Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از اسپوتنیک، ریشی سانک، رئیس خزانه انگلیس، در نشست کابینه دولت با موضوع بحث برای کاهش طرح فاصله گذاری اجتماعی هشدار داد تولید ناخالص داخلی این کشور در ماه‌های آوریل و ژوئن بین ۲۵ تا ۳۰ درصد کاهش بیابد.

بنا بر گزارش رویترز، ده نفر از اعضای کابینه بوریس جانسون در این نشست خواستار کاهش طرح فاصله‌گذاری اجتماعی تا ماه مه (اردیبهشت) شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته وزیر خزانه انگلیس، «مهم است که با فاصله‌گذاری اجتماعی زیان بیشتری را متحمل نشد. سه هفته دیگر این طرح ادامه می‌یابد، سپس کاهش آن آغاز می‌شود.»

ده روز پیش، مت هانکوک، وزیر بهداشت انگلیس، اعلام کرد که پیش‌بینی می‌شود شیوع کرونا در این کشور در اواسط آوریل به اوج خود برسد. بنا به نوشته گاردین، حتی پیش از شیوع کرونا اقتصاد انگلیس به دلیل مسئله برگزیت و خروج این کشور از اتحادیه اروپا با کاهش تولید ناخالص داخلی روبرو بود، زیرا فعالیت‌های تجاری در آن کند شده بود. برخی از اقتصاددانان انتظار دارند این کشور رکودی را که در بیش از یک قرن گذشته در تاریخ آن بی‌سابقه‌ای است تجربه کند. همچنین پیش‌بینی می‌شود کسری بودجه امسال بالاترین میزان پس از جنگ جهانی دوم باشد.

بر اساس آخرین آمار اعلام شده انگلیس تاکنون بیش از ۸۴ هزار مورد ابتلا به ویروس کرونا را تایید کرده است که از میان آن‌ها بیش از ده هزار نفر جان خود را از دست داده‌اند. در این کشور برخی از مقامات و شخصیت‌های مهم نیز به کرونا مبتلا شدند از جمله آن‌ها می‌توان بوریس جانسون، نخست وزیر، شاهزاده چارلز، ولیعهد و همچنین وزیر بهداشت را نام برد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ویروس کرونا کرونا در اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۸۰۹۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چین، اتهامات دخالت در امور انتخاباتی کانادا را بی‌اساس خواند

سفارت چین در اتاوا در بیانیه‌ای نوشته است: «اظهارات جاستین ترودو نخست‌وزیر کانادا تهمت‌های بی‌اساس است، ما این اظهارات را محکوم و قاطعانه با آن مخالفیم.»

این اظهارات زمانی مطرح شد که شبکه بی. بی. سی و خبرگزاری رویترز انگلیسی به نقل از نخست‌وزیر کانادا، پکن را عامل اصلی در دخالت در ۲ انتخابات اخیر فدرال این کشور می‌داند.

این بیانیه افزود: ما هرگز در امور داخلی اتاوا مداخله نکرده‌ایم و قصدی هم برای انجام آن نداریم.

سفارت چین خاطرنشان کرد که ما از طرف کانادایی می‌خواهیم به حقایق احترام بگذارد، تعصب ایدئولوژیک را کنار بگذارد و از حمله بی اساس به پکن دست بردارد.

پیشتر سخنگوی وزارت امور خارجه چین، درباره ادعای وزیر امور خارجه آمریکا درباره دخالت پکن در امور داخلی دیگر کشور‌ها و انتخابات آمریکا، گفته بود: این موضوع برخلاف اصول اصلی دیپلماسی ما است.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

دیگر خبرها

  • تدوین نقشه راه معدنی برای تحقق حکمرانی اقتصادی در مازندران
  • سانحه جنجالی برای X۵۵؛ کاهش کیفیت و گرانی خودروهای تولید داخل‌ + فیلم
  • شارژ رفاه با دورکاری؛ کرونا با زندگی ما چه کرد؟!
  • رئیسی: امروز در غرب شاهد تقابل آشکار جریان شرافت در مقابل شرارت هستیم/ گزارش وزیر نفت از سود ۱۲ همتی پالایشگاهی که قرار بود در دولت قبل به دلیل زیان‌ده بودن رایگان واگذار شود/ اعلام خبر کاهش نرخ رشد پول از ۳۳ به ۱۶ درصد از سوی رئیس بانک مرکزی
  • واکنش عجیب طراح برنامه اقتصادی رییسی به وضعیت هزینه‌کرد دولت/ جبراییلی هم به شادی بی‌دلیل خبرگزاری دولت اعتراض کرد
  • چین، اتهامات دخالت در امور انتخاباتی کانادا را بی‌اساس خواند
  • سهم اقتصاد روسیه از اقتصاد جهانی به پایین‌ترین سطح می رسد
  • تامین ۷۰ درصدی لوله و اتصالات کشاورزی از تولیدکنندگان داخلی
  • ایرنا : دولت سیزدهم کم خرج‌ترین دولتِ در حال توسعه شد
  • دولت سیزدهم کم خرج‌ترین دولتِ در حال توسعه شد