم اراک جنگ لفظی پیشکسوتان استقلال

دیگر خبرها

  • علی جدی در گفت و گو با قدس: مجلس باید مالیات بر درآمد در مناطق محروم را کاهش دهد
  • معلمان مشق عشق را در مکتب‌خانه‌ها تدریس می‌کنند
  • نویدکیا: چه زمانی گفتم کار خارق‌العاده‌ای کردم؟ شما خودتان را ناراحت نکنید!
  • استقلالی‌ها شارژ مالی شدند
  • بازدید مدیران صدای رسانه ملی از طرحهای عمرانی حرم رضوی
  • پاداش قهرمانی ملی‌ پوشان فوتسال آب رفت!
  • واکنش وحید شمسایی به شوخی سریال «نون خ ۵» +فیلم
  • حضور سرمربی سابق استقلال در کنار آبی پوشان (+عکس)
  • حضور سرمربی سابق استقلال در کنار آبی‌پوشان+عکس
  • یوسوا کیمیش: رئال مادرید و بارسلونا باشگاه‌های فوق‌العاده‌ای هستند