Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایرنا، حسین بختیاری افزود: مردم اراک در ایام نوروز و اجرای طرح‌های مختلف در فاصله‌گذاری اجتماعی در راستای مقابله با ویروس کرونا، مشارکت و همراهی خوبی داشتند اما در روزهای اخیر خیابان‌های این شهر پر از ازدحام شده است و بیشتر مردم به توصیه‌ها  توجه نمی‌کنند.

وی بیان کرد: تلاش‌های زیادی از سوی مسئولان و کادر درمانی برای مدیریت بیماری کرونا در شهرستان اراک انجام شده و نیاز است مردم همچنان خطر این بیماری را جدی بگیرند و فقط برای موارد ضروری از خانه خارج شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بختیاری گفت: مردم در صورت نیاز به خروج از منزل باید پروتکل‌های بهداشتی را رعایت و به فاصله‌گذاری اجتماعی توجه کنند و در مکان‌های پر ازدحام از ماسک استفاده کنند.

فرماندار اراک افزود: خانواده‌ها، یک برنامه‌ریزی دقیق برای خروج از منازل خود در مواقع ضروری داشته باشند تا مجبور نشوند هر روز به خارج از خانه بروند و این تصور را نداشته باشند که این بیماری تمام شده است.

فرماندار اراک اظهار کرد: برخی اصناف کم ریسک فعالیت خود را بر اساس مصوبه قرارگاه پدافند زیستی استان مرکزی آغاز کرده‌اند و نظارت بر فعالیت این صنف‌ها با جدیت ادامه دارد.

بختیاری اظهار کرد: ۹۰ درصد صنوف شهرستان اراک از زمان شیوع ویروس کرونا در این منطقه تاکنون همکاری خوبی داشته‌اند و موارد مورد نیاز را رعایت کرده‌اند.

بختیاری عنوان کرد: مشکلات کسبه و صنوف نیز درک می‌شود و همه تلاش‌ها برای کاهش مشکلات این قشر به کار گرفته شده است.

استان مرکزی به مرکزیت اراک، بیش از یک میلیون و ۴۰۰ هزار نفر جمعیت دارد و تا کنون یک‌هزار و ۴۲۳ نفر در این استان به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند که یک‌هزار و ۲۲ نفر از این افراد بهبود یافته و ۱۳۸ نفر نیز جان خود را از دست داده‌اند.

کد خبر 500652 برچسب‌ها بهداشت عمومی استان مرکزی كرونا در ايران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: بهداشت عمومی استان مرکزی كرونا در ايران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۸۱۱۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | ترس مردم لندن از جولان اسب‌های زخمی در خیابان‌های کاخ باکینهام

گفته شده دست کم یکی از نظامیان زخمی شده است. برخی از اسب‌ها نیز در برخورد شدید با خودروها زخمی شدند از جمله یک اسب در پی برخورد شدید با یک دستگاه اتوبوس دو طبقه که منجر به خرد شدن شیشه این اتوبوس شد به شدت زخمی و خون آلود شد و به تعدادی از خودروهای دیگر نیز در مسیر حرکت شان خسارت وارد کردند. خیابان‌های اطراف کاخ باکینگهام موقتا بسته شده اند و نیروهای ارتش و پلیس در تلاش اند مهار این اسب‌ها را به دست گیرند. هنوز آماری از دیگر زخمی‌های احتمالی این واقعه و نیز میزان خسارات وارده گزارشی منتشر نشده است. منبع: فرارو
265 215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899247

دیگر خبرها

  • وجود ۳۰ محصول صادرات محور در چهارمحال و بختیاری
  • میانه ظرفیت ایجاد و احداث کتابخانه مرکزی را دارد
  • ۱۲۰ روستای سردشت دارای تنش آبی هستند
  • مصوبات کارگروه توسعه بر زمین مانده است
  • حضور میراث‌فرهنگی چهارمحال و بختیاری در نمایشگاه اکسپو
  • حضور چهارمحال و بختیاری در نمایشگاه ایران اکسپو
  • شدت باران در استان یزد و آبگرفتگی معابر شهر یزد+عکس
  • ببینید | ترس مردم لندن از جولان اسب‌های زخمی در خیابان‌های کاخ باکینهام
  • ضرورت استقرار و استقلال تمام ادارات در خلیل‌آباد بعد از ۲۰ سال
  • افتتاح نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در کوهبنان