Web Analytics Made Easy - Statcounter

موسسه کنفوسیوس یک سازمان آموزشی عمومی است که تحت نظر وزارت آموزش و پرورش جمهوری خلق چین قرار دارد، این موسسه با هدف ترویج زبان و فرهنگ چینی، حمایت از تدریس محلی چینی ها در سطح بین المللی و تسهیل مبادلات فرهنگی فعایت می‌کند. 

سایر فعالیت های پژوهشی و آموزشی موسسه علاوه بر آموزش زبان چینی، برخی بورسیه های تحصیلی و فعالیت های پژوهشی دیگر مربوط به دانشجویان و پژوهشگران را نیز ارائه می کند که در ذیل اشاره می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فلوشیپ مشترک پژوهشی دکتری

هدف از آن حمایت از دانشجویان دکتری ثبت نام شده در دانشگاه های خارجی برای تحصیل، تحقیق و نوشتن پایان نامه های دکتری خود در چین است. مدت زمان این فلوشیپ از شش ماه تا دو سال برای شهروندان خارجی است و نمره HSK سطح ۳ لازم است، اولویت به متقاضیانی که سطح مهارت بالاتری در زبان چینی دارند در همان شرایط داده می شود. متقاضیانی که هم اکنون در بورسیه دولت چین شرکت می کنند واجد شرایط درخواست این برنامه نیستند.

فلوشیپ مدرک دکتری در چین

از دانشجویان خارجی برای پیگیری مقطع دکتری تمام وقت در رشته های علوم انسانی و اجتماعی در دانشگاه های چین حمایت می کند. برای شرکت نمره آزمون HSK سطح ۵ مورد نیاز است، و اولویت ب متقاضیانی که سسطح مهارت بالاری در زبان چینی دارند در همان شرایطط داده می شود.

فلوشیپ رهبران جوان

از جوانان برجسته ای که حداقل مدرک لیسانس دریافت کرده اند و از موقعیت خاصی در زمینه سیاست، اقتصاد، دارایی، حقوق، آموزش، فرهنگ، هنر و رسانه باشند، برای بازدید از چین حمایت  می کند. همچنین این فلوشیپ از کارشناسان ارشد یا فارغ التحصیلان دارای جایگاه در انجمن های دانشجویان در دانشگاه های خارجی برای بازدید از چین پشتیبانی می کند. مدت زمان بازدید از ۲ هفته تا ۶ ماه است.

کمک هزینه چاپ و انتشار

این کمک هزینه نشر، از محققان خارجی برای انتشار یا ترجمه مونوگرافی های مربوطه، پایان نامه های دکتری یا تاسیس مجلات علمی مربوط به سینولوژی و یا مطالعات چین پشتیبانی می کند. متقاضی باید شهروند غیر چینی باشد و موارد چاپی در کشورها و مناطق دیگری به جز چین منتشر شود. این کمک هزینه شامل هزینه های ویرایش، ترجمه، انتشار وتبلیغغات می شود. هزینه های دقیق طبق برنامه تایید می شود.               

برچسب‌ها دانشگاه علامه طباطبایی چین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دانشگاه علامه طباطبایی چین دانشگاه علامه طباطبایی چین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۸۱۷۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترویج اهدای عضو نیازمند فرهنگ سازی بیشتر است

رئیس کمیته سلامت شورای اسلامی شهر تهران، در کمیته ترویج فرهنگ اهدای عضو گفت: سلامت یک اصل و مسئله مهم در زندگی بشریت است که بی توجهی به آن، عواقب جبران ناپذیری برای فرد و جامعه دارد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سوده نجفی، رئیس کمیته سلامت شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه اهدای عضو یکی از مواردی است که در حوزه سلامت تعریف می‌شود ادامه داد: بر اساس آمار‌های موجود بیش از ۸ هزار فرد سالانه دچار مرگ مغزی خاکسپاری می‌شود که از این تعداد آمار اهدا کننده عضو مطلوب نیست و باید فرهنگ سازی بیشتر و بهتری صورت گیرد.


عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران افزود: یکی از راه‌های فرهنگ سازی در خصوص هر موضوعی فرهنگ سازی از سنین کودکی است که در این زمینه نهاد‌های آموزشی همچون وزارت آموزش و پرورش و بخش‌های تبلیغی مثل صداوسیما می‌توانند کمک قابل توجه‌ای داشته باشند. وزارت آموزش و پرورش می‌تواند موضوع اهدای عضو را در سرفصل‌های آموزشی خود قرار دهد.


نجفی گفت: دریافت کارت اهدای عضو یکی از راه‌های عضویت در این امر که سبب ادامه زندگی به افراد دیگر می‌شود است، اما با توجه به شرع مقدس برای اهدای عضو رضایت، ولی دم نیاز است لذا انجمن اهدای عضو نباید به صرف داشتن کارت عضویت اکتفا کند بلکه باید این مسئله را در خانواده‌ها نیز ترویج کند.

دیگر خبرها

  • ربات هوشمند خودروسازی چینی چری رونمایی شد
  • ترویج اهدای عضو نیازمند فرهنگ سازی بیشتر است
  • مشارکت در ترویج فرهنگ مدیریت مصرف آب
  • محافل فضولی‌خوانی در اردبیل برگزار شود
  • ورزش باستانی ترویج فرهنگ پهلوانی و جوانمردی
  • اسم گذاری ۱۷ شوال به عنوان روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای
  • دفترچه سوالات هنر و زبان‌های خارجی نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ منتشر شد + لینک سایت sanjesh.org
  • دفترچه سوالات هنر و زبان‌های خارجی نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ منتشر شد
  • بانکداران خارجی در راه عربستان | کاکائو چه چالشی برای دنیا ایجاد کرد؟
  • فلسفه چینی: سفری به ژرفای اندیشه شرقی