Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-30@21:36:15 GMT

مهلت مجدد ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد پزشکی آغاز شد

تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۸۱۲۱۰

مهلت مجدد ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد پزشکی آغاز شد

مهلت مجدد در ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد رشته‌های علوم پزشکی از امروز، دوشنبه ۲۵ فروردین آغاز شد.

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری فارس، مهلت مجدد ثبت‌نام آزمون کارشناسی ارشد گروه پزشکی از امروز، دوشنبه ۲۵ فروردین آغاز شده و تا ۲۷ این ماه ادامه دارد، داوطلبان در زمان تعیین شده می‌توانند نسبت به ثبت‌نام و یا ویرایش اطلاعات خود اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین داوطلبانی که موفق به ثبت‌نام نشده‌اند و یا داوطلبانی که هزینه ثبت‌نام را پرداخت کرده و کد پیگیری دریافت کرده‌اند، اما به دلیل اتمام مهلت ثبت‌نام نتوانسته‌اند ثبت نام کنند و همچنین کسانی که نیاز به تصحیح و ویرایش اطلاعات و مدارک خود دارند، می‌توانند در مهلت تعیین شده (از امروز) نسبت به ثبت نام یا ویرایش اطلاعات خود اقدام کنند.

بنابر اعلام مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت، داوطلبان پیش از اقدام به ثبت‌نام در آزمون کارشناسی ارشد رشته‌های علوم پزشکی دفترچه راهنمای ثبت‌نام این آزمون که بر روی سایت این مرکز قرار داده شده است را مطالعه کنند.

آزمون کارشناسی ارشد گروه پزشکی سال ۹۹ در روز‌های ۲۶ و ۲۷ تیرماه سال ۹۹ برگزار می‌شود و طبق اعلام مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت، تاریخ برگزاری آزمون کارشناسی ارشد رشته‌های علوم پزشکی بر اساس برنامه قبلی بوده است و چنانچه دبیرخانه شورای آموزش پزشکی تخصصی تغییری در آن بدهد در اطلاعیه‌های بعدی اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: پزشکی کارشناسی ارشد سلامت وزارت بهداشت آزمون کارشناسی ارشد ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۸۱۲۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید مهلت ثبت‌نام بدون آزمون دکتری دانشگاه آزاد تا ۱۲ اردیبهشت

مهلت ثبت‌نام بدون آزمون (ویژه استعدادهای درخشان) دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی تمدید شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، مهلت ثبت نام بدون آزمون (ویژه استعدادهای درخشان) دکتری تخصصی سال ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد اسلامی تا ساعت ۲۴ روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت تمدید شد.

داوطلبان با مراجعه به سامانه ثبت نام الکترونیکی مرکز سنجش، پذیرش و فارغ التحصیلی به نشانی www.azmoon.org پس از مطالعه دفترچه راهنما و در صورت داشتن شرایط ویژه استعدادهای درخشان مقطع دکتری تخصصی ابتدا نسبت به خرید کارت اعتباری اقدام و سپس با ورود به سامانه نسبت به ثبت نام و انتخاب رشته / محل های درخواستی اقدام کنند.

داوطلبان لازم است پس از انتخاب رشته / محل، کد رهگیری و نسخه چاپی ثبت نام خود را تهیه و تا زمان اعلام نتایج نزد خود حفظ کنند.

کد خبر 749293

دیگر خبرها

  • برگزاری مجدد آزمون در این شهر
  • برگزاری کنکور برای داوطلبان سیل‌زده ۲۱ اردیبهشت ماه
  • کنکور در این شهر دوباره برگزار می‌شود
  • افزایش رشته‌های کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد شهرکرد
  • تمدید مهلت ثبت‌نام بدون آزمون دکتری دانشگاه آزاد تا ۱۲ اردیبهشت
  • تمدید مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری تا 12 اردیبهشت 1403
  • مهلت انتخاب رشته در آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ برای بار سوم تمدید شد
  • تمدید مهلت ثبت‌ نام در آزمون استخدامی معلمان ویژه بشاگرد و جزایر هرمزگان
  • اصلاحات دفترچه راهنمای آزمون استخدامی فرزندان شهدا و جانبازان
  • تمدید دوباره مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری ۱۴۰۳