Web Analytics Made Easy - Statcounter

دو تیم بسکتبال شهرداری گرگان و پتروشیمی بندر امام پس از تعطیلی لیگ برتر خواهان اتمام لیگ و کسب عنوان قهرمانی و نایب قهرمانی هستند.

طرفداری- در حالی که فدراسیون بسکتبال از 8 تیم را یافته به مرحله پلی‌آف درخواست کرده تا نظر خود را در مورد لغو با ادامه لیگ برتر اعلام کنند، دو باشگاه خواهان اعلام پایان لیگ با رده بندی فعلی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش فارس، شهرداری گرگان و پتروشیمی دور مقدماتی را با قرار گرفتن در رده های اول و دوم به پایان رساندند و حالا به دنبال این هستند که فدراسیون یکی را قهرمان و دیگری را به عنوان نایب قهرمان معرفی کند!

اسدالله کبیر، مدیر فنی شهرداری گرگان و معاوی، مدیر باشگاه پتروشیمی این موضوع را اعلام کرده‌اند، اما تیم‌های دیگر مخالف این موضوع هستند و عنوان می‌کنند اگر قرار است تیمی قهرمان اعلام شود، باید با برگزاری بازی باشد.

معاوی در این خصوص گفته است:

برگزاری مسابقات در این برهه از زمان به صلاح نیست و نظر ما اتمام لیگ با همین شرایط جدول یعنی قهرمانی شهرداری گرگان و نایب قهرمانی پتروشیمی و معرفی این دو تیم برای حضور در رقابت‌های آسیایی است

اسداله کبیر، عضو کمیته فنی فدراسیون هم که تیمش در صدر جدول دور مقدماتی قرار داشته، به دنبال این است که فدراسیون براساس رده بندی، قهرمان را معرفی کند. او می‌گوید:

به نظر من فدراسیون باید با توجه به نتایجی که در دور مقدماتی رقم خورده رده بندی تیم‌ها را اعلام کند. فکر نمی‌کنم غیر از این چیز دیگری بتواند باشد

اینکه چنین تصمیمی گرفته شود، تاکنون سابقه نداشته و به نظر نمی‌رسد که منطقی و عادلانه باشد، اما امروز رامین طباطبایی، رئیس فدراسیون بسکتبال تلویحا این موضوع را تایید کرد.

او که به فدراسیون جهانی در مورد انتخاب تیم‌های آسیایی برای حضور در جام‌جهانی نوجوانان اعتراض داشت، امروز خودش در گفت‌وگویی اعلام کرد:

رده بندی تیم‌های لیگ برتری مشخص است و قهرمان در زمان مقتضی معرفی خواهد شد.

اینکه چرا فدراسیون مطبوعش می‌خواهد همانند تصمیمی که فیبا گرفته بود، را بگیرد، جای سوال دارد.

با تمام این حرف و حدیث‌ها فدراسیون روز سه شنبه در این خصوص نظر نهایی خود را اعلام خواهد کرد که باید دید چه قدر منطقی و عادلانه خواهد بود.

منبع: طرفداری

کلیدواژه: شهرداری گرگان رده بندی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۸۲۱۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی طبیعت در نخستین دیدار نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، نخستین دیدار مرحله نیمه نهایی بیست و پنجمین دوره رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال آقایان بین تیم‌های طبیعت تهران و ذوب آهن اصفهان برگزار شد. طبیعت با نتیجه ۸۴ بر ۷۴ به پیروزی رسید و سری این بازی‌ها ۱ بر صفر به نفع طبیعت شد.   جوردن استیون با ۴۱ امتیاز، ۲ ریباند، ۷ پاس گل و کارایی ۳۲ بهترین بازیکن این دیدار بود.   تیم‌های شهرداری گرگان و مهرام تهران نیز در مرحله نیمه نهایی لیگ برتر در حال رقابت هستند و سری این بازی‌ها ۲ بر صفر به سود تیم شهرداری گرگان است.

دیگر خبرها

  • دلیل باخت شهرداری گرگان به الریاضی/ مافیای بسکتبال دست ایران نیست
  • لیگ برتر بسکتبال| پیروزی طبیعت بر ذوب‌آهن در نخستین دیدار مرحله نیمه‌نهایی
  • پیروزی طبیعت در نخستین دیدار نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال
  • لیگ برتر بسکتبال، طبیعت از سد ذوب‌آهن گذشت
  • لیگ برتر بسکتبال| طبیعت از سد ذوب‌آهن گذشت
  • شکست تیم بسکتبال شهرداری گرگان در نخستین دیدار فینال سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا
  • بسکتبال سوپرلیگ غرب آسیا/ شهرداری گرگان در لبنان ناکام ماند
  • تیم بسکتبال شهرداری گرگان در اولین دیدار شکست خورد
  • سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا| شکست سنگین شهرداری گرگان در بیروت
  • باخت سنگین شهرداری در فینال سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا