Web Analytics Made Easy - Statcounter

هادی زارعی، دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بهای خدمات سازمان آرامستان بجنورد، در سال جدید ۲۰ درصد افزایش یافته، اما این خدمات برای درگذشتگان کرونا، با همان بهای پارسال محاسبه می‌شود.
وی با بیان اینکه با تشخیص شهرداری برای این افراد هزینه های کفن و دفن از ۵۰ تا ۱۰۰ درصد تخفیف هم لحاظ می شود، افزود: در فضای مجازی واکنش ها و انتقادهایی به افزایش بهای خدمات آرامستان منتشر شده و این در حالی است که بهای این خدمات در بهمن ماه گذشته مصوب و نهایی شده و این بها مانند همه عوارض با توجه به شرایط سالانه ۱۵ تا ۲۰ درصد افزایش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زارعی خاطرنشان کرد: کارگران شهرداری هم جزو مردم هستند و همین الان هزار کارگر در بخش های مختلف خدمات شهری، زباله برداری، آرامستان و غیره در شهر مشغول به فعالیت هستند و با وجود اینکه مستقیم در معرض خطر هستند، خدمت رسانی می کنند.  

شهردار بجنورد گفت: بیشتر سازمان های شهرداری خدماتی هستند و آرامستان شهرداری نیز همچون سایر سازمان ها فاقد درآمد است و وجوهی که بابت خدمات از شهروندان دریافت می شود در همان سازمان هزینه می شود.

وی در خصوص اموات کرونایی، اظهار داشت: هزینه لباس ویژه تغسیل این متوفیان بالا است و شهرداری نیز که بودجه دولتی ندارد و درآمدها از محل عوارض مردم کسب می شود، از این رو برای خدمات رسانی بهتر نیاز به همراهی مردم دارد.

شهردار بجنورد گفت: شهرداری نهادی اجرایی و تابع تصمیم اعضای شورای اسلامی شهر است اما مدیر باید آینده نگر باشد تا بتواند در شرایط بحران وضعیت را مدیریت کند بنابراین باید نگاه واقع بینانه ای به مسائل شهری داشته باشیم.
بجنورد، مرکز استان خراسان شمالی ۲۲۰ هزار نفر جمعیت دارد.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا اعضای شورای اسلامی شهر خدمات رسانی خدمت رسانی زباله فضای مجازی بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۸۱۰۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات دیوارکشی اطراف آرامستان شیخ شهاب‌الدین (آزادان)

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان از دیوارکشی و ساماندهی آرامستان شیخ شهاب‌الدین محله آزادان خبر داد و گفت: این پروژه شامل دیوارکشی محوطه، ساماندهی محوطه، بدنه‌سازی و ساماندهی فضای آرامستان و بتن قبور است.

سیدسلمان قاضی‌عسگر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: با توجه به درخواست اهالی محله آزادان این منطقه و رفاه حال شهروندان، اطراف این آرامستان به‌زودی توسط شهرداری دیوارگذاری خواهد شد.

وی افزود: این پروژه شامل دیوارکشی محوطه، ساماندهی محوطه، بدنه‌سازی و ساماندهی فضای آرامستان و بتن قبور در مدت زمان چهار ماه در مرحله تحویل زمین و آغاز به‌کار است.

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان تصریح کرد: این پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال انجام می‌شود.

قاضی‌عسگر با اشاره به اهمیت این پروژه گفت: محصورکردن آرامستان شیخ شهاب‌الدین محله آزادان برای صیانت از اموات، کنترل تردد و توسعه و فضاسازی مناسب و خدمات‌رسانی بهتر به شهروندان از اهمیت بسزایی برخوردار است و منطقه ۹ شهرداری برای اجرا و اتمام این پروژه تلاش خواهد کرد.

کد خبر 750725

دیگر خبرها

  • ۳ پل در محدوده دره نورالشهدا اراک ساخته می‌شود
  • رویکرد جدید ارائه خدمات در شهرداری اصفهان/ تقویت خدمات‌دهی در ایام اربعین حسینی
  • تعرفه سالن های ورزشی شهرداری در سال جدید چقدر است؟
  • تعرفه سالن های ورزش شهرداری در سال جدید چقدر است؟
  • بهسازی آسفالت آرامستان بهشت معصومه (س) قم
  • آغاز عملیات دیوارکشی اطراف آرامستان شیخ شهاب‌الدین (آزادان)
  • واقعی‌کردن بهای خدمات ساخت‌وساز در کرج آثار مثبتی داشت
  • چرا در پارک لاله حصار کشیده شده/ شهردار تهران اطلاع‌رسانی درست انجام دهد
  • درخواست شهرداری تهران از دولت برای افزایش نرخ معاینه فنی
  • سازمان جهانی بهداشت: همه‌گیری کرونا باعث افزایش چاقی در کودکان شده است