Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: در سال ۱۳۹۸، دو هزار و ۵۴۷ طرح با سرمایه‌گذاری ۱۱۶ هزار و ۱۷۵ میلیارد ریال و اشتغالزایی برای بیش از ۴۰ هزار نفر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی کشور به بهره‌برداری رسیده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از شاتا، «محسن صالحی‌نیا» گفت: در سال ۱۳۹۸، دو هزار و 547 طرح با سرمایه‌گذاری ۱۱۶ هزار و ۱۷۵ میلیارد ریال و اشتغالزایی برای بیش از ۴۰ هزار نفر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی کشور به بهره‌برداری رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خوشبختانه علی‌رغم تشدید تحریم‌ها و شرایط خاص کشور در طول سال گذشته، در همه شاخص‌های سرمایه‌گذاری، اشتغال و تعداد طرح‌های مورد بهره‌برداری در شهرک‌ها و نواحی صنعتی کشور با رشد مناسبی مواجه بوده‌ایم.

 

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت اضافه کرد: در سال رونق تولید برای تأمین زیرساخت‌های شهرک‌ها و نواحی صنعتی کشور اقدامات عدیده‌ای انجام شد که از آن جمله می‌توان به تأمین ۳۳۷ مگاوات برق برای ۶ شهرک و ناحیه صنعتی، گازرسانی به 15 شهرک و ناحیه صنعتی، تأمین تلفن ثابت برای 11 شهرک و ناحیه صنعتی، تأمین زیرساخت فیبر نوری برای ۱۸ شهرک و ناحیه صنعتی، بهره‌برداری از ۱۲ مدول تصفیه‌خانه فاضلاب، اجرا و بهره‌برداری از 5 سامانه استفاده مجدد از پساب فاضلاب و احیاء ۲۳۰ لیتر بر ثانیه از منابع آبی موجود و تأمین ۳۱۷ لیتر بر ثانیه آب برای شهرک‌ها و نواحی صنعتی کشور اشاره نمود.

 

رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران ادامه داد: در سال گذشته همچنین به 8 شهرک و ناحیه صنعتی جدید آب رسانی و به میزان ۹۵۰ هکتار اراضی جدید نیز در شهرک‌ها و نواحی صنعتی تأمین شده است.

 

صالحی‌نیا عنوان کرد: در سال رونق تولید، طراحی و عملیات اجرایی احداث مراکز خدمات فنآوری و کسب و کار در 6 استان اردبیل، زنجان، گیلان، سمنان، سیستان و بلوچستان و قم از پیشرفت خوبی برخوردار بوده، به‌طوری که در دو استان تکمیل و آماده بهره‌برداری می‌باشد.

 

وی همچنین از مراحل مختلف طراحی، اجرا و تکمیل ۷ شهرک فنآوری در استان‌های خراسان رضوی، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، فارس، اصفهان، همدان و تهران در سال گذشته خبر داد.

 

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت از ایجاد 162 هکتار فضای سبز، بیش از 220 هزار اصله درختکاری، 3.6 هکتار گل کاری و چمن کاری و 273 کیلومتر آبیاری قطره‌ای به‌عنوان بخشی از اقدامات زیست محیطی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران در سال گذشته یاد کرد./

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: شرکت شهرک های صنعتی شهرک های صنعتی شهرک ها و نواحی صنعتی کشور شهرک و ناحیه صنعتی سرمایه گذاری بهره برداری سال گذشته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۸۱۷۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از مدار بهره برداری خارج شدن چشمه کاوات به علت طغیان


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه، روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه اعلام کرد: به علت طغیان چشمه کاوات و بالا رفتن کدورت آب این چشمه که یکی از منابع اصلی تأمین آب شهر جوانرود و روستا‌های مسیر روانسر است، این چشمه تا اطلاع ثانوی از مدار بهره برداری خارج شده است
به همین منظور تأمین آب شهر جوانرود و روستا‌های مسیر روانسر از سایر منابع شامل: چاه‌های مناطق بله زین، سردم و همچنین به مدار آوردن چاه شماره ۱ تم تم صورت می‌پذیرد؛ لذا با توجه به محدود بودن ظرفیت تأمین منابع مذکور احتمال افت فشار و کمبود آب وجود دارد.
در این اطلاعیه از شهروندان خواسته شده در مصرف آب صرفه جویی کرده و از مصارف غیر ضروری اجتناب کنند.

دیگر خبرها

  • احیا ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل
  • از مدار بهره برداری خارج شدن چشمه کاوات به علت طغیان
  • تأمین برق، چالش جدی شهرک‌های صنعتی
  • ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل احیا شد
  • بهره برداری از ۱۰۰ واحد صنعتی و تولیدی در گلستان تا پایان سال
  • احیای ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل
  • بهره برداری از یکصد واحد صنعتی و تولیدی در گلستان تا پایان سال
  • بهره‌برداری از پروژه فروسیلیس منگنز ازنا در چند ماه آینده
  • نخستین پروانه بهره‌برداری شهرک دولتی صادر شد
  • نخستین پروانه بهره‌ برداری شهرک دولتی صادر شد