Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ورایتی، «شوی زنده شنبه شب» که از برنامه‌های محبوب آمریکاست، شنبه شب با حضور تام هنکس به عنوان مجری این برنامه، از خانه ضبط و پخش شد.

تام هنکس که در آشپزخانه خانه‌شان ایستاده بود، گفت که چون یکی از شناخته‌شده‌ترین چهره‌های مبتلا به کووید -۱۹ است، به عنوان مجری انتخاب شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حالی که در یک ماه اخیر این برنامه روی آنتن نرفته بود، شنبه شب با قسمت‌هایی از حضور چهره‌های مختلف که همه از خانه ضبط شده بود، روی آنتن رفت.

در این اپیزود کریس مارتین به عنوان مهمان بخش موسیقی حضور داشت و ترانه‌ای از باب دیلن با عنوان «سایه‌بان در توفان» را با گیتار خواند. بخش شوخی و طنز آن نیز بار دیگر با حضور لری دیوید در نقش برنی سندرز و الک بالدوین در نقش ترامپ اجرا شد.

در این برنامه از هال ویلنر آهنگسازی که هفته پیش بر اثر ابتلا به ویروس کرونا از دنیا رفت نیز یاد شد. وی از آهنگسازان این مجموعه نیز بود.

در عین حال هنکس به آدام شلزینگر آهنگسازی که با وی در سال ۱۹۹۶ در ساخت فیلم «کاری که می‌کنی!» همکاری کرده بود و بر اثر کرونا درگذشت، ادای احترام کرد.

در این برنامه بارها بر فاصله‌گیری اجتماعی و شستن دست‌ها تاکید شد و هنکس یادآوری کرد که در این بحران در کنار هم هستیم.

هنکس در صحبت‌هایش از مستند پرمخاطب این روزهای نتفلیکس یعنی «تایگر کینگ» هم یاد کرد و گفت: سلام به همه شما گربه‌ها و بچه‌گربه‌های جذاب، این منم، یار قدیمی شما.

وی تاکید کرد که وظیفه این برنامه خنداندن مخاطبانش است و او هم در این روزها هر چند شوخی کار عجیبی به نظر می‌رسد، سعی دارد تا همین کار را انجام دهد.

همه قسمت‌های این برنامه از پیش ضبط شده و در نهایت تدوین شده بود به همین دلیل برای نخسیتن بار عوامل برنامه در کنار مخاطبان داشتند، آن را از خانه تماشا می‌کردند.

«شوی زنده شنبه شب» که از آن به عنوان SNL یاد می‌شود هر بار یک مجری دارد و هنکس برای دهمین بار اجرای این شوی شبانه را برعهده داشت.

کد خبر 4899149

منبع: مهر

کلیدواژه: تام هنکس ویروس کرونا برنامه تلویزیونی ویروس کرونا تئاتر ایران رادیو نمایش موسیقی ایرانی درگذشت چهره ها رادیو فیلم کوتاه سازمان صداوسیما سینمای مستند فیلم سینمایی فیلم خروج سریال پایتخت پیام تسلیت شنبه شب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۸۰۳۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت نیازمند پس از غیبت در ۲+۵ مسابقه

به گزارش ورزش ‌سه ، پیام نیازمند در آخرین دیدار سال ۱۴۰۲ سپاهان برابر گل گهر بود که به دلیل شکستگی از ناحیه استخوان پا مجبور به ترک زمین شد.

در ابتدا تصور نمی‌شد که مصدومیت نیازمند چندان جدی باشد و در فهرست تیم ملی هم قرار گرفت، اما پس از اینکه این سنگربان شانس حضور در ۲ بازی برابر ترکمنستان را در مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ از دست داد مشخص شد که وضعیت مصدومیت او پیچیده‌تر و طولانی‌تر خواهد بود.

در شروع سال جدید سپاهان دیدارهای بسیار سخت و فشرده‌ای را در پیش داشت، اما پیام نیازمند بهبود نیافته بود و به همین دلیل حضور در ۵ مسابقه این تیم را که به ترتیب مقابل تیم‌های تراکتور، صنعت نفت آبادان، نساجی‌ مازندران، ذوب آهن و ملوان بندر انزلی بود را از دست داد.

نیازمند اما سرانجام پس از نزدیک به یک ماه و نیم غیبت بار دیگر به ترکیب سپاهان بازگشته و در دیدار مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی مقابل استقلال ملاثانی باز هم مرد مطمئن سنگر تیمش خواهد بود و در ترکیب اصلی قرار گرفته است.

دیگر خبرها

  • بازگشت نیازمند پس از غیبت در ۲+۵ مسابقه
  • فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای در «کوچه سلامت پلاک۱۰۲»
  • «برمودا» همه رازها را افشا می‌کند حتی راز آقای مجری!
  • بازگشت برنامه «هفت» به آنتن تلویزیون
  • «کودک شو» : تلاش بودجه‌سوز برای استمرار یک تجربه‌ی تمام‌شده
  • آغاز به کار ستاد برگزاری دومین کنگره شهدای چهارمحال و بختیاری
  • دعوای کارشناسان ضدایرانی روی آنتن زنده! | صدای مجری هم درآمد
  • ببینید | ردپای آبی
  • اثرگذاری مثبت مرد پرتغالی 8 ساله سپاهان (عکس)
  • شایع‌ترین اختلالات روانی کرونا و آمار آن