Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزاش روز دوشنبه مرکز رسانه قوه قضائیه، حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی در جلسه شورای عالی قوه قضائیه افزود:  رعایت کرامت افراد در دستگاه قضایی به عنوان یکی از اولویت های سال ۹۹، صرفا یک توصیه اخلاقی نیست بلکه برای همه اجزاء دستگاه قضایی یک الزام است.

وی ادامه داد: رعایت کرامت افراد  در دستگاه قضایی تا پایان سال باید برای مردم نتیجه ملموس داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس دستگاه قضا افزود: با امر رهبر معظم انقلاب و اقدام بنیاد مستضعفان دهها هزار خانواده نیازمند زندانیان مورد حمایت معیشتی قرار می گیرند. مجرمان زندانی مجازات می شوند اما خانواده های آنها باید مشمول کمک های مومنانه قرار گیرند.

رئیسی گفت: زندان های ما امروز هم امنیت دارند هم سلامت اما وضع زندانیان در آمریکا و برخی کشورهای غربی نگران کننده است. آنها متهم به نقض حقوق انسان نسبت به مردم خود هستند.
وی با  اشاره به ضرورت توجه به رونق تولید اضافه کرد: جهش تولید نسخه شفابخش اقتصاد کشور در پساکروناست و اولین گام در جهش تولید، اراده ملی و مشارکت عمومی، به میدان آمدن ظرفیت های مردمی است آنچنان که در موضوع کرونا و تولید ملزومات بهداشتی تا امروز محقق شده است.

براساس این گزارش، رئیس قوه قضائیه و مسئولان عالی قضائی کشور در پاسخ به تدبیر رهبر معظم انقلاب مبنی بر کمک به نیازمندان و آسیب‌دیدگان از بیماری کرونا،  ۲۰ درصد از حقوق ماهانه خود را به مدت سه ماه به کمک و حمایت از نیازمندان و آسیب‌دیدگان این بیماری اختصاص دادند.

ادامه دارد...

برچسب‌ها سید ابراهیم رییسی قوه قضاییه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سید ابراهیم رییسی قوه قضاییه سید ابراهیم رییسی قوه قضاییه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۸۲۲۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه حمایت دولت رئیسی از طرح نور؛ مورد استقبال قرار گرفته

وزیر کشور در حاشیه جلسه هیات دولت گفت: «طرح نور» بر اساس تکالیف قانونی است که فراجا به عنوان مقام ضابط قوه قضائیه انجام می‌دهد البته دستگاه‌های دیگر هم مسئولیت‌هایی دارند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

به گزارش دانشجو، وحیدی افزود: همه دستگاه‌ها باید به مسئولیت خود عمل کنند و باید از ناهنجاری‌های تحمیلی جلوگیری شود. وی گفت: طرح نور تا الان مورد تشویق و استقبال مردم، نمایندگان مجلس، دستگاه‌های مرتبط و قوای سه گانه قرار گرفته است.

دیگر خبرها

  • رسیدگی مستمر به مشکلات خانواده زندانیان نیازمند بوشهر
  • موافقت با مرخصی و اشتغال به کار جمعی از زندانیان خدابنده
  • دستگاه قضا از بخش خصوصی در راستای رونق تولید حمایت می‌کند
  • اهدای هزینه سالگرد اموات، برای کمک به خانواده زندانیان نیازمند
  • سند تحول قضایی به مثابه قانون اساسی و نقشه راه دستگاه قضایی است
  • خدا را سپاسگزاریم که در جای جای نظام سخن از یاد خدا و عدالت و یاری مظلومان است/ مردم ایران اسلامی در صف اول حمایت از فلسطین بوده و هستند
  • برنامه های عملیاتی عدلیه  کرمان در سال۱۴۰۳ تشریح شد
  • تسریع در اجرای قانون جوانی جمعیت نیازمند همراهی جدی دستگاه‌هاست
  • ادامه حمایت دولت رئیسی از طرح نور؛ مورد استقبال قرار گرفته
  • مشکلات و مسائل زندان و زندانیان قابل انفکاک از دستگاه قضائی نیست