Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، حجت‌الاسلام محمد قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در پاسخ به مطالبه ۳۰۰ تشکل طلبگی و دانشجویی برای ایجاد قرارگاه مقابله با جنگ نرم کرونایی در نامه‌ای، تشکیل هسته‌های تخصصی و وحدت فرماندهی را آرایش جدید این سازمان برشمرد.

در بخش ابتدایی این نامه آمده است: با مطالعهٔ چندباره نامه برآمده از دردمندی و مسؤلیت‌شناسی و حاکی از دغدغه‌های قدسی الهی و انقلابی شما خطاب به بنده کم‌ترین و مضامین آن که به جانم نشست خداوند را شکر گفتم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

غیر از همراهی صددرصد با این رویکردتان که فهم ما از مسائل عالم و به طور خاص، از پدیدهٔ امروزی عالم «کرونا» نباید در چارچوب جهان‌بینی‌های معوج مادی صورت گیرد، بلکه تمام رخداد‌های ریز و درشت دیگر، این حادثه را نیز باید در دستگاه معرفتی الهی خویش تحلیل کرد، قاعدتاً چاره‌اندیشی، موضع‌گیری و طراحی و عملکرد ما در قبال مسائل پیچیده را نیز باید بر این اساس تنظیم کنیم. بزرگ‌ترین شاهد بر صحت این تحلیل، ترور ناجوانمردانه و شهادت مظلومانه سردار دل‌ها به دست أشقی الأشقیای عصر حاضر و قیامتی است که توده ده‌ها میلیونی ملت صبار شکور ایران، در پی آن برپا کرد؛ حوادثی که نشان داد دستان سران استکبار جهانی در مواجهه با این شجره طیبه، خالی‌تر از هر زمان دیگری است.
در بخش دیگری از این نامه آمده است: شیطان اکبر با همه ضعف و افولش، هنوز از غلبه بر ما مأیوس نشده است و تا قوی شدن ما در همهٔ ابعاد، جنگ با تمام وجود ادامه دارد. از همین روست که کرونا برای ایران، صرفاً یک بیماری همه‌گیر نیست؛ بلکه به میدان کم‌سابقه‌ای برای تاخت‌وتاز گسترده به ریشه‌دارترین سرمایه‌ها و باور‌های دینی و انقلابی تبدیل شده است تا شاید از این رهگذار، ارادهٔ پولادین آحاد ملت ترک بردارد و راه برای پیش‌روی دوبارهٔ بدخواهان نیمه‌جان باز شود. همچنان که به درستی اشاره کرده بودید، یکی از مهمترین عواملی که سبب شده در این مقطع، کورسوی امیدی در دل دشمنان روشن شود، این است که در میدان رزم تبلیغی و رسانه‌ای، متأسفانه هنوز نتوانسته‌ایم به ترازی متناسب با گام دوم انقلاب نائل شویم.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در این نامه عنوان کرد: نیروی مردمی، اما «سازمان رزم» می‌خواهد؛ سازمان رزمی که یک سازمان جدید ذیل نظم بروکراتیک رسمی حاکمیتی نیست؛ بلکه بر اساس روح بیانیهٔ گام دوم، همان ظرفیت «جوانان مؤمن انقلابی» و مخصوصاً عناصر تشکل‌یافتهٔ آنان است که به‌عنوان «حلقه‌های میانی» از خود مردم، می‌تواند موتور محرک آن نیرو و ارادهٔ مردمی باشد و به آن تعین بخشد و آن را جهت‌دهی و سازماندهی کند. این، همان حقیقت «بسیج دانشجو و طلبه» است که امام راحل در آخرین ماه‌های حیات خویش، برای تبیین حقایق اسلام ناب و راه‌بری هسته‌های مقاومت در سراسر جهان فرمان تشکیل آن را صادر کردند.

در بخش دیگری از این نامه بیان شده است: آمادگی و جدیت برای ایفای نقش و تدارک دو بخش اول، با دعوت از شما عزیزان چه به‌عنوان حامی و پشتیبان، چه از منظر وظایف ذاتی سازمان که در مطالبهٔ شما به حق مطرح شده، با حضور و جدیت شما تکمیل خواهد شد. قطعاً شرط مهم تغییر این صحنه بر روی زمین، البته در عرض چند قرارگاه مهم ملی دیگر، به میدان آوردن یک قرارگاه حقیقی وسیع دانشجویی-طلبگی توسط خودتان و با حمایت حاکمیت است. بنده به بنیادِ نهضت، بنیاد تبلیغ نوین، مرکز رسانه‌ای و معاونت فرهنگی سازمان، دستوراتی در راستای کمک مؤثر به تحقق این امر مهم صادر کرده‌ام.

در بخش پایانی این نامه آمده است: برای هر آنچه در بسترسازی و پیشبرد این امر لازم است، اعلام آمادگی می‌کنم و بی‌صبرانه مشتاق گفتگوی با شما برای حرکت عملی در جهت شکل‌گیری چنین قرارگاهی هستم. ان‌شاالله به دعای خیر حضرت، ولی عصر (ارواحنافداه) که در ایام میلاد متبرک و معطرشان نفس تازه می‌کنیم گذر از این برهه را نیز تبدیل به پله‌ای برای صعود به قلل رفیع‌تر قیام لله و تسریع در ظهور ذخیرهٔ امم (عجل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف) خواهیم کرد.

انتهای پیام/

300 / 320 سازمان تبلیغات اسلامی حجت‌الاسلام محمد قمی جنگ نرم کرونایی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: سازمان تبلیغات اسلامی حجت الاسلام محمد قمی سازمان تبلیغات اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۸۱۹۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل کمیسیون تخصصی شرط اجرای سند ملی امنیت تغذیه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، محمد اسماعیل مطلق، در اولین نشست هماهنگی رؤسای دبیرخانه‌های سلامت دستگاه‌های اجرایی عضو شورای عالی سلامت و امنیت غذایی، گفت: برای اجرایی شدن سند ملی دانش بنیان امنیت غذا و تغذیه، تشکیل کمیسیون‌های تخصصی در محور‌های مختلف لازم است .

وی افزود : تأمین و تولید پایدار غذا، دسترسی اقتصادی، توجه به سلامت و ایمنی غذا و فرهنگ‌سازی برای تغذیه سالم، از جمله این محورهاست .رئیس دبیرخانه شورای عالی سلامت و امنیت غذایی گفت : تأمین سلامت و امنیت غذایی مردم مستلزم توجه به همه ابعاد آن است و همه دستگاه‌های اجرایی عضو شورای عالی باید اولویت‌های برنامه‌ای خود و چالش‌های اجرایی را در سال جاری برای گزارش به رئیس جمهور، به دبیرخانه ارسال کنند.

دیگر خبرها

  • آمادگی مجموعه مدارس صدرا در اجرای کامل سند تحول آموزش و پرورش
  • کلنگ احداث درمانگاه تخصصی در مهرگان به زمین خواهد خورد
  • تشکر وزیر دفاع از مجلس برای مصوبه تشکیل سازمان سپند
  • فرمانده کل ارتش: عملیات وعده صادق جلوه زیبایی از وحدت ارتش، سپاه و وزارت دفاع بود
  • وعده صادق جلوه زیبایی از وحدت ارتش، سپاه و وزارت دفاع بود
  • فرمانده کل ارتش: وعده صادق جلوه زیبایی از وحدت ارتش، سپاه و وزارت دفاع بود
  • تشکیل کمیسیون تخصصی شرط اجرای سند ملی امنیت تغذیه
  • کارگروه تخصصی روابط بانکی ایران و آفریقا تشکیل شد
  • برگزاری نخستین نشست کارگروه‌های کارشناسی کانون پرورش فکری
  • رقابت ۱۶۱۸ حافظ خراسانی در آزمون سراسری اعطای مدرک تخصصی