Web Analytics Made Easy - Statcounter

طبرسا از اجرای طرح «نان مهربانی» در ۱۰۰ نقطه شهرستان گرگان از سوی کانون فرهنگی هنری مسجد جامع گلشن خبر داد و گفت: این طرح به همت نماینده ولی فقیه در گلستان و خیرین در ماه مبارک رمضان اجرا می شود.

«جواد طبرسا» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: کانون فرهنگی هنری مسجد جامع گلشن گرگان در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه «چه خوب است که یک رزمایش گسترده‌ای در کشور به وجود بیاید برای مواسات و همدلی و کمک مؤمنانه به نیازمندان و فقرا که این اگر اتّفاق بیفتد، خاطره‌ خوشی را از امسال، در ذهنها خواهد گذاشت» و نیز طبق بیانات آیت الله نورمفیدی نماینده ولی فقیه در گلستان مبنی بر «پویش استانی احسان در گلستان» طرح «نان مهربانی» را در ۱۰۰ نقطه شهرستان گرگان اجرا می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر کانون فرهنگی هنری مسجد جامع گلشن گرگان با بیان اینکه کانون گلشن به منظور حمایت از نیازمندان بسته های حمایتی و بهداشتی را تهیه و بین نیازمندان شهر و روستای گرگان توزیع می کند، افزود: این اقلام و بسته های حمایتی شامل؛ برنج، روغن، مرغ، دستمال کاغذی، مواد شوینده، حبوبات، رب، ماکارونی و غیره و پک بهداشتی شامل؛ ماسک، مواد بهداشتی و ضد عفونی است.

 

وی از اجرای طرح «نان مهربانی» در آستانه ماه مبارک رمضان از سوی این کانون خبر داد و اظهارداشت: این طرح در یکصد نقطه شهری و روستایی شهرستان گرگان اجرا می شود.

 

طبرسا خاطرنشان کرد: در ایام ماه مبارک رمضان، نان صلواتی هر روز در بین نیازمندان توزیع خواهد شد.

 

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته کانون در پیشگیری از ویروس کرونا، گفت: به منظور حمایت از نیازمندان، دو هزار بسته پک بهداشتی به همت آیت الله نورمفیدی، نماینده ولی فقیه در گلستان و امام جمعه گرگان و خیرین از سوی کانون فرهنگی هنری مسجد جامع  گلشن گرگان تهیه و بین مردم توزیع می شود.

 

پایان پیام/83

منبع: شبستان

کلیدواژه: توزیع بسته حمایتی کانون گلشن گرگان کانون فرهنگی هنری مسجد جامع شهرستان گرگان نان مهربانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۸۱۹۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه‌های فرهنگی،هنری اوقات فراغت در مساجد اردبیل گسترش می‌یابد

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی آمون عصر سه‌شنبه در جلسه کارگروه تخصصی غنی سازی اوقات فراغت کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل با تاکید بر ضرورت برنامه ریزی مناسب برای نوجوانان و جوانان در ایام تابستان، اظهار کرد: جریان‌سازی، پشتیبانی و نظام‌مند کردن فعالیت‌های تابستانی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل در این کارگروه مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه برنامه‌ریزی خلاقانه و طرح ایده‌های جدید برای اوقات فراغت موجب بهره‌مندی هر چه بیشتر نوجوانان و جوانان از برنامه‌های تابستانی خواهد شد، گفت: مساجد می‌توانند نقش مهمی در بحث عدالت فرهنگی و گسترش برنامه‌های فرهنگی، هنری و تربیتی اوقات فراغت در محلات داشته باشند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل بیان کرد: فضای معنوی مساجد می‌تواند تاثیر عمیقی در گسترش برنامه‌های فرهنگی و تربیتی در بین جوانان و نوجوانان داشته باشد.

آمون به شبکه عظیم کانون‌های فرهنگی هنری مساجد نیز اشاره کرد و ادامه داد: امروز بیش از ۶۵۰ کانون فرهنگی هنری در سطح استان اردبیل می‌توانند به عنوان پاتوق فرهنگی و تربیتی نوجوانان و جوانان نقش مهمی در اجرای برنامه های تابستانی و غنی سازی اوقات فراغت آن‌ها داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: توسعه تعاملات و بهره‌مندی از ظرفیت‌های دستگاه‌های فرهنگی و اجرایی برای هر چه باشکوه تر برگزار شدن طرح «مسجد، کانون نشاط» لازم و ضروری است.

کد خبر 6093446

دیگر خبرها

  • پوستر طرح تربیتی «هزار مشعل» رونمایی شد
  • افزایش ۱۷ درصدی توزیع کود کشاورزی در آذربایجان غربی
  • توزیع ۳۱۳ بسته معیشتی در طرح «قرار دوازدهم» رودسر
  • شناسایی و توقیف یک زنجیره توزیع تخم مرغ غیربهداشتی در مازندران
  • تئاتر شبستان فرصت کشف استعدادهای هنری را ایجاد کرده است
  • برگزاری مراسم سالگرد شهادت استاد مطهری در مسجد جامع نارمک
  • ساخت ۸۵۰۰ واحد مسکن در شهرستان‌های سراوان و گلشن
  • برنامه‌های فرهنگی و هنری اوقات فراغت مساجد اردبیل گسترش می‌یابد
  • برنامه‌های فرهنگی،هنری اوقات فراغت در مساجد اردبیل گسترش می‌یابد
  • تامین زمین برای ساخت هشت هزار و ۵۰۰ واحد طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان های سراوان و گلشن