Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ پاسدار میرالله سارانی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نیمروز  در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت: در راستای مبارزه با شیوع ویروس کرونا این ناحیه در کنار نهاد‌های مسول از تمام توان و امکانات خود برای خدمت به مردم استفاده کرده است.

او افزود: تاکنون ۶٠ گروه و تیم جهادی جهت ضدعفونی اماکن عمومی و نقاط پرتردد نیمروز بکارگیری شده که ۳۳۰ نفر از بسیجیان شهرستان در این طرح مشارکت دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نیمروز ادامه داد: همچنین در مجموع هزار و ۵۰۰ عدد ماسک، دستکش و صابون بین خانواده‌های این شهرستان توزیع شده است.

او بیان کرد: در راستای مبارزه با شیوع ویروس کرونا تاکنون ١۰ هزار لیتر محلول گندزدایی نیز در معابر شهرستان نیمروز استفاده شده است.

سرهنگ سارانی خاطرنشان کرد: ۴۴۷ مکان شهرستان نیمروز به وسیله ۴۳ خودرو مجهز در این مدت ضدعفونی و گندزدایی شده است.

او اظهارداشت: از دیگر اقدامات ناحیه مقاومت بسیج سپاه نیمروز ارسال پیامک‌های آگاه سازی برای مقابله با ویروس نصب پلاکارد، توزیع تراکت و مواد ضدعفونی کننده در شهرستان بوده است.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کرونا ویروس سپاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۸۰۴۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از معلمین فرزندان شهدا و بسیجی بمناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و هفته معلم

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،به همت ناحیه مقاومت بسیج سپاه تکاب و بمناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و هفته معلم، از جمعی از معلمان بسیجی و فرزند شهدا در تکاب تجلیل شد.   در این مراسم با اهدا لوح سپاس و شاخه گل از مقام شامخ معلمان تجلیل شد.   سرهنگ صیاد کرامتی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه تکاب در این آئین گفت: شما بسیجیان و فرزندان معظم شهدا بعنوان معلمان جامعه رسالت خطیری بر دوش دارید و تربیت اسلامی نسل‌های آینده جامعه مرهون زحمات و تلاش‌های خالصانه و مجاهدانه شماست.

دیگر خبرها

  • ساخت مسجد جامع سکینه خاتون (س) در شهرک گلستان شیراز
  • از لزوم جدیت در تفکیک زباله، تا سهم فاضلاب خانگی در آلودگی رودخانه های رشت
  • فعالان عرصه عقیدتی سیاسی در سپاه ناحیه آستارا تجلیل شدند
  • تجلیل از فعالان عرصه عقیدتی سیاسی در سپاه ناحیه آستارا
  • عملیات وعده صادق همه مستضعفان جهان را امیدوار کرد
  • علم وایمان دو شاخصه وجودی شهید مطهری است
  • تجلیل از معلمین فرزندان شهدا و بسیجی بمناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و هفته معلم
  • تدارک ۳۰ عنوان برنامه برای هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج
  • چاره‌ای جز احداث تقاطع سپاه نداریم
  • آزادی بیان غربی‌ها اهداف استکباری و استبدادی دارد