Web Analytics Made Easy - Statcounter

رحمان هادی نژاد از آغاز مرحله سوم فعالیت جهادی این موسسه با آغاز ماه محرم اشاره کرد و گفت: مرحله سوم کمک های این موسسه در راستای رزمایش سراسری کمک های مومنانه برای کارگران فصلی و بیماران کرونایی نیازمند انجام می شود.

مسئول موسسه معبر آسمانی زنجان به خبرنگار خبرگزاری شبستان در زنجان گفت: دور دوم فعالیت های جهادی ضد کرونایی موسسه معبر آسمانی زنجان آغاز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رحمان هادی نژاد با اشاره به اینکه در این مرحله 8 هزار ماسک تولید و توزیع شده است،گفت: از نیمه شعبان هم توزیع بسته های حمایتی و معیشتی در بین نیازمندان آغاز شده است.

 

وی با بیان اینکه 100 بسته گوشت سفید و قرمز برای توزیع در بین نیازمندان تهیه شده است، گفت: پویش نذر سلامتی در زنجان راه اندازی شده است و این اقدامات هم در راستای این پویش انجام می شود.

 

مسئول موسسه معبر آسمانی زنجان به ضد عفونی معابر عمومی و اماکن عمومی توسط گروه های جهادی معبر آسمانی اشاره کرد و گفت: ضد عفونی معابر و اماکن عمومی همچنان ادامه دارد.

 

وی به توزیع 150 بسته بهداشتی در بین نیازمندان شهرستان طارم و سلطانیه اشاره کرد و گفت: این بسته ها از طریق ستاد اجرایی فرمان امام راحل در اختیار مردم قرار می گیرد.

 

هادی نژاد از آغاز مرحله سوم فعالیت جهادی این موسسه با آغاز ماه محرم اشاره کرد و گفت: مرحله سوم کمک های این موسسه در راستای رزمایش سراسری کمک های مومنانه برای کارگران فصلی و بیماران کرونایی نیازمند انجام می شود.

پایان پیام/693

منبع: شبستان

کلیدواژه: مبارزه با کرونا ویروس پیشگیری از شیوع ویروس کرونا اشاره کرد و گفت مرحله سوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۸۱۱۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نماینده ولی فقیه و استاندار سیستان و بلوچستان روز کار و کارگر را تبریک گفتند

 در پیام مشترک آیت الله مصطفی محامی و محمد کرمی  آمده است: یازدهم اردیبهشت ماه روز کارگر به نام انسان‌هایی نامگذاری شده که با دستان توانمند خود و استفاده از استعدادهای بی‌نظیرشان فردایی روشن را برای جامعه رقم می زنند.

در سال "جهش تولید با مشارکت مردم" قطعا این کارگران هستند که می‌توانند؛ با همت والای خود به حرکت چرخ تولید در کشور شتاب دهند و در جهت توسعه این مرز و بوم حرکت کنند.

از مسوولان هم انتظار می‌رود در مقام تقدیر عملی، رسیدگی به جامعه کارگری و پاسخ به انتظارات آن‌ها و حمایت قانونی، تامین آبرومند معیشت و زندگی، حقوق کافی و امنیت شغلی کارگران را دنبال کنند.

اینجانبان ضمن تقدیر از تلاش و کوشش بی وقفه و شبانه روزی کارگران زحمت‌کش و ارجمند این روز را به تمامی کارگران فعال در عرصه تولید و پیشرفت جامعه تبریک عرض کرده و سعادت و دوام توفیقات این قشر پرتلاش جامعه را از درگاه خداوند متعال مسئلت داریم.

 
 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • حرکت‌های جهادی کارخانه انسان‌سازی است
  • ارائه خدمات پزشکی به ۲۰۰۰ نفر از مددجویان زنجانی
  • نماینده ولی فقیه و استاندار سیستان و بلوچستان روز کار و کارگر را تبریک گفتند
  • کارگران عامل حرکت چرخ‌های توسعه و پیشرفت جامعه هستند
  • خیر انسان در حرکت در مسیر الهی است
  • احداث بوستان ۲۲۰۰۰ متری در منطقه ۱۶
  • (ویدیو) رئیسی: ما پای کار ایرانیم؛ کارگران ایران با روحیه جهادی پای کار ایران هستند
  • کدهای انتخاباتی کاندیداهای راه یافته به مرحله دوم اعلام شد
  • اعزام ۶۰ گروه جهادی به مناطق محروم استان بوشهر
  • تلقیح و تزریق بیش از ۱۶۱ هزار دز واکسن فلج اطفال در همدان