Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-02@22:51:37 GMT

البرزی ها مشاوره های کرونا را از ۴۰۳۰ جویا شوند

تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۸۲۰۶۱

البرزی ها مشاوره های کرونا را از ۴۰۳۰ جویا شوند

رییس مرکز مدیریت فوریت های پزشکی استان البرز از مردم خواست هرگونه مشاوره درخصوص پیشگیری از کرونا را با شماره تلفن ۴۰۳۰ این استان درمیان بگذارند.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، مهرداد بابایی گفت: سامانه ارتباطی ۴۰۳۰ برای پاسخگویی به سووالات مردم درخصوص کرونا و راه های پیشگیری از این بیماری اختصاص یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان اینکه در سومین هفته فروردین ماه جاری ۱۴ هزار تماس تلفنی مردم با ۱۱۵ اورژانس برقرار شد، گفت: این تعداد تماس تلفنی ۲ برابر مدت مشابه سال قبل بود که بخش عمده تماس های تلفنی امسال موضوع کرونا و نگرانی های مردم دراین خصوص تشکیل می دهد.

بابایی افزود: از  ۱۶ لغایت ۲۲ فروردین ماه کارشناسان پرستاری واحد ارتباطات و تریاژ تلفنی مرکز اورژانس ۱۱۵ البرز به بیش از ۱۴هزار تماس تلفنی پاسخگو بودند که این رقم در مدت مشابه  سال ۹۸ حدود هشت هزارو ۶۲۰ مورد بود.

 هفته گذشته  کارشناسان فوریت های پزشکی اورژانس البرز  سه هزار و چهل و پنج ماموریت انجام دادند که ۱۵۸ مورد امداد رسانی به حوادث ترافیکی و ۲ هزار و ۶۴۵  ماموریت نیز به منظور درمان و انتقال بیماران و مصدومان حوادث غیر ترافیکی صورت گرفت.

طی این مدت بیش از ۲ هزار و ۳۵۰  نفر از خدمات پیش بیمارستانی اورژانس البرز برخوردار شده و تعداد بیماران اعزامی به مراکز درمانی توسط آمبولانس های اورژانس ۱۱۵ البرز یک هزارو۵۸۰ نفر بود که از این تعداد ۷۰۴  نیز از خدمات درمان سرپایی برخوردار شدند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اورژانس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۸۲۰۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گوگل ایموجی صوتی را به تماس‌ها می‌افزاید

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از گیزموچاینا، گوگل فون یک آپدیت عجیب دریافت می کند که ممکن است برای بسیاری از کاربران تعجب برانگیز باشد. یک نسخه بتا از اپ نشان می دهد این شرکت تصمیم دارد ایموجی های صوتی را بیفزاید که در حقیقت جلوه های صوتی است که کاربران می توانند هنگام تماس تلفنی پخش کنند.

این ایموجی های صوتی در ۶ دسته مختلف دست زدن، خندیدن، گریه کردن، سروصدای جشن گرفتن ، صدای طبل زدن وغیره ارائه می شود. کاربر هنگام تماس تلفنی می تواند یک منو یا پرچم کوچک در پایین نمایشگر مشاهده و از طریق آن به این ایموجی ها دسترسی یابد.

نمی توان ادعا کرد این ویژگی جدید کارآمد است اما به نظر می رسد کاربران آن را پسندیده اند. البته در بلند مدت می توان میزان کارآمدی این ویژگی را مشخص کرد.

یک ارتقای قابل توجه برای این ویژگی افزودن صداهایی آپلود شده توسط خودکاربران، پیام های از پیش ضبط شده و گزینه تبدیل متن به صحبت کرددن است. این امر یک تجربه جالب به نطر می رسد و احتمالا تکامل یابد. با این وجود شرکت از کاربران خواسته تا از ایموجی های صوتی به طور مکرر در تماس با دوستان و آشنایانشان استفاده نکردند.

کد خبر 6094780 شیوا سعیدی قوی اندام

دیگر خبرها

  • بیش از ۸۴ هزار تماس با مشاوره تلفنی بهزیستی مرکزی برقرار شد
  • گوگل ایموجی صوتی را به تماس‌ها می‌افزاید
  • تماس تلفنی برای بیمه شدن کلاهبرداری است
  • برقراری بیش از ۴۶ هزار تماس با اورژانس اجتماعی البرز
  • رایزنی تلفنی وزیران خارجه ایران و قطر در مورد آخرین تحولات فلسطین
  • گفت‌وگوی تلفنی وزیران خارجه ایران و قطر
  • شرایط تحصیل زندانیان البرزی مهیا شد
  • شرکت ۳۰ هزار دانش‌آموز البرزی در کنکور
  • حمایت‌ ۲ هزار و ۱۰۰ معلم نیکوکار البرزی از ایتام
  • مصاحبه پذیرفته شدگان در آزمون بهزیستی استان برگزار می شود