Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-27@09:34:54 GMT

حضور مردم در خیابان‌ها نگران کننده است

تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۸۲۴۵۰

حضور مردم در خیابان‌ها نگران کننده است

فرماندار اراک بر ضرورت رعایت مسائل بهداشتی و ایمنی تاکید کرد و گفت: حضور زیاد و غیرضروری مردم در خیابان‌ها و مراکز این شهرستان نگران کننده است و می‌تواند موجب شیوع بیشتر ویروس کرونا شود.

به گزارش برنا از اراک ، حسین بختیاری افزود: مردم اراک در ایام نوروز و اجرای طرح‌های مختلف در فاصله‌گذاری اجتماعی در راستای مقابله با ویروس کرونا، مشارکت و همراهی خوبی داشتند اما در روزهای اخیر خیابان‌های این شهر پر از ازدحام شده است و بیشتر مردم به توصیه‌ها  توجه نمی‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: تلاش‌های زیادی از سوی مسوولان و کادر درمانی برای مدیریت بیماری کرونا در شهرستان اراک انجام شده  و نیاز است مردم همچنان خطر این بیماری را جدی بگیرند و تنها برای موارد ضروری از خانه خارج شوند.

وی گفت: مردم در صورت نیاز به خروج از منزل باید پروتکل‌های بهداشتی را رعایت و به فاصله‌گذاری اجتماعی توجه نمایند و در مکان‌های پرازدحام از ماسک استفاده کنند.

فرماندار اراک افزود: خانواده‌ها، یک برنامه‌ریزی دقیق برای خروج از منازل خود در مواقع ضروری داشته باشند تا مجبور نشوند هر روز به خارج از خانه بروند و این تصور را نداشته باشند که این بیماری تمام شده است.

فرماندار اراک در بخش دیگری از سخنانش اظهار داشت: برخی اصناف کم ریسک فعالیت خود را بر اساس مصوبه قرارگاه پدافند زیستی استان مرکزی آغاز کرده‌اند و نظارت بر فعالیت این صنف‌ها با جدیت ادامه دارد.

دکتر بختیاری اظهار داشت: ۹۰ درصد صنوف شهرستان اراک از زمان شیوع ویروس کرونا در این منطقه تاکنون همکاری خوبی داشته‌اند و موارد مورد نیاز را رعایت کرده‌اند.

بختیاری عنوان کرد: مشکلات کسبه و صنوف نیز درک می‌شود و همه تلاش‌ها برای کاهش مشکلات این قشر به کار گرفته شده است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کرونا اراک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۸۲۴۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش باران سیل آسا در یزد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، با ورود سامانه بارشی از شب دوشنبه به استان یزد، برخی مناطق شاهد بارش باران بود. 

بارانی که دیشب شدت یافت و در پی آن بسیار از معابر شهری دچار آبگرفتگی شد.

آبگرفتگی در برخی خیابان‌ها و معابر شهری یزد به حدی بود که برخی خودرو‌ها دچار نقص فنی شدند و حتی رفت و آمد در خیابان‌ها با مشکل مواجه شد و شاهد ایجاد ترافیک شدید بودیم.

باران سیل آسایی که حتی به منازل در برخی محله‌های یزد آسیب وارد کرد و مردم را نگران کرد.

در پی بارش باران مسئولان استان یزد در قالب تیم‌های عملیاتی، میدان دار بودند و با بازدید از معابر و منازل آسیب دیده و تشکیل جلسه برای مدیریت بحران تمهیداتی اندیشیدند.

استاندار یزد امروز به منطقه حسن آباد و خیابان خرمشهر یزد رفت و از نزدیک در جریان مشکلات مردم در پی بارش باران قرار گرفت. 

مهران فاطمی در این بازدید‌ها برای حل مشکل مردم دستور لازم را داد و در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما از آمادگی کامل استان برای مدیریت بحران با توجه به شرایط آب و هوایی خبر داد.

وی افزود: ۴۹۰ تیم عملیاتی با حضور هزار و ۵۰۰ نیروی جهادی آماده باش هستند و مردم می‌توانند مشکلات مربوط به آبگرفتگی معابر و منازل خود را با شماره تلفن ۱۳۷ در میان بگذارند تا در اسرع وقت پیگیری شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • وجود ۳۰ محصول صادرات محور در چهارمحال و بختیاری
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • شروع کار نمایشگاه کتاب بعد از شیوع کرونا نیازمند شجاعت بود
  • حضور میراث‌فرهنگی چهارمحال و بختیاری در نمایشگاه اکسپو
  • حضور چهارمحال و بختیاری در نمایشگاه ایران اکسپو
  • شدت باران در استان یزد و آبگرفتگی معابر شهر یزد+عکس
  • ببینید | ترس مردم لندن از جولان اسب‌های زخمی در خیابان‌های کاخ باکینهام
  • سیلاب در خیابان‌های شیراز و غافلگیری مردم + فیلم
  • بارش باران سیل آسا در یزد
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد