Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-04-30@15:20:01 GMT

سامانه سخا به صورت ملی آغاز به کار می‌کند

تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۸۰۹۴۱

سامانه سخا به صورت ملی آغاز به کار می‌کند

ایران اکونومیست-رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) با اشاره به اعلام شماره حساب و شماره کارت کمیته امداد برای کمک خیرین به نیازمندان گفت: سامانه سخا به صورت ملی آغاز به کار می‌کند.

مرتضی بختیاری رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) در باره ارائه کمک‌های مردمی به نیازمندان اظهار داشت: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در نیمه شعبان خیزش عمومی از سوی مردم نهادهای انقلابی و بسیجیان برای کمک به نیازمندان به وجود آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: برای ارائه خدمات بهتر به نیازمندان پس از فرمایشات مقام معظم رهبری جلسه شورای برنامه ریزی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ در طول 4 ساعت برگزار کردیم و در راستای رزمایش بخشش ایرانیان برنامه‌هایی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ در نظر گرفتیم.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) اظهار داشت: در حال حاضر بانک اطلاعاتی نیازمندان تجمیع و شفاف شده است که موجب یکپارچه سازی در عملکرد و عدالت اجتماعی در توزیع منابع می‌شود.

بختیاری خاطرنشان کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا افزایش مشارکت‌های مردمی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ برای کمک به نیازمندان داشته‌ایم و تاکنون توانسته‌ایم اعتماد مردم را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ جلب کنیم.

وی تأکید کرد: با توجه به این که بخش عمده‌ای از مردم در مبارزه با کرونا هستند و منابع درآمدی آنها کاهش پیدا کرده است، لذا می‌طلبد خیرین و مراکز نیکوکاری حضور پررنگ‌تری داشته باشند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) یادآور شد: اطلاعات نیازمندان به صورت برخط در کمیته امداد وجود دارد و 4 هزار مرکز نیکوکاری در مساجد ایجاد شده است تا بتواند خدمات مناسبی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به نیازمندان ارائه دهد.

بختیاری خاطرنشان کرد: کمیته امداد در راستای اجرای ماده قانونی مراکز نیکوکاری، سامانه سخا را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به صورت آزمایشی در خراسان رضوی راه اندازی کرده است و در آینده این سامانه به صورت ملی خدماتی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به نیازمندان ارائه می‌دهد.

وی اضافه کرد: تمام کسانی که خدمات می‌دهند اطلاعاتشان با کل ملی درج می‌شود و به نام خود این افراد به نیازمندان کمک خواهد شد و نیاز نیست که ارائه خدمات تنها با نام کمیته امداد باشد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) اظهار داشت: مردم می‌توانند کمک‌های خود را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به شماره کارت 6037997900001000، شماره حساب 0103333333000، شماره حساب بانک ملی 3333 و یا کد USSD *8877*1# پرداخت کنند.

بختیاری یادآور شد: اطعام نیازمندان در ماه مبارک رمضان را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ نیز امسال داریم و حدود 313 مرکز با عنوان اطعام مهدوی تشکیل شده است که خدمات مورد نیاز را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به نیازمندان در ماه مبارک رمضان برعهده دارند.

فارس

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: رئیس کمیته امداد امام خمینی ره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۸۰۹۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات توسعه بخش دیالیز بیمارستان امام خمینی (ره) خاش

  نبی بامریان رئیس بیمارستان امام خمینی (ره) خاش گفت: 65 بیمار دیالیزی ثبت شده در شهرستان خاش و تفتان خدمات رایگان را در بخش دیالیز این بیمارستان دریافت می‌کنند.
 
وی افزود: برای هر بیمار به‌طور متوسط ۱۳ تا ۱۴ جلسه دیالیز انجام می‌شود که گاهی تا چند ساعت طول می کشد و همین موضوع ضرورت توسعه بخش دیالیز بیمارستان را گوشزد می‌کرد.
 
وی ادامه داد: بخش دیالیز این بیمارستان دارای 8 دستگاه دیالیز است و بر همین اساس عملیات توسعه بخش دیالیز جهت 20 تخت در حال انجام است.
  بامریان ادامه داد: بخش دیالیز بیمارستان امام خمینی (ره) خاش به صورت شبانه روزی (حتی در روزهای جمعه و تعطیل) به بیماران ارائه خدمات می دهد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • مشارکت ارتش در اجرای طرح مردم یاری در مناطق مرزی و محروم کرمانشاه
  • ۱۱۰ دندانپزشک آماده ارائه خدمات به نیازمندان زنجانی
  • ۱۱۰ دندانپزشک به نیازمندان زنجانی خدمات ارایه می دهند
  • ۱۱۰ دندانپزشک به نیازمندان زنجانی خدمات ارائه می دهند
  • اختصاص بیش از ۴۸ میلیارد تومان اعتبار برای تأمین لوازم ضروری زندگی نیازمندان هرمزگانی
  • ۲۴۰۰۰ خدمت مشاوره‌ای و روانشناسی به مددجویان کرمانشاهی ارائه شد
  • اشتغالزایی برای ۱۲ هزار و ۴۸۱ مددجوی کمیته امداد آذربایجان‌غربی
  • اعطای ۱۲ هزار و ۴۸۱ وام و تسهیلات اشتغال‌زایی در آذربایجان‌غربی
  • آغاز عملیات توسعه بخش دیالیز بیمارستان امام خمینی (ره) خاش
  • پرداخت ۳۵۷ میلیارد تومان کمک معیشت به مددجویان و نیازمندان ایلام