Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ شعبانی با اشاره به اهتمام نیروهای سپاه در مقابله با کرونا ویروس گفت: دستگاه مکانیزه ضدعفونی معابر با همت نیروهای جهادی بسیج ساخته شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « سرهنگ پاسدار علی شعبانی» با اعلام خبر ساخت دستگاه مکانیزه ضدعفونی معابر با همت نیروهای جهادی بسیج گفت: این دستگاه مکانیزه ضدعفونی با هدف ضدعفونی ساختن معابر و خیابان ها ساخته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه ناحیه امام هادی(ع) شهرستان کرج افزود: ضرورت ضدعفونی کردن معابر و خیابان ها و خدمت رسانی به مردم مهمترین انگیزه بسیجیان داوطلب جهادی برای ساخت این دستگاه مکانیزه است.

وی توضیح داد: این دستگاه ضدعفونی مکانیزه به گونه ای ساخته شده است که بر روی خودروهای مخصوص این کار نصب می شود و بدون حضور فردی با برنامه معین شروع به ضدعفونی معابر و خیابان ها می کند.

فرمانده سپاه ناحیه امام هادی(ع) بیان کرد: نیروهای داوطلب بسیج تا به امروز 10 دستگاه ضدعفونی مکانیزه ساخته اند و در اختیار نواحی و حوزه های بسیج گذاشته اند و امکان ارائه این دستگاه به نواحی دیگر سپاه با هزینه کم تر وجود دارد.  

پایان پیام/301

منبع: شبستان

کلیدواژه: نیروهای جهادی بسیج مبارزه با کرونا ویروس ضدعفونی معابر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۸۰۲۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۰۰۰خوابگاه متاهلی در کشور در حال ساخت است

به گزارش خبرنگار مهر، محمد علی زلفی گل ظهر شنبه در آئین کلنگ زنی دومین سرای دانشجویی متاهلی در یاسوج افزود: تا پایان دولت برای دانشجویان پنج هزار خوابگاه متاهلی ساخته می‌شود.

وی بیان داشت: خوابگاه دانشجویی متاهلی یاسوج با زیربنای دو هزار و ۶۲۰ متر مربع در چهار طبقه و ۳۵ واحد ساخته می‌شود.

زلفی گل اظهار داشت: توسعه فیزیکی زیرساخت‌ها از دستور کار خارج شد و افزایش کیفیت زیرساخت‌هایی دانشجویی اولویت کاری این وزارت خانه است و برخی املاک متعلق به دانشگاه‌ها مولدسازی شده تا بتوانیم از این منابع برای ساخت و توسعه خوابگاه‌های متأهلی استفاده کنیم.

کد خبر 6089914

دیگر خبرها

  • ۳۰۰۰خوابگاه متاهلی در کشور در حال ساخت است
  • بسیج همراه مردم در جبران خسارت های سیل
  • «پایتخت ۷» با بازیگران بومی ساخته می‌شود
  • امداد رسانی گروه‌های جهادی بسیج در سیل بم
  • آیت الله خاتمی: در مساله عفاف و حجاب دوقطبی ساخته نشود
  • قرارگاه جهادی زیرکوه درحال خدمت‌رسانی به سیل زدگان/۳۰ مورد امداد
  • ساخت خانه بهداشت در روستای «کاشک» با کمک خیرین و گروه‌های جهادی
  • گرامیداشت روز معلم
  • ساخت مسجد در روستای دره بید در بخش ممبی توسط گروه جهادی
  • چرا اگر سپاه نبود کشور هم نبود؟