Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی زاهدان انسجام و هم افزایی در بسیج ملی مبارزه با کورونا راهبرد اساسی شکست کروناست گفت: عدم رعایت فاصله گذاری اجتماعی افزایش انفجاری بیماری کرونا را به دنبال دارد.

«سید مهدی طباطبایی» با بیان این مطلب به خبرنگار شبستان گفت: کماکان مسئله همه گیری بیماری کرونا وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی زاهدان با اشاره به اینکه همگان توصیه بهداشتی را رعایت کنند، ادامه داد: رفتارهای مردم در چند روز گذشته در جامعه حاکی از اطمینان خاطر آن است که مسئله کرونا حل شده در حالی که این گونه نیست و هنوز زود است که در مورد پایان این بیماری قضاوت کنیم زیرا که مشکل همه گیری کرونا حل نشده است.

 

طباطبایی با بیان اینکه رعایت توصیه های بهداشتی را جدی بگیرید، یادآور شد: اگر فاصله گذاری اجتماعی را رعایت نکنیم خطر بازگشت افزایش انفجاری بیماری کرونا وجود دارد.

 

وی افزود: مشارکت در طرح فاصله گذاری اجتماعی، خود اظهاری در طرح غربالگری از طریق سامانه salamat.gov.ir و همچنین پاسخگویی به سامانه ۴۰۳۰ و انسجام و هم افزایی در بسیج ملی مبارزه با کورونا راهبرد اساسی شکست کوروناست

پایان پیام/291

منبع: شبستان

کلیدواژه: افزایش انفجاری همه گیری کرونا فاصله گذاری اجتماعی فاصله گذاری اجتماعی بیماری کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۸۱۱۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احتمال سیلاب و ریزش کوه در محورهای کوهستانی خوزستان/ پیش‌بینی افزایش ۱۵ درصدی تردد

ایسنا/خوزستان رئیس پلیس راه خوزستان با اشاره به پیش‌بینی افزایش ۱۰ تا ۱۵ درصدی تردد در محورهای استان در تعطیلات پیش رو، بر لزوم رعایت قوانین مقررات راهنمایی و رانندگی تاکید کرد.

سرهنگ سعید رحیمی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: با توجه به آغاز بارندگی در محورهای کوهستانی مانند تاراز، اندیکا و ایذه رانندگانی که در این مسیرها تردد دارند توجه کنند احتمال وقوع سیلاب در مسیل‌ها و ریزش کوه در این محورها وجود دارد و باید مقررات راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند و شب تردد نداشته باشند.

وی افزود: با توجه به قرار گرفتن در آخر هفته، حجم ترددها در حال افزایش است و روز شنبه هم تعطیل است و در چنین تعطیلاتی، ترددها ۱۰ تا ۱۵ درصد افزایش می‌یابند.

رئیس پلیس راه خوزستان گفت: همیشه بیشترین کشته های تصادفات در حوادثی است که در روزهای پنجشنبه و جمعه رخ می‌دهد و بنابراین از رانندگان می‌خواهیم با رعایت سرعت ممطئنه، توجه به جلو و پرهیز از عجله و شتاب بی مورد رانندگی کنند.

رحیمی بیان کرد: با توجه به اینکه در حال حاضر زمان جمع‌آوری محصول کشاورزان است، تصادفات بسیار زیادی مربوط به صنف کشاورزان که اغلب موتورسوار هستند رخ می‌دهد. دو روز پیش در حوادث ترافیکی خوزستان ۱۱ کشته داشتیم که بخش اعظمی از این کشته ها خدمات کشاورزی و مربوط به صنف برداشت محصولات کشاورزی بوده است و این مساله ضرورت آموزش مقررات راهنمایی و رانندگی توسط متولیان امر به کشاورزان و کسانی که برداشت محصول را انجام می‌دهند را نشان می دهد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • سازمان جهانی بهداشت: همه‌گیری کرونا باعث افزایش چاقی در کودکان شده است
  • حفظ جایگاه اجتماعی حق شایسته معلم است
  • قوه قضاییه به دنبال اصلاح رویه‌ها در برخورد با فعالان اقتصادی است
  • بارندگی در همدان تصادفات را ۴۰ درصد افزایش داد
  • عادی‌سازی بی‌حجابی؛ شبیخون فرهنگی
  • مصدومیت ۴ نفر بر اثر انفجاری گاز شهری در مراغه
  • احتمال سیلاب و ریزش کوه در محورهای کوهستانی خوزستان/ پیش‌بینی افزایش ۱۵ درصدی تردد
  • بهداشت حرفه ‌ای عمر مفید کارگران را افزایش می‌دهد
  • مرگ ۳ میلیون کارگر در جهان در پی حوادث و امراض/ ۵ شغل پرخطر
  • کرونا ویروس چگونه با تغییرات آب و هوایی گسترش یافت؟