Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@12:07:26 GMT

۱۷ راه فرعی و روستایی در خراسان رضوی همچنان مسدود است

تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۸۱۶۲۹

۱۷ راه فرعی و روستایی در خراسان رضوی همچنان مسدود است

ابراهیم نصری روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: با بازگشایی دو جاده اصلی رشتخوار - تربت‌حیدریه حد فاصل ملک‌آباد و سه‌ راهی جنگل و تایباد - باخرز در حال حاضر هیچ راه اصلی در استان به دلیل سیلاب مسدود نیست.  
وی ادامه داد: جاده‌های نقاب - سه راهی رامشین و نقاب - سه راهی انداده تنها جاده‌های فرعی مسدود در خراسان رضوی هستند که در حوزه شهرستان جوین قرار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی گفت: راه روستایی دستوران - منیدر در شهرستان جغتای، مسیرهای روستایی چنار - حسین آباد - قلعه سرخ، آب قلعه، تلگرد و چهارتکاب در فریمان و جاده های دربندی - گرنی - ریشخوار، دهشت - دوآبی و مسیر کبکان - خادمانلو - امام قلی در شهرستان درگز از جمله راه های روستایی مسدود در استان هستند.
نصری افزود: مسیر روستایی عبدل آباد - همایی در نیشابور، جاده روستایی آبروان به صفی آباد شهرستان اسفراین در حوزه شهرستان خوشاب، راه های عمارت - دیزادیز، امام وردی خان - یادگار و دوغایی در شهرستان قوچان،  چهارده - رزاق در خواف و راه روستایی منج - دشتاب در حوزه شهرستان باخرز نیز به دلیل وقوع سیلاب و بارش‌های شدید همچنان مسدود هستند.
بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی خراسان رضوی بارش‌ها که از روز شنبه در استان آغاز شده به صورت پر حجم تا فردا سه‌شنبه ادامه دارد و در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه نیز به صورت پراکنده تداوم خواهد داشت.

خراسان رضوی ۲۰ هزار و ۵۷۵ کیلومتر راه دارد که ۶ هزار و ۴۲۲ کیلومتر آن بین شهری و ۱۴ هزار و ۱۵۲ کیلومتر آن راه روستایی است.

برچسب‌ها سازمان هواشناسی كشور بارش باران اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی سیل

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان هواشناسی كشور بارش باران سیل سازمان هواشناسی كشور بارش باران سیل خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۸۱۶۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌ها در خراسان جنوبی باز شده، اما همچنان ناایمن هستند

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی گفت: تمام محورهای مواصلاتی استان باز شده‌اند، اما همچنان ناایمن هستند، زیرا شانه‌ها شسته شده و در برخی محورها زیر آسفالت جاده‌ها خالی شده است. - اخبار استانها -

به گزارش  خبرگزاری تسنیم از بیرجند؛ محمدعلی آخوندی امروز جمعه 7 اردیبهشت گفت: اداره کل هواشناسی خراسان جنوبی درباره ادامه فعالیت توده هوای ناپایدار جوی در خراسان جنوبی از روز پنجشنبه تا پایان امروز جمعه 7 اردیبهشت هشدار سطح نارنجی صادر کرده، اما این هشدار بیشتر جنبه احتیاطی دارد و در ادامه روند بارندگی‌های روز گذشته است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری با اشاره به بارش های پراکنده‌ در شهرستان‌های خوسف، طبس، نهبندان و سربیشه، افزود: بارندگی‌های شدیدی هم به صورت موردی و در مناطق کوهستانی خواهیم داشت.

وی گفت: در حال حاضر هیچ محور مواصلاتی مسدودی به دلیل سیلاب های روز گذشته نداریم، اما این محورها همچنان ناایمن هستند، زیرا شانه ها شسته شده و در برخی محورها زیر آسفالت جاده ها خالی شده است.

خسارت کامل به 20 قنات در زیرکوه

آخوندی با اشاره به خسارت سیلاب روز گذشته در خراسان جنوبی، افزود: تیم برآورد خسارت ها ورود جدی به آسیب های زیرکوه داشته اند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری  خراسان جنوبی  گفت: در شهرستان زیرکوه خسارت کامل به 20 قنات گزارش شده است.

وی از تلف شدن 300 راس دام در سیلاب روز گذشته شهرستان زیرکوه هم خبر داد و افزود: چندین خانه و آغل و قدیمی تخریب شده است، اما این آمار دقیق نیست و باید سیلاب فروکش کند تا تیم های برآورد خسارت، گزارش دقیقی داشته باشند.

خوسف هم خسارت‌های زیادی دیده است

آخوندی در ادامه از خسارت سیلاب به محورهای مواصلاتی، پل ها و آبنماهای شهرستان خوسف هم خبر داد.

انتهای پیام/250

دیگر خبرها

  • راه یافتگان جشنواره پرده‌خوانی و نقالی رضوی معرفی شدند
  • ایمن‌سازی ۷۰ کیلومتر از راه‌های روستایی در برابر سرقت کابل
  • محور یزد - دربید همچنان مسدود است/تخریب ۳ کیلومتر در بارندگی ها
  • ۴۲ راه روستایی و یک راه فرعی در بلوچستان همچنان بسته است
  • بازگشایی جاده‌های سیلابی ۶ روستا در خراسان رضوی
  • زیرسازی ۸۶ کیلومتر راه روستایی در استان اصفهان انجام شد
  • خسارت بارش تگرگ به ۲ روستای ششتمد خراسان رضوی
  • راه‌ها در خراسان جنوبی باز شده، اما همچنان ناایمن هستند
  • فیلم | جاده شهداد - نهبندان مسدود است
  • مسیرهای خراسان جنوبی مسدود نیست