Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@09:32:53 GMT

اعلام نتایج فصل سوم چهار فصل تئاتر ایران/ فصل چهار تمدید شد

تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۸۱۰۱۸

اعلام نتایج فصل سوم چهار فصل تئاتر ایران/ فصل چهار تمدید شد

به گزارش خبرگزاری مهر، ایوب آقاخانی طراح و مدیر پروژه آموزش نمایشنامه نویسی چهار فصل تئاتر ایران و مسئول دفتر مطالعات و پژوهش های مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری، نتایج پانزدهمین دوره از کارگاهای فصلی این پروژه (سومین فصل در دور نوین آن) را با عنوان «خانواده در آیینه تئاتر» پس از تجمیع آرای اعضای هیات علمی آن فصل متشکل از عطاالله کوپال، مهرداد رایانی مخصوص و آرش عباسی معرفی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نتایج فصل سوم از این پروژه عبارتند از:

- «تنهایم نگذار» نوشته احمد خزل‌زاده از کرمانشاه

- «مستاجر» نوشته پگاه شمس از همدان

در این فصل از استان های مختلف کشور ۵۳ طرح به دبیرخانه این پروژه رسید که ۱۰ طرح از میان آنها انتخاب شد. از میان ۱۰ طرح منتخب نهایتا ۸ نمایشنامه از ۷ نویسنده از ۶ استان کشور در کارگاه فصلی این دوره شرکت کردند که ۲ اثر نامبرده به عنوان خروجی نهایی و برتر  فصل به انتشارات سوره مهر جهت بررسی و چاپ از طرف دفتر مطالعات و پژوهشهای مرکز هنرهای نمایشی معرفی می شوند.

آقاخانی درباره فراخوان فصل چهارم این پروژه گفت: فراخوان چهارم دور نوین پروژه در آخرین روزهای آرامشِ پیش از بیماری فراگیر، با عنوان «شهدای مقاومت» منتشر شد و آثاری به دست دبیرخانه پروژه چهار فصل تئاتر ایران رسید که پیش از اعلام اسامی و منتخبانِ آنها، تا پایان فروردین برای رسیدن طرح های جدیدتر صبر خواهیم کرد تا دوستانی که به هر دلیلی در حال و هوای اضطراب های منطقی این روزها فرصت نکردند درنگی بکنند و طرحی را از طریق آدرس اینترنتی sahnemagazine@yahoo.com برای دفتر مطالعات و پژوهش ها ارسال کنند برای این کار از فرصت تمدید یک هفته ای استفاده کنند.

اعضای هیات علمی فصل چهارم از دور نوین (فصل شانزدهم در تاریخ پروژه) به زودی معرفی خواهند شد.

دور نوین این پروژه جامع ملی آموزش نمایشنامه نویسی به علاقمندانِ خارج از پایتخت از اواخر سال ۱۳۹۷ با حمایت مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری و با مدیریت ایوب آقاخانی با هدف تقویت بنیه درام نویسی خارج از پایتخت و کم کردن فاصله تئاتر تهران و شهرستان ها در حال برگزاری است.

کد خبر 4899170 آروین موذن زاده

منبع: مهر

کلیدواژه: پروژه چهار فصل تئاتر ایران ایوب آقاخانی حوزه هنری ویروس کرونا تئاتر ایران رادیو نمایش موسیقی ایرانی درگذشت چهره ها رادیو فیلم کوتاه سازمان صداوسیما سینمای مستند فیلم سینمایی فیلم خروج شبکه یک سیما سریال پایتخت دور نوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۸۱۰۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویری باورنکردنی از بهروز افخمی روی ویلچر؛ بیماری افخمی چیست؟

زی‌سان: نوزدهمین مراسم «شب کارگردان» انجمن صنفی کارگردانان تئاتر ایران و آئین نکوداشت اکبر زنجانپور، عصر روز گذشته، ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ با حضور اهنرمندان عرصه سینما و تئاتر در خانه هنرمندان ایران برگزار شد.

بنابر عکسی که خبرگزاری مهر از بهروز افخمی منتشر کرده است، او روی ویلچر نشسته که به سوژه کابران فضای مجازی تبدیل شده است. به نظر می‌رسد بهروز افخمی سکته کرده باشد. با توجه به حالت دست‌های او و فرم نشستنش روی ویلچر برخی این گمانه زنی را مطرح کرده‌اند. 

tags # بهروز افخمی سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند (تصاویر) کشف پرنده‌ عجیبی که سمت راست بدنش نر است و سمت چپش ماده!

دیگر خبرها

  • معرفی هیأت داوران جشنواره تئاتر «بچه‌های مسجد»
  • اوزونیدیس: نتایج چهار بازی اخیر شایسته ما نیست
  • وضعیت سنجش رسانه‌های خدمت عمومی در ایران
  • معرفی هیئت داوران جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد
  • معرفی هیأت داوران جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد
  • معرفی دستاوردها و زندگی مشاهیر هدف مهم احداث باغ مشاهیر است
  • تصویری باورنکردنی از بهروز افخمی روی ویلچر؛ بیماری افخمی چیست؟
  • عکسی از چهره متفاوت و ویلچرنشینی بهروز افخمی | مشکل او چیست؟
  • احداث پروژه چند منظوره «اومااویا» در سریلانکا
  • منافع شخصی دلیل عدم عمل به قانون در شهرداری ها / استمرار کاهش کیفیت زندگی در کلانشهرها و شهرها /نتایج وخیم عدم مشارکت در انتخابات شوراها