Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان از مثبت اعلام شدن نمونه تست کرونای یک هزار و ۱۰ بیمار در شهرستان های کاشان و آران و بیدگل خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شمال استان اصفهان، سید علیرضا مروجی در گفت و گو با خبرنگاران گفت: از ابتدای شیوع بیماری کرونا در منطقه کاشان و آران و بیدگل، نمونه تست کرونای یک هزار و ۱۰ بیمار حاد تنفسی مثبت اعلام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کاشان افزود: در این مدت دو هزار و ۹۱ بیمار حاد تنفسی از بیمارستان‌ های شهید بهشتی کاشان و سید الشهدای آران و بیدگل ترخیص شده‌اند و نتیجه تست ۵۹۲  بیمار، منفی بوده است

 

مروجی تصریح کرد: هم اکنون ۱۹۶ بیمار حاد تنفسی کرونا هم در این دو بیمارستان بستری و تحت درمان هستند.

 

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کاشان با بیان اینکه کاهش بستری بیماران حاد تنفسی در  بیمارستان های شهید بهشتی کاشان و سیدالشهدا (ع) آران و بیدگل به منزله مهار و کنترل ویروس کرونا نیست، افزود: در صورت عدم توجه شهروندان به نکات بهداشتی و خودمراقبتی شیوع گسترده این بیماری را شاهد خواهیم بود.

 

مروجی در ادامه ابراز امیدواری کرد: شهروندان با رعایت اصول بهداشتی و عدم حضور غیرضروری در سطح شهر به قطع زنجیره انتقال و شکست کرونا کمک کنند./

پایان پیام/513

منبع: شبستان

کلیدواژه: تست کرونا سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کاشان ویروس کرونا کرونا اصفهان آران و بیدگل حاد تنفسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۸۱۵۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علت فوت پزشک متخصص در استان فارس چه بود؟

یک منبع آگاه در دانشگاه علوم پزشکی شیراز اظهار کرد: علت فوت پزشک متخصص پوست و مو و عضو هئیت علمی دانشگاه علوم پزشکی در دست بررسی است و شایعات در فضای مجازی صحت ندارد.

او ادامه داد: دکتر فرزانه اکبری پزشک متخصص پوست و مو و عضو هئیت علمی دانشگاه علوم پزشکی چهارم اردیبهشت در جهرم به خاک سپرده شده است و پزشکی قانونی علت فوت او را محرمانه به اطلاع خانواده اش خواهد رساند. 

او همسر دکتر فرید شهریور فوق تخصص چشم بود که هفته پیش درگذشت.

در چند روز اخیر خبرهایی مبنی بر مصرف مشروبات الکی تقلبی و مسمومیت ۲۹ پزشک در جهرم در یک میهمانی منتشر شده است که تاکنون هیچ منبع موثقی این خبر را تایید نکرده است‌. 
در این خبر آمده است که چند پزشک، کلیه خود را از دست داده اند و چند پزشک هم در کما هستند‌.

دانشگاه علوم پزشکی شیراز و جهرم بستری بودن پزشکانی تحت این عنوان را نیز تایید نکردند.

امروز هم برخی رسانه ها در فضای مجازی از دستگیری عوامل فروش مشروبات الکی تقلبی در جهرم خبر دادند که پلیس هنوز این موضوع را تایید نکرده است.

منبع: صدا و سیما

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • علت فوت پزشک متخصص در جهرم چه بود؟
  • تقدیم ۳۶۵ شهید کارگر آران و بیدگلی، مهر تأییدی بر مجاهدت جامعه کارگری شهرستان
  • مراجعه بیش از ۱۰۰۰ بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان
  • افتخار دستگاه آموزشی آران و بیدگل ۳۶ شهید معلم است
  • مراجعه بیش از یک هزار بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان
  • علت مرگ «فرزانه اکبری» در جهرم چه بود؟
  • علت فوت پزشک متخصص در استان فارس چه بود؟
  • پرداخت ۷۲۴ میلیاردی مستمری تامین اجتماعی آران و بیدگل
  • مکمل‌های پروبیوتیک شدت صرع را در کودکان کاهش می‌دهد
  • ابراز خرسندی شهروندان آران و بیدگل از بهسازی معابر شهر + فیلم