Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-30@19:29:39 GMT

مهاجم ایرانی ریو آوه روی جلد رکورد

تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۸۰۷۴۷

مهاجم ایرانی ریو آوه روی جلد رکورد

نشریه معتبر رکورد در پرتغال امروز صفحه اصلی خود را با تیتر و عکس بزرگ به مهدی طارمی اختصاص و خبر داده است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، نشریه معتبر رکورد در پرتغال امروز صفحه اصلی خود را با تیتر و عکس بزرگ به مهدی طارمی اختصاص و خبر داده است که باشگاه اسپورتینگ لیسبون همچنان این مهاجم ایرانی را زیر نظر دارد و خواهان او است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اهمیت انتقال طارمی از ریوآوه آنقدر زیاد است که علاوه بر تیتر و عکس جلد، صفحه دوم رکورد در تسخیر این مهاجم ایرانی قرار دارد.

در این مطلب به آمارهای مهاجم 27 ساله ایران در تیم ریو آوه و همچنین نحوه حضورش از لیگ قطر به پرتغال اشاره شده است.

در بخشی از گزارش روزنامه رکورد، شروط باشگاه ریو آوه برای انتقال طارمی آمده و در پایان هم اظهارنظر علیرضا نیکومنش مدیر برنامه ایرانی ذکر شده است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فوتبال مهدی طارمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۸۰۷۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماهر در ساکت کردن منتقدان؛ کای هاورتس به رکورد الکسیس سانچز رسید

مهاجم آلمانی کاری کرد که دیگر هیچ کس نتواند او را یک «خرید بد» بنامد. 

طرفداری | انتقال کای هاورتس به آرسنال در طول تابستان با سروصدای زیادی همراه بود، زیرا باشگاه قرمزِ شهر لندن برای به خدمت گرفتن او از چلسی، 65 میلیون پوند هزینه کردند.

مهاجم آلمانی در غرب لندن درخشش خاصی نداشت و بسیاری تعجب می کردند که او چگونه در این تیم آرسنال جا خواهد گرفت. اما پس از شروع سخت در ورزشگاه امارات، منصفانه است که بگوییم هاورتس در حال حاضر ثابت می کند که بسیاری از مردم اشتباه می کردند.

آمار هاورتس

این بازیکن 24 ساله در ماه های اخیر خط حمله آرسنال را رهبری کرده است و آمار گلزنی او به آنها کمک کرده تا در کورس قهرمانی با منچستر سیتی رقابت کنند. در واقع، هاورتس در 11 بازی اخیر خود در لیگ برتر برای توپچی ها، موفق به زدن 8 گل و ثبت 5 پاس گل شده است.

هاورتس و رکورد سانچز

طبق آمار اسکواکا، هاورتس اکنون کاری را انجام داده است که تنها الکسیس سانچز در فصل 17-2016 موفق به انجام آن شده است. مهاجم آلمانی اکنون در چهار بازی در این فصل، همزمان یک گل و یک پاس گل به ثبت رسانده است (جدیدترین بازی مقابل تاتنهام). از زمان آخرین فصل کامل و فوق العاده سانچز در آرسنال، هاورتس تنها بازیکنی است که به این رکورد دست یافته است.

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • ماهر در ساکت کردن منتقدان؛ کای هاورتس به رکورد الکسیس سانچز رسید
  • مدافع سابق اینتر: طارمی کار تورام را انجام نمی‌دهد
  • صفحه نخست روزنامه‌- سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت
  • صفحه نخست روزنامه‌های امروز استان کرمان ـ سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ماه
  • صفحه نخست روزنامه های عبری زبان/ جنگ روانی حماس، تیتر روزنامه های عبری زبان
  • تلاش مهدی طارمی برای دریافت شهروندی پرتغال
  • اینتر تنها طارمی را در خط هجومی جذب می کند
  • طارمی با گل و پاس گل بیرون رفت!
  • جانشین طارمی در پورتو مشخص شد/ مهاجم بازل جایگزین بازیکن ایرانی
  • صفحه نخست روزنامه‌های خراسان جنوبی - یکشنبه ۹ اردیبهشت