Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-27@23:29:19 GMT

واکنش آقای گل استقلالی‌ها به یک عکس

تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۸۰۸۱۴

واکنش آقای گل استقلالی‌ها به یک عکس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ بعد از دیدار مدیرعامل استقلال با تعدادی از پیشکسوتان این باشگاه، آنچه که بیش از هر چیز سوژه شد، عدم رعایت فاصله‌ها بود. مسئولان وزارت بهداشت و متخصصان برای جلوگیری از شیوع کرونا روی رعایت این مسئله تاکید اکید دارند. تصویری هم که از جلسه آبی ها بیرون آمد، به این جهت سوژه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اتفاقا در طول جلسه این چیزی که می گوئید را رعایت کردیم. خیلی مراقب بودیم.

وقتی از رضا عنایتی در این باره می پرسیم می گوید: «عکس یادگاری را می گوئید؟ چند ثانیه هم نشد. اتفاقا در طول جلسه این چیزی که می گوئید را رعایت کردیم. خیلی مراقب بودیم.» ولی به هر حال در چند ثانیه ممکن است بیماری منتقل شود. عنایتی ادامه می دهد: «البته خدا را شکر حال همه خوب بود ولی چیزی که می گوئید درست است. باید همه مراقب باشیم. ما هم می توانستیم مراقبت بیشتری کنیم.»

252 43

کد خبر 1376212

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: باشگاه استقلال فدراسیون فوتبال فرهاد مجیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۸۰۸۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چالش عجیب برای عنایتی قبل از سفر به قزوین

به گزارش ورزش سه، تیم فوتبال پیکان یک بازی مهم را مقابل مس رفسنجان در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی پشت سر گذاشت. دیداری که باعث شد بازیکنان جوان این باشگاه دیده شوند و راه خود به سمت آینده را باز کنند.

این تیم برای بازی در جام حذفی مجبور شد به رفسنجان سفر کند و بامداد روز جمعه به تهران برسد. عصر جمعه، ریکاوری خودروسازان انجام شد و از امروز، تمرینات عادی دنبال می‌شود اما رضا عنایتی با یک چالش جدی مواجه شده است.

او باید تیمش را روز دوشنبه به دومین بازی خارج از خانه پیاپی اعزام کند. این بار، شمس آذر حریف پیکان در لیگ برتر است. یک بازی سخت دیگر. نکته مهم ماجرا، زمان برگزاری این بازی است. عنایتی و شاگردانش مجبورند یک روز زودتر از سایر تیم‌ها در قزوین به میدان بروند آن هم در حالی که مقابل مس رفسنجان، بازی به 120 دقیقه و ضربات پنالتی کشیده شد و سپس یک سفر نسبتا طولانی پیش آمد.

این مسائل سبب خستگی بازیکنان و حساسیت در تقسیم انرژی، مدل تمرینات تاکتیکی و سرعت عمل در آنالیز شمس آذر شده و چالش بزرگی برای عنایتی به وجود آورده است.

هفته گذشته از سوی باشگاه پیکان، در خواست تغییر زمان بازی به مدیران سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال ارسال شد اما زمان این دیدار ثابت ماند تا مشکل خودروسازان افزایش یابد.

دیگر خبرها

  • چالش عجیب برای عنایتی قبل از سفر به قزوین
  • واکنش فدراسیون کشتی به حذف داور المپیکی و جلسه دبیر و یزدانی
  • در جلسه اهدای مدرک افتخاری به رئیسی، رئیس هیات امنا حضور داشت!
  • واکنش به استعفای سیاوش: او استقلالی است
  • توجیه روزنامه دولت: در جلسه اهدای مدرک افتخاری به رئیس جمهور ، رئیس هیات امنا حضور داشت!
  • رعایت نظم درساعت فعالیت نانوایی ها‌ی بهاباد
  • عنایتی با پیکان جوانان مقابل تیم محرم
  • اولین واکنش مالکان جدید پرسپولس در خصوص اوسمار
  • (ویدیو) هشدار مهم سردار رادان به رؤسای پلیس؛ مراقب باشید!
  • ملاقات بهترین‌های تاریخ در مهرآباد!